Jouniri kirjoitti:Vieläkö Taxin viime vuotinen vapari potku 237hp/211nm piti kärkisijansa?
Joo, hepalla jäätiin siitä, perskules. Mut mites tuo taxin vääntö on saatu kun meikällä n. 183nm ? Maksimivääntö sen kokoiseen koneeseen olis n. 205nm, koneesta.
Noissa videoissa meno on tosi rauhallisen näköistä. Itte siinä kuitenkin ihan täpinöissä kun melua ja meininkiä torpassa. http://timop.kuvat.fi/kuvat
Kamc:n porukalla saumaton yhteistyö penkkiin sitomisen ja mittaamisen kanssa, ihan proo.
No joutu siinä (vääntö) tietysti käyttämään apuna lahjontaa, kiristystä ja uhkailua hitusen
Suas nähä mitä sanoo TT n penkki keskiviikkona? Hitusen itsellä jännä kakka housussa kun ompi tuo nykynen kone versio nokkien, kannen, putkiston, injektoreiden, vaihteiston, kaasujen, polttonesteen jne osalta täysin uutta ja erilaista viimevuotiseen verrattuna. Loppujen lopuksi lienee aina kuitenkin kysymys siitä miten hyvä tai huono kone on kokonaisuutena jolloin pienikin "missi" voi pilata monta penteleen hyvää juttua. Hiukka myös mietityttää mitä sanoo kytkin siinä vaiheessa kun ja jos lykätään kaasua maksimit 150hp mitä noilla paikallaan olevilla suuttimilla on max tuotto.
kajbusa kirjoitti:Täällä Kajaanin seudulla majailee nykyisin yksi laite jossa lehmän kokoinen Turbo+2x ilokaasut..... Paineita Ouluun suuntaan
äähh..Taxi ei kuvia kumartele.. kattelee kentällä kuitenkin Taxin takavaloja vaikka ajellaan vasta vaparina (jo viime kesänä 345kmh/mile vaparina).
Käydään vetää sinne teidän penkkiin sellaset pohjat jotta parempi vaihtaa jo nyt piirturin asetukset vaakasta pystyyn niin saadaan sit printtiä näytille!
Jounilla asenne kohdallaan periksi ei anneta
Nooh niin, tänään Taxi sai TT llä pyörittää rullaa paikallaan tovin jotta saatiin se vapari säätöihin. Kiitokset TTn Teemulle ja Jarimälle.
villejä mutta vapaita hepoja oli reilut 200 niinkuin neitonyyttoniakin. Tehdään sunnuntaina hiukka purkutöitä, alkuviikosta koneistetaan ja jos tuuri tarttuu koukkuun niin tultas ens viikon loppupuolelle hifistelee vapari säädöt ja säätämään kaasuille ja lopuksi väännettäs se seitsemän kilon mustanhevosen teholappu niin mutkalle jotta Hemmo voi ripustaa sen ens vappuna serpentiininä kaulaansa, niin ja tietty parannettas niitä teittin penkin vapari, kaasu, turpo ja urpo ennätyksiä sillai jotta mä hoidan ton urpoilu ennätyksen ja Taxi loput! Iltalääke on unohtunut pkle..
"reilut 200" mitä mitä? Kyllä mä vaadin että taxin lintassa pitää olla jo noilla hehkutuksilla mitä on luettu ,niin lähempänä 250 hepoa pallolta että kansa saa sirkushuveja
Odotellaans ny.
Hmm.. se ei ole aina niin helppoa toi virittäminen. Huippu osia voi syytää vaikka kontillisen mutta tehoa vaan katoaa...
Minkälaisiin lukuihin tulos asettui viimmekautiseen kokoonpanoon nähden ?
Jouniri kirjoitti:
äähh..Taxi ei kuvia kumartele.. kattelee kentällä kuitenkin Taxin takavaloja vaikka ajellaan vasta vaparina (jo viime kesänä 345kmh/mile vaparina).
Käydään vetää sinne teidän penkkiin sellaset pohjat jotta parempi vaihtaa jo nyt piirturin asetukset vaakasta pystyyn niin saadaan sit printtiä näytille!
Jounilla asenne kohdallaan periksi ei anneta
Nooh niin, tänään Taxi sai TT llä pyörittää rullaa paikallaan tovin jotta saatiin se vapari säätöihin. Kiitokset TTn Teemulle ja Jarimälle.
villejä mutta vapaita hepoja oli reilut 200 niinkuin neitonyyttoniakin. Tehdään sunnuntaina hiukka purkutöitä, alkuviikosta koneistetaan ja jos tuuri tarttuu koukkuun niin tultas ens viikon loppupuolelle hifistelee vapari säädöt ja säätämään kaasuille ja lopuksi väännettäs se seitsemän kilon mustanhevosen teholappu niin mutkalle jotta Hemmo voi ripustaa sen ens vappuna serpentiininä kaulaansa, niin ja tietty parannettas niitä teittin penkin vapari, kaasu, turpo ja urpo ennätyksiä sillai jotta mä hoidan ton urpoilu ennätyksen ja Taxi loput! Iltalääke on unohtunut pkle..
Ette muistanut avata sitä ikkunaa :p
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Väärin se ikkuna niin kuin hallin ovikin oli sepposen selällään koko toimituksen ajan ja kyllähän se lykkäs selvästi enemmän kun viime vuonna mutta näyttää olevan vielä monen muutoksen summassa hieromista niin ei oo aihetta noita alle 260hp takapallo tehoja mainostaa...mutta sen verran alueella jo nyt jotta Taxin aiempikin penkki ennätys myös TT:llä viimevuodelta parani jo tässä vaiheessa...kutitellaan sieltä vielä se 10-15 hopihopia vaparina lisää niin sit voi alkaa ahtamaan...
Mites järjestys penkkiin säätö / mittaus aikaa Kajaanissa ensi viikkon torstaista etiäpäin?
Ksthb kirjoitti:Hmm.. se ei ole aina niin helppoa toi virittäminen. Huippu osia voi syytää vaikka kontillisen mutta tehoa vaan katoaa...
Minkälaisiin lukuihin tulos asettui viimmekautiseen kokoonpanoon nähden ?
Juu kyllä ne Taxin viime vuotiset tehot 230-232Hp vaparina TT llä meni selälleen heti vaikka silloin penkitettiin +17c asteessa ja nyt +10 astetta lämpimämmässä...
ps. mutta kattellaan, tarkoitushan ei oo edelleenkään rakentaa mitään penkkikisa laitetta vaan nopiaa linttaa kentälle...
Jouniri kirjoitti:ei oo aihetta noita alle 260hp takapallo tehoja mainostaa..
No nyt alkaa kuulostaa mielenkiintoiselle :p
Jäädäänpä odotteleen tuloksia.
Juu kyllä poijjaat on tehnyt paljon hyvvää duunia lyhyessä aikaa, muuttujia on ollut todella paljon ja vielä yksi iso muuttuja tulee ennen kajaania.
Esim. alaväännöstä kertokoon jotakin, jotta 3000rpm kohdalla väännössä on +30nm ero 2010 version eduksi jatkuen loppuun asti vimosen setupin etuna.
Mutta totuus löytyy vasta sitten jos ja kun pysyy nipussa nieltyään ensi +-150hp hupakaasua patopaineen kera...siis 5-10sekunttia kenttä oloissa tuppi nurin ja vielä jos omalla moottorilla kärrylle niin sit voi olla homma voiton puolella??
Toivotaan jotta niin Hallissa kuin Joensuussakin onnistuttas, ja sitä toivotaan jokaiselle muullekin "myös" niille jotka Taxista ohi ajaa..
Mutta ettei mee enempää OT, niin katotaan mitä sanoo Kajaanin penkki ensin?