Nopeusmittausta jämsän hallissa 19.6.2010

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
BaTTman

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

Siellähän sitä ekana oltais listassa :p . Mutta ei varmaan ekana tuloslistassa :laugh: .
Busa ollut jo viime kesästä asti "näyttely" korkeudessa. Nyt mukana kuuppa ja jos peilit nykäsis pois. Kahtellaan kuinka kovaa mennään vakiolla.
Jospa tuossa joskus sitten pääsisis sinne 300 km/h ja seuraavaksi 200 mph ???
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
ysi-ärrä

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Jaha, tänään tuli vette kuski käymään ja löi vetoa että en saa busallani 300kmh/maili rikki. :D Jos saan yli kolmemarkkaa niin mäyräkoira on tienattu :p Joten ilmanmuuta otin haasteen vastaan. Kyllähän ny saakeli kolmemarkkaa menee perkele vaikka pakilla :D
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
jakehaanpää
Site Admin

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

ysi-ärrä kirjoitti:Jaha, tänään tuli vette kuski käymään ja löi vetoa että en saa busallani 300kmh/maili rikki. :D Jos saan yli kolmemarkkaa niin mäyräkoira on tienattu :p Joten ilmanmuuta otin haasteen vastaan. Kyllähän ny saakeli kolmemarkkaa menee perkele vaikka pakilla :D

Ei ole hetkeen aikaan kukaan saanu mäyristä nui helposti :D
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

ysi-ärrä kirjoitti:Jaha, tänään tuli vette kuski käymään ja löi vetoa että en saa busallani 300kmh/maili rikki. :D Jos saan yli kolmemarkkaa niin mäyräkoira on tienattu :p Joten ilmanmuuta otin haasteen vastaan. Kyllähän ny saakeli kolmemarkkaa menee perkele vaikka pakilla :D
Eikö Vette kuskilla ollu faktat tiedossa? Johan sillä 319 on ajettukin. :kippis:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Nesmit

Viesti Kirjoittaja Nesmit »

Ittellä on kanssa veto pystyssä, tosin kahdesta Russkij Brilliant votkoo pullosta :D
Jos 3 markkaa rikki niin juhannusjuomat tienattu :omituinen:

Edited By Nesmit on 1275763092
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
-Artsi-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

jakehaanpää kirjoitti:

Ei ole hetkeen aikaan kukaan saanu mäyristä nui helposti :D

Njoo, leppeänkesäinen metrin-pari vastatuuli niin tekemättä jää. Ai mistäkö tiedän? :)
Mutta toivotaan kunnon kelejä ja lukuisia onnistumisia!
Club 100 m/s
Titaani

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Ajakaa kunnon tuloksia Hallissa!!
Täytynee lähtee hieman lämmittelemään 18.6 tuonne Turkin suuntaan kun on niin kylmät kelit. No pysyypä laitteet kunnossa kun ei niitä rasita. Joensuussa sitten taas menossa mukana....
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
busajasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Titaani kirjoitti:Ajakaa kunnon tuloksia Hallissa!!
Täytynee lähtee hieman lämmittelemään 18.6 tuonne Turkin suuntaan kun on niin kylmät kelit. No pysyypä laitteet kunnossa kun ei niitä rasita. Joensuussa sitten taas menossa mukana....
no voi.. yksi mun ylläripyllärilistalta pois...Joensuussa sitten.
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
RHead
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Mukaan lähdetään ihan top 10 meiningillä siellä loppu päästä. Huoltotiimikin alkaa olla jo valmiina joten kun omat ajot on ajettu niin :kippis: ja kuvaamaan muitten toimia radalle jos tarttuis jotain mukavia lähtöjä.

Jos joku haluaa lähtöjä hidastettuna / hidastamattona niin laittoote mailia mulle niin sovitaan tarkemmin sit. :thumbup:
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
ysi-ärrä

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

jarim kirjoitti:

Eikö Vette kuskilla ollu faktat tiedossa? Johan sillä 319 on ajettukin. :kippis:
Kyllä oli tiedossa vettekuskilla pyöräni historia mailin ajoista, mut silti heitti haasteen kehiin.
Ja niinku artsi tuossa heitti niin toivottavasti ei oo mitään tämmösiä myrskytuulia mitä mitä nyt on ollu muutamana päivänä täälläpäin. Tai jos onki niin myötäsenä, pliis :D
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
BussiJussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Jos nyt sattuu pääsee (on siis kone kasassa, säädöissä) pelipaikoille, kuis v-box lainaus? Oisko jollain mahdollista lainata? Itse ajelen ekassa ryhmässä, eli "jälkipään" kuskin kanssa mahd. vaihdella?!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Tomppa

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

BussiJussi kirjoitti:Jos nyt sattuu pääsee (on siis kone kasassa, säädöissä) pelipaikoille, kuis v-box lainaus? Oisko jollain mahdollista lainata? Itse ajelen ekassa ryhmässä, eli "jälkipään" kuskin kanssa mahd. vaihdella?!
En itse valitettavasti pääse paikanpäälle, kun on kaverin nelikymmpiset juhlittavana.
On kuulemma oltava jo aamulla paikanpäällä.
Mulla on siis Driftbox tarpeettomana ja joutaa hyvin sulle lainaan. Se tarvii tupakansytytin pistokkeen virtaa varten...
Missäs päin sä Jussi asustelet?
SMR

Busanistit +200mph Club Finland
-Artsi-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

Mulla on myös Driftbox, vois tuon yrittää muistaa ottaa mukaan jos joku tarvitsee. Virtakaapeli sopii/yltää busan akulle ilman pistokkeita.
Club 100 m/s
BussiJussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Tomppa kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:Jos nyt sattuu pääsee (on siis kone kasassa, säädöissä) pelipaikoille, kuis v-box lainaus? Oisko jollain mahdollista lainata? Itse ajelen ekassa ryhmässä, eli "jälkipään" kuskin kanssa mahd. vaihdella?!

En itse valitettavasti pääse paikanpäälle, kun on kaverin nelikymmpiset juhlittavana.
On kuulemma oltava jo aamulla paikanpäällä.
Mulla on siis Driftbox tarpeettomana ja joutaa hyvin sulle lainaan. Se tarvii tupakansytytin pistokkeen virtaa varten...
Missäs päin sä Jussi asustelet?
Savonmualla, Varkaudessa. Kulut makselen, ja vaivanpalkkaa kyllä. Kattellaan vielä lähempänä? Tupsyt laitettu just sentakia!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
RHead
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

-Artsi- kirjoitti:Mulla on myös Driftbox, vois tuon yrittää muistaa ottaa mukaan jos joku tarvitsee. Virtakaapeli sopii/yltää busan akulle ilman pistokkeita.
Ota ihmeessä jos sattuis tarvitsemaan.. Kuhan ekaks testailen tota 5hz mokkulaa.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Vastaa Viestiin