Apuvirralla tulille

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
käppänä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja käppänä »

Taas vähän tekniikasta tietämätön kysyy: "jos lyö bussin tulille apuvirralla, niin onko riskiä rikkoa jotakin" ???

Entiset pyörät aikoinaan olivät vähemmän elektroniikalla pukattuja, niin niitä ei ainakaan haitannut virta-boost auton akusta..

Laiska kun on, niin kohta kävisi hakemassa kerhon tallista omaan talliin siliteltäväksi...ja vaikka ladattavaksi ...No hiplaisin vain kuitenkin :tapu:
Kainuun nopein hieroja ? (siis ei ammattimielessä, vaan arvelin huipuista, kun ripari-ikäisellä autolla 250 kmh + ja busalla loput, eli total 550 kmh ++) (ammattimielessähän olen varsinainen "slow hand" !!!
Jaakko

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

mä en oo ainankaan saanu rikottua vielä lisä virtaa antamalla.
jeejee 1/4 alle kympin
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ei riko mitään. Nimimerkillä "viime keväänä lähes jokainen kylmä aamu apuvirralla käyntiin..."
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
CormaX
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CormaX »

Eipä toi kait riko mitään...
Itelläni yllätys on se kuinka herkästi Busa vaatii kaikki irti akusta niin että lähtee käyntiin...Ostin moponi viime kesänä ja siinä oli uusi akku jota ei oltu ladattu kerralla täyteen, no eihän tossa akussa riittänyt jännite strattiin. No sain uuden akun ja se toimi hyvin kesän...mutta vaikka talven oli ylläpitolatauksessa niin eipä riittänyt enään potku(kennot kuulemma akussa purkautui heti kun starttas). Eli taas uusi akku takuuseen...
Eli kannattaa mittauttaa akku alan liikkees niin näkee onko "potkua" tarpeeksi.
Täytyy otta akku ensi talveksi emännän ja mun väliin...eikö tuo sit jaksa pitää virtansa/jännitteet :smoking:
--Still Counting --

http://cormax.kuvat.fi/kuvat/

:on_the_quiet:
käppänä
Viesti:

Kiitooooooossss !!! Tämä riittää tiedoksi :) alkaa ihan kunnolla polttelemaan täällä kohta entisessä yliopistokaupungissa kajjjjjaanissakin.. Eilen illalla 20.00 tein pihassa hyyhmätöitä ja silloinkinv vielä tuuli oli LÄMMIN ja asfaltti alkaa pikkuhiljaa olla paikoitellen jo kuiva :turbobusa:

Hyvää pääsiäista kaikille ja yrittäkäämme tehdä siitä naisillemme mahdollisimman munarikas ...kun vielä aikaa riittää ajamiselta :thumbup:
Kainuun nopein hieroja ? (siis ei ammattimielessä, vaan arvelin huipuista, kun ripari-ikäisellä autolla 250 kmh + ja busalla loput, eli total 550 kmh ++) (ammattimielessähän olen varsinainen "slow hand" !!!
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

Ei se varmaan mitään riko, mutta akku varmaan on jo aika valmista kamaa jos pitää apuja ottaa.
Muutenkin pitäs noita pattereita muistaa latailla noin kuukauden kahden välein kun ei ne saatanat kestä. ihan vain neuvona.
Riippuu vähän akusta tietenkin,,,
käppänä
Viesti:

Lähti muuten 5 vkk täyslevon (akku kiinni) tulille, kuin eilispäivänä ois viime kerran kone käynyt :mosh:
Vastaa Viestiin