Pelekkä stroukki??
mitäs tuosta tuleepi jos pelkän stroukin teettäisi??
edellisen toimesta yläkerta ollu jampalla, miten tiä mitä sielä on tehty, vai tehdäänkö aina samoin...2-3v sittenkö se oli ollunna.
elikkäs hinta kiinnostaa + mit tapahtuisi teho vääntöpuolelle, niin piikki, kuin ala/keskialue joka eneimmillee on käytös.
en ny justiin löytäny, kaik tuntuu aina tekevän 1400cc tai ++ isompaa mäntää vipuna käyttäen.
...vaiko kattellu silmä ummessa foorumia??
edellisen toimesta yläkerta ollu jampalla, miten tiä mitä sielä on tehty, vai tehdäänkö aina samoin...2-3v sittenkö se oli ollunna.
elikkäs hinta kiinnostaa + mit tapahtuisi teho vääntöpuolelle, niin piikki, kuin ala/keskialue joka eneimmillee on käytös.
en ny justiin löytäny, kaik tuntuu aina tekevän 1400cc tai ++ isompaa mäntää vipuna käyttäen.
...vaiko kattellu silmä ummessa foorumia??
Se vaan ainakin minun mielestä on niin paljon helpompaa kasvattaa mäntää kuin pidentää iskua, kustannustenkin puolesta ainakin jos uusien osien hintoja vertaa. 1397cc Gen1 kustannukset on kuitenkin vielä suht kohtuulliset mutta siitä ylöspäin alkaa kasvaa, teki miten vain. Vääntöä se stroukkaaminen käsittääkseni kasvattaa enemmän mitä tuo mäntien isontaminen. 5mm stroukki vakiomännillä tekee 1401cc. Ja 3mm isommat männät 1397cc. Nuo yhdessä 1507cc. Mutta virittäminenhän kannattaa aina.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mulla setup on nyt 6,25mm stroukki, Apella kevennetty ja tasapainotettu.
Lohko ja kansi ovat vakioita, joten kuutioita 1427cc. Kajaanin penkissä potkaisi takarenkaalta n.190hv ja 171Nm.
Tein tällaisen halpisversion vakio-osista, kun 84mm lohko ja virikansi poksahtivat lentokentällä.
Sroukattuun koneeseen pitää laittaa lohkon aluslevyksi paksumpi levy, joka paksuudeltaan 1/2 pidentyneestä iskunpituudesta, vaihtoehtoisest lyhemmät kiertokanget
tai em. mainittujen vaihtoehtojen kombinaatio tilanteesta riipuen.
Edited By Joke on 1274470347
Lohko ja kansi ovat vakioita, joten kuutioita 1427cc. Kajaanin penkissä potkaisi takarenkaalta n.190hv ja 171Nm.
Tein tällaisen halpisversion vakio-osista, kun 84mm lohko ja virikansi poksahtivat lentokentällä.
Sroukattuun koneeseen pitää laittaa lohkon aluslevyksi paksumpi levy, joka paksuudeltaan 1/2 pidentyneestä iskunpituudesta, vaihtoehtoisest lyhemmät kiertokanget
tai em. mainittujen vaihtoehtojen kombinaatio tilanteesta riipuen.
Edited By Joke on 1274470347
208 whp / 168 Nm
Ja nostolevyn kanssa lastua rungon ylemmistä kiinnityspisteistä jotta pultit saa paikoilleen. Reiät moottorissa kun siirtyy sen nostolevyn verran ylöspäin.Joke kirjoitti:Mulla setup on nyt 6,25mm stroukki, Apella kevennetty ja tasapainotettu.
Lohko ja kansi ovat vakioita, joten kuutioita 1427cc. Kajaanin penkissä potkaisi takarenkaalta n.190hv ja 171Nm.
Tein tällaisen halpisversion vakio-osista, kun 84mm lohko ja virikansi poksahtivat lentokentällä.
Sroukattuun koneeseen pitää laittaa lohkon aluslevyksi paksumpi levy, joka paksuudeltaan 1/2 pidentyneestä iskunpituudesta, vaihtoehtoisest lyhemmät kiertokanget
tai em. mainittujen vaihtoehtojen kombinaatio tilanteesta riipuen.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
mittees joke tarkoitat "halpisversiolla"?
dragracen pitkäisku +3000e kun se isompi ryhmä kikkareineen näky olevan 1300e.
pystyykö tuon tekemän jotenki edukkaammin?
pitkäisku kyl kiinnostaa.
muuttuko koneen luonne millätapaa jos vrt. edelliseen poksahdusversioon?
kummanko pitäisit jos sais valita uudelleen?
dragracen pitkäisku +3000e kun se isompi ryhmä kikkareineen näky olevan 1300e.
pystyykö tuon tekemän jotenki edukkaammin?
pitkäisku kyl kiinnostaa.
muuttuko koneen luonne millätapaa jos vrt. edelliseen poksahdusversioon?
kummanko pitäisit jos sais valita uudelleen?
Meinaan halpiksella sitä, että en ostanut uusia viriosia, vaan
ostin vakiolohkon mäntineen (300) ja asensin alkuperäisen vakiokannen. Lisäsi tarvitsin muutaman tiivisteen öljyt yms.
Kun työlle en laske mitään, niin yhteensä n. 500 remontti.
Toki kampuran puolesta koneessa olisi potentiaalia viritellä.
Stroukkikampura maksoi APE:lla tehtynä kaikkine kuluineen n. 1400. Jokainen toeuttaa omia haaveitaan viritellessään pyöräänsä, mulla nyt virittelyinto vaan on vähentynyt.
Matka-ajoon riittää kyllä vakiobusa.
ostin vakiolohkon mäntineen (300) ja asensin alkuperäisen vakiokannen. Lisäsi tarvitsin muutaman tiivisteen öljyt yms.
Kun työlle en laske mitään, niin yhteensä n. 500 remontti.
Toki kampuran puolesta koneessa olisi potentiaalia viritellä.
Stroukkikampura maksoi APE:lla tehtynä kaikkine kuluineen n. 1400. Jokainen toeuttaa omia haaveitaan viritellessään pyöräänsä, mulla nyt virittelyinto vaan on vähentynyt.
Matka-ajoon riittää kyllä vakiobusa.
208 whp / 168 Nm
Lähetin oman kampuran, josta oli yksi kiertokangen kaula sökönä Apelle. Hoidin tilauksen suoraan heidän kanssaan.
Aikaa saa varata koko talven, eivät pidä yksityishenkilöiden tilausten kanssa kiirettä, palvelu kyllä ystävällistä.
Hommaa mutkisti se, että lähettämäni kampura katosi USA:n tullin jälkeen. En ollut vakuuttanut sitä, joten postilta kansainvälisten sopimusten mukaan max. korvaus oli 120 + postikulut.
Kyseiset korvaukset riittivät juuri uuden kampuran hankintaan Ebay:sta. Myyjä lähetti sen suoraan Apelle.
Kumpi moottoriversio parempi? Vähän vaikea vastata. Nykyiseen olen tyyväinen. Uskon, että luotettavampi.
Aikaa saa varata koko talven, eivät pidä yksityishenkilöiden tilausten kanssa kiirettä, palvelu kyllä ystävällistä.
Hommaa mutkisti se, että lähettämäni kampura katosi USA:n tullin jälkeen. En ollut vakuuttanut sitä, joten postilta kansainvälisten sopimusten mukaan max. korvaus oli 120 + postikulut.
Kyseiset korvaukset riittivät juuri uuden kampuran hankintaan Ebay:sta. Myyjä lähetti sen suoraan Apelle.
Kumpi moottoriversio parempi? Vähän vaikea vastata. Nykyiseen olen tyyväinen. Uskon, että luotettavampi.
208 whp / 168 Nm
Luotettavuudesta sen verran että omalla on ajettu nyt reilut 30tkm porattuna. 2007 otti yksi pakoventtiili kosketusta nelosen männän kanssa kun putosi paikoiltaan eli koviakin kokenut. Ja kovaakin sillä on ajettu lentokentillä sekä varttia että pidempää matkaa, kaasujen kanssa ja ilman. Samat männät ja ryhmä edelleen rokkaa hienosti.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport