Vanha ecu, uusi pyörijä.. - ..pitäisikökään toimia?
No niin, uusi ecu paikalla ja ongelmat jatkuvat, eli vanhalla sentään muutaman kerran ampui bensat pakoputkesta, mutta uudella ei sitäkään, kellon tilalla check ja lämpömittari punaisella. Kahden johdon paikat vaihdettu eculta ohjeen mukaisesti. Olisiko jollain vinkkiä mitä seuraavaksi koitan, alkaa konstit loppumaan.
Eli pyörä siis -99, ja uudempi ecu paikalla, pyörittää vimmatusti, bensa haisee ja kipinääkin antaa, mutta ei edes lupaa.. ja se check siis heti näytöllä. Vaihdoin testimielessä johdot ennalleen ja vanha ecu takaisin, ei check-tekstiä, ampui heti bensat putkesta, eli joku henki vaikkei muuta tehnytkään, johtojen vaihto ja uusi kiinni ja vika palasi.. Help!!
Pystyykö rikkinäisen ecun flashaamaan huomaamatta että ecu on viallinen?
Edited By nyypie on 1270309795
Eli pyörä siis -99, ja uudempi ecu paikalla, pyörittää vimmatusti, bensa haisee ja kipinääkin antaa, mutta ei edes lupaa.. ja se check siis heti näytöllä. Vaihdoin testimielessä johdot ennalleen ja vanha ecu takaisin, ei check-tekstiä, ampui heti bensat putkesta, eli joku henki vaikkei muuta tehnytkään, johtojen vaihto ja uusi kiinni ja vika palasi.. Help!!
Pystyykö rikkinäisen ecun flashaamaan huomaamatta että ecu on viallinen?
Edited By nyypie on 1270309795
nyypie kirjoitti:No niin, uusi ecu paikalla ja ongelmat jatkuvat, eli vanhalla sentään muutaman kerran ampui bensat pakoputkesta, mutta uudella ei sitäkään, kellon tilalla check ja lämpömittari punaisella. Kahden johdon paikat vaihdettu eculta ohjeen mukaisesti. Olisiko jollain vinkkiä mitä seuraavaksi koitan, alkaa konstit loppumaan.
Eli pyörä siis -99, ja uudempi ecu paikalla, pyörittää vimmatusti, bensa haisee ja kipinääkin antaa, mutta ei edes lupaa.. ja se check siis heti näytöllä. Vaihdoin testimielessä johdot ennalleen ja vanha ecu takaisin, ei check-tekstiä, ampui heti bensat putkesta, eli joku henki vaikkei muuta tehnytkään, johtojen vaihto ja uusi kiinni ja vika palasi.. Help!!
Pystyykö rikkinäisen ecun flashaamaan huomaamatta että ecu on viallinen?
Lue vikakoodi... penkin alta valkoinen nelinapainen liitin johon tulee kaksi johtoa ja kumitulppa päässä. Yhdistä nuo johdot hyppylangalla.
Sellainen huomio vielä että mikä koodi ECU:ssa? 32920-24FG0 vai 32920-24FK0? Eli onko se EU vai USA mallinen? USA mallinen ei defaulttina EU johtosarjassa starttaa.
Edited By jarim on 1270319904
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ei tule mitään vikakoodia.. Ja EU-ecu on, eli 32920-24FG0. Ecu testattu äsken blackbusan pyörässä, laakista hurahti käymään, kiitos avusta!
Nyt mulle tuli paha pelko, että luotin väärään mieheen konetta kasatessa, ja jako on 180-astetta pielessä, mitäs mieltä muut on, viittaisiko siihen?
Edit. Nyt tekemään pari nopeaa testiä vahvistamaan pelkoa..
Edited By nyypie on 1270323057
Nyt mulle tuli paha pelko, että luotin väärään mieheen konetta kasatessa, ja jako on 180-astetta pielessä, mitäs mieltä muut on, viittaisiko siihen?
Edit. Nyt tekemään pari nopeaa testiä vahvistamaan pelkoa..
Edited By nyypie on 1270323057
nyypie kirjoitti:Nyt mulle tuli paha pelko, että luotin väärään mieheen konetta kasatessa, ja jako on 180-astetta pielessä, mitäs mieltä muut on, viittaisiko siihen?
Nokkien ajoitusko? Imunokan asentotunnistin pitäisi antaa vikakoodi startatessa jos imunokalta ei tule pulssia tietyssä aikaikkunassa. Onhan imunokassa se tappi paikoillaan mikä pulssin anturille antaa? Tietysti jos nokat on vaikka hampaan verran ajoitukseltaan pielessä niin tekee noin ja ei välttämättä anna vikakoodia. Noin kävi kerran itsellä...
Merkit kohdakkain niin 1 ja 4 on ylhäällä. Jos sulla on vakionokat niin hyvät ohjeet service manualissa. Virinokkien kanssa pitäisi lobe centerit heittokellon kanssa hakea jos on säädettävät pyörät. Muuten ohjeiden mukaan jos sattuu löytymään.
Edited By jarim on 1270358656
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
http://www.hiekkalaatikko.org/3-128-engine.jpgnyypie kirjoitti:Vakionokat juu, ongelma vaan ku firman vanha rousku ei avaa sitä 80 megan pdf:ää kokonaan, ei pysty turvautuu siihen, kotona ei viitti välillä käydä lukemassa ja taas 9km takas hallille..
Tuossa näkyy miten voit tarkistaa ajoitusmerkkien mukaan. Huom. jos koneessa on nostolevyä ryhmän alla tms. niin ei välttämättä enää 100% päde.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Selviääkö?nyypie kirjoitti:Kiitos!! Lähdenpä kahtelemaan josko jotain löytyisi..
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport