Moottorin - Lämmöt
ajolenkin jälkeen jätin pyörän pörisemää pihaan,lämmöt lähti nousemaan hiljalleen eikä flektikään jaksanut pudottaa lämpöjä.Mittari näytti 3/4 kun sammutin. vähän ajan päästä paisuntasäiliössä kävi kova pulputus.Virrat päälle, mittari punaisella ja punavalo paloi.Ei taida termari aukea täysin, vai eikö flektin teho riitä?
tetsa
Hmh, termostaatti tahi voisko vesipumppu brakata?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jotain hämminkiä täytyy olla, koska oma Busa ei moista temppua ole koskaan tehnyt 60.000km:n aikana.tetsa kirjoitti:ajolenkin jälkeen jätin pyörän pörisemää pihaan,lämmöt lähti nousemaan hiljalleen eikä flektikään jaksanut pudottaa lämpöjä.Mittari näytti 3/4 kun sammutin. vähän ajan päästä paisuntasäiliössä kävi kova pulputus.Virrat päälle, mittari punaisella ja punavalo paloi.Ei taida termari aukea täysin, vai eikö flektin teho riitä?
Käyttäytyykö lämpötila ihan normaalisti maantieajossa?
Hmm.. Isolohko ilmoitti kansitilke viasta noin.tetsa kirjoitti:lämmöt ok. maantiellä. eikä ne kaupunkiajossakaan ole ongelmaa tuottanut.
Kun moisia ongelmia esiintyy mulla uudelleen niin otan kyllä mosan auki heti, ettei lisä vahinkoja tule enää.
Ja syy tohon on sata varmasti pottoaineen (bensan) laatuvaihtelut.
Vältä kaikkia erikoistarjouksia, pieniä kylmä asemia. Suosittelen ostamaan bensan varmoista paikoista, isot asemat Neste, Shell, Teboil. Kokemuksieni perusteella näin säästyy paljolta harmilta.
Niin ja se syy pikku asemien kiertoon/välttelyyn, tilaavat 95e:tä reilusti ja jos kaikki ei mahdu 95e säiliöön niin loput lyödään kylmästi 98e:n sekaan periaatteella ei noin vähä vaikuta.
Sinänsä totta, vakio autoihin ei vaikutusta. Mutta ylikiristelty mopo reakoi kyllä ja ikävin seurauksin.
Mulla tekee samaa. Pyörä vakio. Olen kyllä alusta asti epäillyt kansipahvia, mutta voihan olla, että vika on korkissa. Pyörällä ajettu 39000km ja koneella 8000km. pannu korjattu takuuseen ja kaikki on uutta. No mosa puretaan talven aikana, niin sittenhän nähdään onko vika kansipahvissa. Tarkoitus olisi samalla suorittaa pientä viilausta.
tetsa kirjoitti:Termari vaihdettu. Lämmöt pysyi kohdillaan kun käyttelin. ajamaan ei ole töiden takia päässyt joten ei tiedä mitä tekee ajon jälkeen.mutta viikolla tietää. Kannattaahan termarin vaihto kokeilla, tietää sitten autaako.
pitääkö termostaatin vaihtaakseen irroittaa mitä(ilmanputsarikotelo tietenkin)-throttle body?
ja jos/kun niin tarviiko irroittaa bensaletkuja tankista?
koitin kyllä mutta bensathan sieltä syliin tulee!?
mopot ennen.honda mtx 125- suzuki gsx 750 e-kawasaki gpz 750-honda cbr 1000f-hayabusa vm.99-suzuki dr 800-kawasaki zzr 1100-honda vf 1100 magna-honda cbr 1000-honda vfr 750-aprilia sl 1000 falco-kawasaki vn 800-kawasaki z750- ???