tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
116-1253685669

Viesti Kirjoittaja 116-1253685669 »

jaa se meni niinpäin.

ok.

tosiaan kattelin tuota aallokkoa ja luulotauti iski.

meinasin jotta olsiko kytkin tms. antanu penkissä myöten ja potilasta tarvis repareerata näin pimeillä?

mutta semmonen kysymys vielä.
ex laitteet 2#1100gsxr, 1000r, gsx1400...räpellettyjä kyllä.
miksi niissä oli tuo vääntökäyrä viivasuoraa vetoa.
siis oli niissäkin nousua & laskuja, muttei tommosta aallokkoa??

mistä johtunee moinen??




Edited By taistovainaa on 1260104495
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

jarim kirjoitti:3-4 kuoppa 4-2-1 putkesta, 7k kohdan hyppy tulee lyhyistä imukurkuista veikkaisin.
Välttääkös tuon kuopan jos käyttää 4-2-2 putkea ? Pätevää V&H putkea doctorilta saatavissa.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

snuggles kirjoitti:
jarim kirjoitti:3-4 kuoppa 4-2-1 putkesta, 7k kohdan hyppy tulee lyhyistä imukurkuista veikkaisin.

Välttääkös tuon kuopan jos käyttää 4-2-2 putkea ? Pätevää V&H putkea doctorilta saatavissa.
Joo ei se tuossa täyskaasukäppyrässä sillon näy. Mutta huom, tuo on tosiaan vain täyskaasukäppyrässä, en ole huomannut osakaasuilla. Monestiko väännät torven auki 2500rpm:stä tosielämässä? :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

jarim kirjoitti:Joo ei se tuossa täyskaasukäppyrässä sillon näy. Mutta huom, tuo on tosiaan vain täyskaasukäppyrässä, en ole huomannut osakaasuilla. Monestiko väännät torven auki 2500rpm:stä tosielämässä? :)
Tulee jokunen tilanne mieleen. Biken sitkeystestiä kotikonstein yrittäen, jos lapsettaa (silloin tällöin), tahi jos kawakuski pääsee yllättäen kampeen rinnalle kun liian iso pykälä sisällä :D
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

snuggles kirjoitti:Välttääkös tuon kuopan jos käyttää 4-2-2 putkea ? Pätevää V&H putkea doctorilta saatavissa.
No joo - lehdistä kun on ymmärtänyt että nykyään terveyskeskuksessa kannattaa kysyä paperia tai todistusta osaamisesta ennen kuin luottaa ns. lääkäriin, niin tässä mitä oma gen2 paperi aiheesta näyttää: 4-2-2 käppyrä ei juurikaan eroa 4-2-1 putkesta tuon kyseisen kuopan osalta, olipa sitten 4-2-1 V&H winderi tai Akran 4-2-2 tai kokoputki V&H 4-2-2 headeri Akran pöntöillä. Kolmen konin sisään näytti kaikki nämä kolme osuvan. Ei ollenkaan huonoja nuo Akran e-leimatut tuplapöntöt tuolla käyrästön päässä.

Gen2 mopoissa tuo kakkosläpän asento on säädettävissä kaasunavaus/kierrosluku kartalle ja sillä saadaan ilman virtausnopeuden nyppylät tasoitettua jos häiritseviä sellaisia on tullut nokkien tai kanavien takia.

Ne kenellä on näitä tehokkaampia mopoja, ajattelittekos muuten osallistua tähän:
http://www.bomber.fi/modules....t=56349
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
expressbus
Viestit: 61
Liittynyt: 15 Marras 2006, 09:27
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja expressbus »

Sehän tuossa Vance&Hines 4-2:een alkukäyrästössä on mukavaa et sopii kaikenmerkkisiin slipareihin,itellä toi headeri+yoshimuran E-hyväksytyt
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

PetriK kirjoitti:
Ne kenellä on näitä tehokkaampia mopoja, ajattelittekos muuten osallistua tähän:
http://www.bomber.fi/modules....t=56349

Hmm.. saas nähdä tuleeko osallistuttua...
No kuitenniin "pikku" moottorisen alakerran elvytys on alkanut laakerit tilaukseen ja pari muutakin juttua. Kokoonpano muuttunee aika radikaalisti. Luotettava käyttöpyörä kokoonpano tekeillä.




Edited By Ksthb on 1266567656
Avatar
Bomber#1
Viestit: 30
Liittynyt: 03 Tammi 2009, 00:19

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 »

Ksthb kirjoitti:
PetriK kirjoitti:
Ne kenellä on näitä tehokkaampia mopoja, ajattelittekos muuten osallistua tähän:
http://www.bomber.fi/modules....t=56349

Hmm.. saas nähdä tuleeko osallistuttua...
No kuitenniin "pikku" moottorisen alakerran elvytys on alkanut laakerit tilaukseen ja pari muutakin juttua. Kokoonpano muuttunee aika radikaalisti. Luotettava käyttöpyörä kokoonpano tekeillä.
Äläs nyt Jamppa tollasia puhu.., tottakai ainakin sinun pitää tohon osallistua. PetriK onkin jo näköjään aloittanut muitten tehokunkkujen löylyttämisen tuolla toisella foorumilla. :rocket
Busa suddailua DVD:ltä: http://www.streetbomber.net
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Mullakin vähän samanlaiset fiilikset että laitetaan nyt pyörää enemmänkin nippuun euroopan reissua ja kesää varten. Ajatus olisi että tehdään mopolla todellinen endurance testi ajamalla muutama tuhat kilometriä jos vaan ei tule aikatauluongelmia. Race miesten kisamoottorit on ihan eri juttu - ne voi purkaa joka välissä ja viritykset tehdä sen mukaan.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
-Artsi-
Viestit: 1057
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:38
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

PetriK kirjoitti:Mullakin vähän samanlaiset fiilikset että laitetaan nyt pyörää enemmänkin nippuun euroopan reissua ja kesää varten. Ajatus olisi että tehdään mopolla todellinen endurance testi ajamalla muutama tuhat kilometriä jos vaan ei tule aikatauluongelmia. Race miesten kisamoottorit on ihan eri juttu - ne voi purkaa joka välissä ja viritykset tehdä sen mukaan.

Mitäs puhetta tämä tämmöinen on?!?!?! Onko vaparien luotettavuus sillä tasolla ettei voi pikku retkeä ajaa samalla mopolla/motilla kuin muutaman hassun kiihdyttelyn?

Kenties tämä tarkoitti nyt näitä tikitaalisia Gen2 laitteita.
Club 100 m/s
Avatar
waiski10
Site Admin
Viestit: 902
Liittynyt: 28 Touko 2004, 13:03
Paikkakunta: Jyskä

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

-Artsi- kirjoitti:
PetriK kirjoitti:Mullakin vähän samanlaiset fiilikset että laitetaan nyt pyörää enemmänkin nippuun euroopan reissua ja kesää varten. Ajatus olisi että tehdään mopolla todellinen endurance testi ajamalla muutama tuhat kilometriä jos vaan ei tule aikatauluongelmia. Race miesten kisamoottorit on ihan eri juttu - ne voi purkaa joka välissä ja viritykset tehdä sen mukaan.

Mitäs puhetta tämä tämmöinen on?!?!?! Onko vaparien luotettavuus sillä tasolla ettei voi pikku retkeä ajaa samalla mopolla/motilla kuin muutaman hassun kiihdyttelyn?

Kenties tämä tarkoitti nyt näitä tikitaalisia Gen2 laitteita.

Toiset vissii virittää enemmän kuin pakoputkella :oho:




Edited By waiski10 on 1266612901
ennen kova, ehkä vielä joskus...
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

PetriK kirjoitti:Ne kenellä on näitä tehokkaampia mopoja, ajattelittekos muuten osallistua tähän:
http://www.bomber.fi/modules....t=56349
harmi kun ei mörkökawa valmistu täksi vuodeksi. eiköhän voittajat löydy tuolta dragrace stripiltä. kun rekisterissä ei tarvitse olla. vapareita täältä foorumilta sit löytyykin, josko valmiita ja toimivia.
jeejee 1/4 alle kympin
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

-Artsi- kirjoitti:
PetriK kirjoitti:Mullakin vähän samanlaiset fiilikset että laitetaan nyt pyörää enemmänkin nippuun euroopan reissua ja kesää varten. Ajatus olisi että tehdään mopolla todellinen endurance testi ajamalla muutama tuhat kilometriä jos vaan ei tule aikatauluongelmia. Race miesten kisamoottorit on ihan eri juttu - ne voi purkaa joka välissä ja viritykset tehdä sen mukaan.

Mitäs puhetta tämä tämmöinen on?!?!?! Onko vaparien luotettavuus sillä tasolla ettei voi pikku retkeä ajaa samalla mopolla/motilla kuin muutaman hassun kiihdyttelyn?

Kenties tämä tarkoitti nyt näitä tikitaalisia Gen2 laitteita.


Pitää päästä reissuun jo siellä huhtikuun puolessa välissä niin kaikki pitää olla valmista silloin. Ei oikein ehdi enää enempää tehoa tekemään ennen tuota. Kyllä tälläkin yli 200 takarengashevosen mopolla pitäisi keretä jos -a- ei ole mukana kirittämässä. Nyt on alustamuutokset työn alla ;-) BST:t, Penske, +2".




Edited By PetriK on 1266630501
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

-Artsi- kirjoitti:
PetriK kirjoitti:Mullakin vähän samanlaiset fiilikset että laitetaan nyt pyörää enemmänkin nippuun euroopan reissua ja kesää varten. Ajatus olisi että tehdään mopolla todellinen endurance testi ajamalla muutama tuhat kilometriä jos vaan ei tule aikatauluongelmia. Race miesten kisamoottorit on ihan eri juttu - ne voi purkaa joka välissä ja viritykset tehdä sen mukaan.

Mitäs puhetta tämä tämmöinen on?!?!?! Onko vaparien luotettavuus sillä tasolla ettei voi pikku retkeä ajaa samalla mopolla/motilla kuin muutaman hassun kiihdyttelyn?

Kenties tämä tarkoitti nyt näitä tikitaalisia Gen2 laitteita.
No Artsi hei!! Älä nyt solvaa... Ne onkin ne vaparihevoset villihevoisia...Sorry, ei sitten herneitä porukalle nenukkiin. Niin ja aiheeseen, ilmoittautua aioin kyllä kisaan, vailla menestyspaineita. Jos kerran Samilla säädätän, niin eiköhän tohon kisaankin vois osallistua! Tietty vaatimuksena, et joskus valmistus toi mopedi... Saakohan siinä kisassa tulokset takaselta, vai niitä OIKEITA konetehoja, joita ei turbomiehet ymmärräkkään. Ne takaselta kuulemma ei oikeita tehoja...Niin puhelivat kylillä....
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Kyllä meillä noi hevoset on ihan karsinassa tai aitauksessa. Tytär ja vaimo lupasivat että saan kyllä heitä noita aitoja ruohomoottoreita käyttöön jos ei omat riitä. Niissä on vaan niin hemmetin huono teho/painosuhde vaikka käyvätkin biopolttoaineella. Se isompi niistä lisähevosista painaa muistaakseni 860kg ja on säkäkorkeudeltaan joku 172cm ja kuulemma hyppää jonkun 140cm. Mitä omaan moottoriin tulee, niin se on putsarikotelon asennusta ja säätämistä vailla. Pitää kai eurooppaa varten harkita että olisi joku DB-killerikartta kun ei ole mitään siipipyöriä ääniä tasoittamassa... siis alle turbotehojen kuitenkin ja reilusti.



Edited By PetriK on 1266664789
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Vastaa Viestiin