tehot.........on.........ko - penkitystä
jaa se meni niinpäin.
ok.
tosiaan kattelin tuota aallokkoa ja luulotauti iski.
meinasin jotta olsiko kytkin tms. antanu penkissä myöten ja potilasta tarvis repareerata näin pimeillä?
mutta semmonen kysymys vielä.
ex laitteet 2#1100gsxr, 1000r, gsx1400...räpellettyjä kyllä.
miksi niissä oli tuo vääntökäyrä viivasuoraa vetoa.
siis oli niissäkin nousua & laskuja, muttei tommosta aallokkoa??
mistä johtunee moinen??
Edited By taistovainaa on 1260104495
ok.
tosiaan kattelin tuota aallokkoa ja luulotauti iski.
meinasin jotta olsiko kytkin tms. antanu penkissä myöten ja potilasta tarvis repareerata näin pimeillä?
mutta semmonen kysymys vielä.
ex laitteet 2#1100gsxr, 1000r, gsx1400...räpellettyjä kyllä.
miksi niissä oli tuo vääntökäyrä viivasuoraa vetoa.
siis oli niissäkin nousua & laskuja, muttei tommosta aallokkoa??
mistä johtunee moinen??
Edited By taistovainaa on 1260104495
Välttääkös tuon kuopan jos käyttää 4-2-2 putkea ? Pätevää V&H putkea doctorilta saatavissa.jarim kirjoitti:3-4 kuoppa 4-2-1 putkesta, 7k kohdan hyppy tulee lyhyistä imukurkuista veikkaisin.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Joo ei se tuossa täyskaasukäppyrässä sillon näy. Mutta huom, tuo on tosiaan vain täyskaasukäppyrässä, en ole huomannut osakaasuilla. Monestiko väännät torven auki 2500rpm:stä tosielämässä?snuggles kirjoitti:jarim kirjoitti:3-4 kuoppa 4-2-1 putkesta, 7k kohdan hyppy tulee lyhyistä imukurkuista veikkaisin.
Välttääkös tuon kuopan jos käyttää 4-2-2 putkea ? Pätevää V&H putkea doctorilta saatavissa.

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tulee jokunen tilanne mieleen. Biken sitkeystestiä kotikonstein yrittäen, jos lapsettaa (silloin tällöin), tahi jos kawakuski pääsee yllättäen kampeen rinnalle kun liian iso pykälä sisälläjarim kirjoitti:Joo ei se tuossa täyskaasukäppyrässä sillon näy. Mutta huom, tuo on tosiaan vain täyskaasukäppyrässä, en ole huomannut osakaasuilla. Monestiko väännät torven auki 2500rpm:stä tosielämässä?

team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
No joo - lehdistä kun on ymmärtänyt että nykyään terveyskeskuksessa kannattaa kysyä paperia tai todistusta osaamisesta ennen kuin luottaa ns. lääkäriin, niin tässä mitä oma gen2 paperi aiheesta näyttää: 4-2-2 käppyrä ei juurikaan eroa 4-2-1 putkesta tuon kyseisen kuopan osalta, olipa sitten 4-2-1 V&H winderi tai Akran 4-2-2 tai kokoputki V&H 4-2-2 headeri Akran pöntöillä. Kolmen konin sisään näytti kaikki nämä kolme osuvan. Ei ollenkaan huonoja nuo Akran e-leimatut tuplapöntöt tuolla käyrästön päässä.snuggles kirjoitti:Välttääkös tuon kuopan jos käyttää 4-2-2 putkea ? Pätevää V&H putkea doctorilta saatavissa.
Gen2 mopoissa tuo kakkosläpän asento on säädettävissä kaasunavaus/kierrosluku kartalle ja sillä saadaan ilman virtausnopeuden nyppylät tasoitettua jos häiritseviä sellaisia on tullut nokkien tai kanavien takia.
Ne kenellä on näitä tehokkaampia mopoja, ajattelittekos muuten osallistua tähän:
http://www.bomber.fi/modules....t=56349
-
- Viestit: 61
- Liittynyt: 15 Marras 2006, 09:27
- Paikkakunta: tampere
PetriK kirjoitti:
Ne kenellä on näitä tehokkaampia mopoja, ajattelittekos muuten osallistua tähän:
http://www.bomber.fi/modules....t=56349
Hmm.. saas nähdä tuleeko osallistuttua...
No kuitenniin "pikku" moottorisen alakerran elvytys on alkanut laakerit tilaukseen ja pari muutakin juttua. Kokoonpano muuttunee aika radikaalisti. Luotettava käyttöpyörä kokoonpano tekeillä.
Edited By Ksthb on 1266567656
Äläs nyt Jamppa tollasia puhu.., tottakai ainakin sinun pitää tohon osallistua. PetriK onkin jo näköjään aloittanut muitten tehokunkkujen löylyttämisen tuolla toisella foorumilla. :rocketKsthb kirjoitti:PetriK kirjoitti:
Ne kenellä on näitä tehokkaampia mopoja, ajattelittekos muuten osallistua tähän:
http://www.bomber.fi/modules....t=56349
Hmm.. saas nähdä tuleeko osallistuttua...
No kuitenniin "pikku" moottorisen alakerran elvytys on alkanut laakerit tilaukseen ja pari muutakin juttua. Kokoonpano muuttunee aika radikaalisti. Luotettava käyttöpyörä kokoonpano tekeillä.
Busa suddailua DVD:ltä: http://www.streetbomber.net
Mullakin vähän samanlaiset fiilikset että laitetaan nyt pyörää enemmänkin nippuun euroopan reissua ja kesää varten. Ajatus olisi että tehdään mopolla todellinen endurance testi ajamalla muutama tuhat kilometriä jos vaan ei tule aikatauluongelmia. Race miesten kisamoottorit on ihan eri juttu - ne voi purkaa joka välissä ja viritykset tehdä sen mukaan.
PetriK kirjoitti:Mullakin vähän samanlaiset fiilikset että laitetaan nyt pyörää enemmänkin nippuun euroopan reissua ja kesää varten. Ajatus olisi että tehdään mopolla todellinen endurance testi ajamalla muutama tuhat kilometriä jos vaan ei tule aikatauluongelmia. Race miesten kisamoottorit on ihan eri juttu - ne voi purkaa joka välissä ja viritykset tehdä sen mukaan.
Mitäs puhetta tämä tämmöinen on?!?!?! Onko vaparien luotettavuus sillä tasolla ettei voi pikku retkeä ajaa samalla mopolla/motilla kuin muutaman hassun kiihdyttelyn?
Kenties tämä tarkoitti nyt näitä tikitaalisia Gen2 laitteita.
Club 100 m/s
-Artsi- kirjoitti:PetriK kirjoitti:Mullakin vähän samanlaiset fiilikset että laitetaan nyt pyörää enemmänkin nippuun euroopan reissua ja kesää varten. Ajatus olisi että tehdään mopolla todellinen endurance testi ajamalla muutama tuhat kilometriä jos vaan ei tule aikatauluongelmia. Race miesten kisamoottorit on ihan eri juttu - ne voi purkaa joka välissä ja viritykset tehdä sen mukaan.
Mitäs puhetta tämä tämmöinen on?!?!?! Onko vaparien luotettavuus sillä tasolla ettei voi pikku retkeä ajaa samalla mopolla/motilla kuin muutaman hassun kiihdyttelyn?
Kenties tämä tarkoitti nyt näitä tikitaalisia Gen2 laitteita.
Toiset vissii virittää enemmän kuin pakoputkella

Edited By waiski10 on 1266612901
ennen kova, ehkä vielä joskus...
harmi kun ei mörkökawa valmistu täksi vuodeksi. eiköhän voittajat löydy tuolta dragrace stripiltä. kun rekisterissä ei tarvitse olla. vapareita täältä foorumilta sit löytyykin, josko valmiita ja toimivia.PetriK kirjoitti:Ne kenellä on näitä tehokkaampia mopoja, ajattelittekos muuten osallistua tähän:
http://www.bomber.fi/modules....t=56349
jeejee 1/4 alle kympin
-Artsi- kirjoitti:PetriK kirjoitti:Mullakin vähän samanlaiset fiilikset että laitetaan nyt pyörää enemmänkin nippuun euroopan reissua ja kesää varten. Ajatus olisi että tehdään mopolla todellinen endurance testi ajamalla muutama tuhat kilometriä jos vaan ei tule aikatauluongelmia. Race miesten kisamoottorit on ihan eri juttu - ne voi purkaa joka välissä ja viritykset tehdä sen mukaan.
Mitäs puhetta tämä tämmöinen on?!?!?! Onko vaparien luotettavuus sillä tasolla ettei voi pikku retkeä ajaa samalla mopolla/motilla kuin muutaman hassun kiihdyttelyn?
Kenties tämä tarkoitti nyt näitä tikitaalisia Gen2 laitteita.
Pitää päästä reissuun jo siellä huhtikuun puolessa välissä niin kaikki pitää olla valmista silloin. Ei oikein ehdi enää enempää tehoa tekemään ennen tuota. Kyllä tälläkin yli 200 takarengashevosen mopolla pitäisi keretä jos -a- ei ole mukana kirittämässä. Nyt on alustamuutokset työn alla

Edited By PetriK on 1266630501
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
No Artsi hei!! Älä nyt solvaa... Ne onkin ne vaparihevoset villihevoisia...Sorry, ei sitten herneitä porukalle nenukkiin. Niin ja aiheeseen, ilmoittautua aioin kyllä kisaan, vailla menestyspaineita. Jos kerran Samilla säädätän, niin eiköhän tohon kisaankin vois osallistua! Tietty vaatimuksena, et joskus valmistus toi mopedi... Saakohan siinä kisassa tulokset takaselta, vai niitä OIKEITA konetehoja, joita ei turbomiehet ymmärräkkään. Ne takaselta kuulemma ei oikeita tehoja...Niin puhelivat kylillä....-Artsi- kirjoitti:PetriK kirjoitti:Mullakin vähän samanlaiset fiilikset että laitetaan nyt pyörää enemmänkin nippuun euroopan reissua ja kesää varten. Ajatus olisi että tehdään mopolla todellinen endurance testi ajamalla muutama tuhat kilometriä jos vaan ei tule aikatauluongelmia. Race miesten kisamoottorit on ihan eri juttu - ne voi purkaa joka välissä ja viritykset tehdä sen mukaan.
Mitäs puhetta tämä tämmöinen on?!?!?! Onko vaparien luotettavuus sillä tasolla ettei voi pikku retkeä ajaa samalla mopolla/motilla kuin muutaman hassun kiihdyttelyn?
Kenties tämä tarkoitti nyt näitä tikitaalisia Gen2 laitteita.
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Kyllä meillä noi hevoset on ihan karsinassa tai aitauksessa. Tytär ja vaimo lupasivat että saan kyllä heitä noita aitoja ruohomoottoreita käyttöön jos ei omat riitä. Niissä on vaan niin hemmetin huono teho/painosuhde vaikka käyvätkin biopolttoaineella. Se isompi niistä lisähevosista painaa muistaakseni 860kg ja on säkäkorkeudeltaan joku 172cm ja kuulemma hyppää jonkun 140cm. Mitä omaan moottoriin tulee, niin se on putsarikotelon asennusta ja säätämistä vailla. Pitää kai eurooppaa varten harkita että olisi joku DB-killerikartta kun ei ole mitään siipipyöriä ääniä tasoittamassa... siis alle turbotehojen kuitenkin ja reilusti.
Edited By PetriK on 1266664789
Edited By PetriK on 1266664789