Taas vähän tekniikasta tietämätön kysyy: "jos lyö bussin tulille apuvirralla, niin onko riskiä rikkoa jotakin" ???
Entiset pyörät aikoinaan olivät vähemmän elektroniikalla pukattuja, niin niitä ei ainakaan haitannut virta-boost auton akusta..
Laiska kun on, niin kohta kävisi hakemassa kerhon tallista omaan talliin siliteltäväksi...ja vaikka ladattavaksi ...No hiplaisin vain kuitenkin
Apuvirralla tulille
Ei riko mitään. Nimimerkillä "viime keväänä lähes jokainen kylmä aamu apuvirralla käyntiin..."
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- CormaX
- Viesti:
Eipä toi kait riko mitään...
Itelläni yllätys on se kuinka herkästi Busa vaatii kaikki irti akusta niin että lähtee käyntiin...Ostin moponi viime kesänä ja siinä oli uusi akku jota ei oltu ladattu kerralla täyteen, no eihän tossa akussa riittänyt jännite strattiin. No sain uuden akun ja se toimi hyvin kesän...mutta vaikka talven oli ylläpitolatauksessa niin eipä riittänyt enään potku(kennot kuulemma akussa purkautui heti kun starttas). Eli taas uusi akku takuuseen...
Eli kannattaa mittauttaa akku alan liikkees niin näkee onko "potkua" tarpeeksi.
Täytyy otta akku ensi talveksi emännän ja mun väliin...eikö tuo sit jaksa pitää virtansa/jännitteet
Itelläni yllätys on se kuinka herkästi Busa vaatii kaikki irti akusta niin että lähtee käyntiin...Ostin moponi viime kesänä ja siinä oli uusi akku jota ei oltu ladattu kerralla täyteen, no eihän tossa akussa riittänyt jännite strattiin. No sain uuden akun ja se toimi hyvin kesän...mutta vaikka talven oli ylläpitolatauksessa niin eipä riittänyt enään potku(kennot kuulemma akussa purkautui heti kun starttas). Eli taas uusi akku takuuseen...
Eli kannattaa mittauttaa akku alan liikkees niin näkee onko "potkua" tarpeeksi.
Täytyy otta akku ensi talveksi emännän ja mun väliin...eikö tuo sit jaksa pitää virtansa/jännitteet
Kiitooooooossss !!! Tämä riittää tiedoksi alkaa ihan kunnolla polttelemaan täällä kohta entisessä yliopistokaupungissa kajjjjjaanissakin.. Eilen illalla 20.00 tein pihassa hyyhmätöitä ja silloinkinv vielä tuuli oli LÄMMIN ja asfaltti alkaa pikkuhiljaa olla paikoitellen jo kuiva
Hyvää pääsiäista kaikille ja yrittäkäämme tehdä siitä naisillemme mahdollisimman munarikas ...kun vielä aikaa riittää ajamiselta
Hyvää pääsiäista kaikille ja yrittäkäämme tehdä siitä naisillemme mahdollisimman munarikas ...kun vielä aikaa riittää ajamiselta
Kainuun nopein hieroja ? (siis ei ammattimielessä, vaan arvelin huipuista, kun ripari-ikäisellä autolla 250 kmh + ja busalla loput, eli total 550 kmh ++) (ammattimielessähän olen varsinainen "slow hand" !!!
Lähti muuten 5 vkk täyslevon (akku kiinni) tulille, kuin eilispäivänä ois viime kerran kone käynyt
Kainuun nopein hieroja ? (siis ei ammattimielessä, vaan arvelin huipuista, kun ripari-ikäisellä autolla 250 kmh + ja busalla loput, eli total 550 kmh ++) (ammattimielessähän olen varsinainen "slow hand" !!!