Busan sähköt katos ?
Juu elikkä kävi semmonen homma,että ajelin kokopäivän ihan rauhassa ilman ongelmia, sitten menin käymään kotona, sammutin busan, kävin sisällä n 1 min ja aloin yrittämaan käyntiin tapahtui seuraavaa ---> pyörä alkoi pitää normaalia 'hurinaa'' ja mittarit kerkes liikahtaa , n 1,5 sekunttia sen jälkeen kun käänsin virrat päälle kaikki vain katos. ei tapahdu mitään vaikka kuinka avainta kääntää, mittasin akun jännitteen 13,0v + katoin kaikki sulakkeet ja ehjiä ovat, siihen loppuu meikäläisen osaaminen :1087 oisko kellään tietoa missä vois olla vika?
Busa on vuosimalllia -03
Busa on vuosimalllia -03
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...mulla joskus ollu tappokatkaisin päällä ja eräänki tovin miettiny että mikä hitto tuli...eli ellet sitä vielä tsekannu, niin tästä voi liikhelle lähtiä
Se kytkinkahvan mikrokytkin kait sitten toinen vaihtoehto
Ja kolmas "helppo" eli jalassa oleva katkaisija (tosin tuo "sammuttaa" vain vaihe päällä)...nämä siis semmosia, joita ittelle on esitetty kun vastaavaa tullu joskus ethen.
Busavelhot sitten osaavat kertoa josko nuo ei auta
Se kytkinkahvan mikrokytkin kait sitten toinen vaihtoehto
Ja kolmas "helppo" eli jalassa oleva katkaisija (tosin tuo "sammuttaa" vain vaihe päällä)...nämä siis semmosia, joita ittelle on esitetty kun vastaavaa tullu joskus ethen.
Busavelhot sitten osaavat kertoa josko nuo ei auta
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Jos sähköjä ei tule minkäänmoisia niin veikkaisin virtalukon pohjaa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
no niin nyt alko vapaat ja nyt on aikaa tutkia tuota bussia nyt kaipaisinki vinkkejä että miten pääsee helpoiten tutkimaan tuota virtalukon pohjaa? mie olen vähä ''peukalo keskellä kämmentä'' näissä remppahommissa semmonen haváinto tuli vielä äskettäin että kun käyttää akun kenkiä irti ja laittaa paikalleen niin sen jälkeen mittarit käy ''tyrmässä'' ja palaa takasin nollille,
Tuo on normaalihomma että mittarit pyörähtää kun akun navat kytkee. Itse virtalukon kanssa en ikävä kyllä osaa auttaa kun ei ole koskaan tarvinnut tutustua, Kujo voisi ehkä tuon kanssa opastaa?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
No löyty se vikaki Akkuhan se sano työehtosopparin irti, vaihdoin ensin paristot yleismittariin ja aloin mittomaan niin kiinnitin huomiota kun akussa on jännite 13v ja sitte ku käänsi virrat päälle 0.03v no pistin pyörän buusteriin kiini ja kappas se alko pelaamaan, nyt on jo uus akku paikallaan ja käy ja kukkuu oikein nätisti
tulipa samalla käytyä nuo liittimekki läpi pyörästä
Iso kiitos kaikille
tulipa samalla käytyä nuo liittimekki läpi pyörästä
Iso kiitos kaikille