Gen2 akku hakusessa - Mistä löytyy tarpeeksi amppeereita ?
Varashälytin söi talven aikana akun tyhjäksi pariin kertaan. Kun samalla kertaa nostettiin vähän puristuksia olisi aiheellista päivittää akku.
Mistäs saisi vähän tehokkaamman kuin tämän vakion ... tai edes vakion ?
Battery
Type designation YTX12-BS
Capacity 12 V 36 kC (10 Ah)/10 HR
Standard electrolyte S.G. 1.320 at 20 °C (68 °F)
Edited By PetriK on 1271534515
Mistäs saisi vähän tehokkaamman kuin tämän vakion ... tai edes vakion ?
Battery
Type designation YTX12-BS
Capacity 12 V 36 kC (10 Ah)/10 HR
Standard electrolyte S.G. 1.320 at 20 °C (68 °F)
Edited By PetriK on 1271534515
ytx12-bs (uuden busan, sekä kingin)löytyy hyllystä, oliskohan muistaakseni 10 ah?(gen 1 = yt12-bs) Jos vaihetaan tehoa niin voipi koko fyysisesti kasvaa ja sittenhän se ei sovi.Kyllä se vakio akku on ihan riittävä.
Kandee ostaa joku Shido tai sit Miel. Yuasa (mikä on kallis mutta hyvä).
Suzukin oma häläri pitäis mennä pois päältä tietyn ajan päästä niin ei akku mene,muista hälyttimistä en tiedä, ja kannattaisi kyllä ladata akkua muutenkin muutamia kertoja talven aikana, eivät ruojakkeet kestä nykypäivänä mitään enää.
Jos tarvetta uuteen akkuun, kannattaa ilmoitella vaikka päivää ennen niin laitan hapot sisään ja lataan valmiiksi ilman veloitusta.
Edited By Snake on 1271536128
Kandee ostaa joku Shido tai sit Miel. Yuasa (mikä on kallis mutta hyvä).
Suzukin oma häläri pitäis mennä pois päältä tietyn ajan päästä niin ei akku mene,muista hälyttimistä en tiedä, ja kannattaisi kyllä ladata akkua muutenkin muutamia kertoja talven aikana, eivät ruojakkeet kestä nykypäivänä mitään enää.
Jos tarvetta uuteen akkuun, kannattaa ilmoitella vaikka päivää ennen niin laitan hapot sisään ja lataan valmiiksi ilman veloitusta.
Edited By Snake on 1271536128
Kokemusta 1441cc ~1:14 puristeisen koneen starttaamisesta ko. akulla?jyka kirjoitti:Minä laittaisin bilteman akun, maksaa ~20e. Mitat löytyy nettisivuilta.
Hyvin kesti 5 kesää, olen kuullut huonompiakin suorituksia "merkkiakuilta"
Mutta eipä tosiaan hyvää sanottavaa minulla tuosta YTZ14S-BS akustakaan ole. 2008 keväällä sellaisen ostin ja 2009 keväällä se oli kaput...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jarimilla taisikin olla joku muun merkin YTZ-14Sapi-75 kirjoitti:jarim kirjoitti:Mutta eipä tosiaan hyvää sanottavaa minulla tuosta YTZ14S-BS akustakaan ole. 2008 keväällä sellaisen ostin ja 2009 keväällä se oli kaput...
Itselläni taas Yuasan YTZ-14S palveli menestyksekkäästi kuusi kesää.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Mul oli stormilta hankittu YTZ-14S ja tais kestää melkein keväästä syksyyn, ei ihan.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Joo, unohtui mainita, Vartalainen oli se.RHead kirjoitti:api-75 kirjoitti:jarim kirjoitti:Mutta eipä tosiaan hyvää sanottavaa minulla tuosta YTZ14S-BS akustakaan ole. 2008 keväällä sellaisen ostin ja 2009 keväällä se oli kaput...
Itselläni taas Yuasan YTZ-14S palveli menestyksekkäästi kuusi kesää.
Jarimilla taisikin olla joku muun merkin YTZ-14S
Keväällä sain ilmaiseksi tilalle jonkun fyysisesti samankokoisen Vartan "perusakun" joka antaa starttivirtaa 120A (EN). Sen kanssa pärjäsi koko kesän ja tuntuu toimivan vieläkin. 24V systeemi minullekin täksi kesäksi on tulossa, lähinnä kylmän yön jäljiltä starttaukset on ollu ongelmana.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport