Putsarin öljyäminen??
- CormaX
- Viesti:
No mulle joku joskus opetti et: Putsaus huolellisesti K&N puhdistusaineella ja sen jälkeen paineilmalla "paskat" puhallellaan pois. Sitten K&N öljyllä suodatin komean punaiseksi(molemmin puolin) ja annetaan olla ajelut suraavaan päivään... Mutta toi 3000km kuulostaa hiukan turhan usein Itse teen tän ajokauden alussa/lopussa...
Edited By BusaCormaX on 1275665190
Edited By BusaCormaX on 1275665190
ohjeet pesuun ja öljyämiseen
lontooksi
ei paineilmaa...ei molemmin puolin...
ja ei taida ihan noin usein tarvita öljyämistä...
Edited By kimisti on 1275666592
lontooksi
Edited By kimisti on 1275666592
mopot ennen.honda mtx 125- suzuki gsx 750 e-kawasaki gpz 750-honda cbr 1000f-hayabusa vm.99-suzuki dr 800-kawasaki zzr 1100-honda vf 1100 magna-honda cbr 1000-honda vfr 750-aprilia sl 1000 falco-kawasaki vn 800-kawasaki z750- ???
- CormaX
- Viesti:
Dodiin, aina oppii uuttakimisti kirjoitti:ohjeet pesuun ja öljyämiseen
lontooksi
...no ensi kerralla teen näin jos tälle putsarille enään mitään voi Toki se kyllä tuntuu pelittävän mutta sen elinikä tais hiukan lyhentyy
Gen1. Ohje sanoo että 50000 mailin välein puhdistus. Noh itse kyllä suomalaisissa olosuhteissa puhdistaisin vähintään 20tkm välein. Ja öljyä HILLITYSTI. Jokaiseen taitokseen ulkopuolelta ohut öljyvana ja odotusta, leviää kyllä pikkuhiljaa siten että suodatin on punainen (kun originelli öljyllä laittaa). Ja tämä riittää. Yliöljyäminen aika yleistä...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- CormaX
- Viesti:
Tämä myöntää tehneensä "yliöljyämisen"jarim kirjoitti:Gen1. Ohje sanoo että 50000 mailin välein puhdistus. Noh itse kyllä suomalaisissa olosuhteissa puhdistaisin vähintään 20tkm välein. Ja öljyä HILLITYSTI. Jokaiseen taitokseen ulkopuolelta ohut öljyvana ja odotusta, leviää kyllä pikkuhiljaa siten että suodatin on punainen (kun originelli öljyllä laittaa). Ja tämä riittää. Yliöljyäminen aika yleistä...
Mut huomenna pesen ton hoidon ja öljyyn sen niin kuin ootte neuvonu.
Pitäis näköjään AINA kysyy täältä(foorumilta)neuvoo!!! Eikä luottaa ns. kuulopuheisiin Oma moka
Mut hei, kiitti taaas kerran
- bussikoppa
Ei tuo minun mielestä ole niin hifistelyä..pessy olen bensalla ja paineilmalla puhaltanu..sitte uittanu sopivasti reilussa 2-tahti öljybensa seoksessa, joskus jopa jossain kirkkaassa bensalla läträtyssä vaihdelaatikko öljyssä niin on siisti ja nakannu kiinni..aina se on toiminut
mutta mie olenki juntti
sen verran editoin että paineilmaaku ruuttaa niin ruuttaa sisäpuolelta...ettei mene putsari tukkoon, mutta senhän sanoo järkikin
Edited By bussikoppa on 1275677842
mutta mie olenki juntti
sen verran editoin että paineilmaaku ruuttaa niin ruuttaa sisäpuolelta...ettei mene putsari tukkoon, mutta senhän sanoo järkikin
Edited By bussikoppa on 1275677842
- bussikoppa
paperi vs. pestävän putsarin tehollinen hyöty pestävälle on kaiketi hyvin marginaalinen.
mutta mitä lie tapahtuu jos öljyn vaihtaa johki hengittävempään, kasvaako ero?
jos pesu & öljy vaik sen 3000km ja öljyäisi wd:lla tms.?
tuleeko jotain sanomista?
mikä voisi olla napsun kevyempi öljy jos vrt. esm. konnan omaan öljyyn?
mielenkiinnosta, onko kukaan penkittäny putsarilla vs. ilman, mit tapahtui??
mutta mitä lie tapahtuu jos öljyn vaihtaa johki hengittävempään, kasvaako ero?
jos pesu & öljy vaik sen 3000km ja öljyäisi wd:lla tms.?
tuleeko jotain sanomista?
mikä voisi olla napsun kevyempi öljy jos vrt. esm. konnan omaan öljyyn?
mielenkiinnosta, onko kukaan penkittäny putsarilla vs. ilman, mit tapahtui??
- bussikoppa
bussikoppa kirjoitti:sen verran editoin että paineilmaaku ruuttaa niin ruuttaa sisäpuolelta...ettei mene putsari tukkoon, mutta senhän sanoo järkikin
Kyllä se paineilmakin on ihan tarkoituksella kielletty: paineilma rikkoo ohuen suodatinkankaan, jonka tarkoitus on öljyttynä se pöly napata kiinni. Suodatin ei hoida hommaansa jos siinä on reikiä --> pöly koneeseen ja aika hoitaa loput...
Club 100 m/s
- bussikoppa