Nopeusmittausta jämsän hallissa 19.6.2010
Siellähän sitä ekana oltais listassa :p . Mutta ei varmaan ekana tuloslistassa :laugh: .
Busa ollut jo viime kesästä asti "näyttely" korkeudessa. Nyt mukana kuuppa ja jos peilit nykäsis pois. Kahtellaan kuinka kovaa mennään vakiolla.
Jospa tuossa joskus sitten pääsisis sinne 300 km/h ja seuraavaksi 200 mph ???
Busa ollut jo viime kesästä asti "näyttely" korkeudessa. Nyt mukana kuuppa ja jos peilit nykäsis pois. Kahtellaan kuinka kovaa mennään vakiolla.
Jospa tuossa joskus sitten pääsisis sinne 300 km/h ja seuraavaksi 200 mph ???
Come what(ever) may.
--Under 200 mph club; 177 mph--
--Under 200 mph club; 177 mph--
- jakehaanpää
- Site Admin
ysi-ärrä kirjoitti:Jaha, tänään tuli vette kuski käymään ja löi vetoa että en saa busallani 300kmh/maili rikki. Jos saan yli kolmemarkkaa niin mäyräkoira on tienattu :p Joten ilmanmuuta otin haasteen vastaan. Kyllähän ny saakeli kolmemarkkaa menee perkele vaikka pakilla
Ei ole hetkeen aikaan kukaan saanu mäyristä nui helposti
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Eikö Vette kuskilla ollu faktat tiedossa? Johan sillä 319 on ajettukin.ysi-ärrä kirjoitti:Jaha, tänään tuli vette kuski käymään ja löi vetoa että en saa busallani 300kmh/maili rikki. Jos saan yli kolmemarkkaa niin mäyräkoira on tienattu :p Joten ilmanmuuta otin haasteen vastaan. Kyllähän ny saakeli kolmemarkkaa menee perkele vaikka pakilla
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jakehaanpää kirjoitti:ysi-ärrä kirjoitti:Jaha, tänään tuli vette kuski käymään ja löi vetoa että en saa busallani 300kmh/maili rikki. Jos saan yli kolmemarkkaa niin mäyräkoira on tienattu :p Joten ilmanmuuta otin haasteen vastaan. Kyllähän ny saakeli kolmemarkkaa menee perkele vaikka pakilla
Ei ole hetkeen aikaan kukaan saanu mäyristä nui helposti
Njoo, leppeänkesäinen metrin-pari vastatuuli niin tekemättä jää. Ai mistäkö tiedän?
Mutta toivotaan kunnon kelejä ja lukuisia onnistumisia!
Club 100 m/s
no voi.. yksi mun ylläripyllärilistalta pois...Joensuussa sitten.Titaani kirjoitti:Ajakaa kunnon tuloksia Hallissa!!
Täytynee lähtee hieman lämmittelemään 18.6 tuonne Turkin suuntaan kun on niin kylmät kelit. No pysyypä laitteet kunnossa kun ei niitä rasita. Joensuussa sitten taas menossa mukana....
Mukaan lähdetään ihan top 10 meiningillä siellä loppu päästä. Huoltotiimikin alkaa olla jo valmiina joten kun omat ajot on ajettu niin ja kuvaamaan muitten toimia radalle jos tarttuis jotain mukavia lähtöjä.
Jos joku haluaa lähtöjä hidastettuna / hidastamattona niin laittoote mailia mulle niin sovitaan tarkemmin sit.
Jos joku haluaa lähtöjä hidastettuna / hidastamattona niin laittoote mailia mulle niin sovitaan tarkemmin sit.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Kyllä oli tiedossa vettekuskilla pyöräni historia mailin ajoista, mut silti heitti haasteen kehiin.jarim kirjoitti:ysi-ärrä kirjoitti:Jaha, tänään tuli vette kuski käymään ja löi vetoa että en saa busallani 300kmh/maili rikki. Jos saan yli kolmemarkkaa niin mäyräkoira on tienattu :p Joten ilmanmuuta otin haasteen vastaan. Kyllähän ny saakeli kolmemarkkaa menee perkele vaikka pakilla
Eikö Vette kuskilla ollu faktat tiedossa? Johan sillä 319 on ajettukin.
Ja niinku artsi tuossa heitti niin toivottavasti ei oo mitään tämmösiä myrskytuulia mitä mitä nyt on ollu muutamana päivänä täälläpäin. Tai jos onki niin myötäsenä, pliis
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
-
- Viesti:
Jos nyt sattuu pääsee (on siis kone kasassa, säädöissä) pelipaikoille, kuis v-box lainaus? Oisko jollain mahdollista lainata? Itse ajelen ekassa ryhmässä, eli "jälkipään" kuskin kanssa mahd. vaihdella?!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
En itse valitettavasti pääse paikanpäälle, kun on kaverin nelikymmpiset juhlittavana.BussiJussi kirjoitti:Jos nyt sattuu pääsee (on siis kone kasassa, säädöissä) pelipaikoille, kuis v-box lainaus? Oisko jollain mahdollista lainata? Itse ajelen ekassa ryhmässä, eli "jälkipään" kuskin kanssa mahd. vaihdella?!
On kuulemma oltava jo aamulla paikanpäällä.
Mulla on siis Driftbox tarpeettomana ja joutaa hyvin sulle lainaan. Se tarvii tupakansytytin pistokkeen virtaa varten...
Missäs päin sä Jussi asustelet?
SMR
Busanistit +200mph Club Finland
Busanistit +200mph Club Finland
-
- Viesti:
Savonmualla, Varkaudessa. Kulut makselen, ja vaivanpalkkaa kyllä. Kattellaan vielä lähempänä? Tupsyt laitettu just sentakia!Tomppa kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:Jos nyt sattuu pääsee (on siis kone kasassa, säädöissä) pelipaikoille, kuis v-box lainaus? Oisko jollain mahdollista lainata? Itse ajelen ekassa ryhmässä, eli "jälkipään" kuskin kanssa mahd. vaihdella?!
En itse valitettavasti pääse paikanpäälle, kun on kaverin nelikymmpiset juhlittavana.
On kuulemma oltava jo aamulla paikanpäällä.
Mulla on siis Driftbox tarpeettomana ja joutaa hyvin sulle lainaan. Se tarvii tupakansytytin pistokkeen virtaa varten...
Missäs päin sä Jussi asustelet?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
100mph kelkalla
100km/h veneellä