Painosta?
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
tossa helppoja kohteita.....
Muutamia esimerkkejä:
Putkisto vakio 14,5 kg uusi 5,0 kg -9,5 kg
takahäkki 5,1 kg 2,1 kg - 3,0 kg Teräs/alu
Öljyn jäähd. -2,0 kg Hmm.. turha varuste
teili vilkuilla 1,8 kg 0,5 kg -1,3 kg orkkis/alu
jalkatapit 0,73 kg 0,17kg -0,56kg orkkis/ lau
Kiertokanget 1,6kg 1,1kg -0.6 kg
Vastapaino -1 kg
pair - 1,1 kg
seisonta tuki 0,2kg ? orkkis/alu
katteiden ylim osat -0.75kg
pikku nippelit 0,5 kg probolt, titaani//alu/nylon pultit
Noin 20 kg lähtee helposti
Muutamia esimerkkejä:
Putkisto vakio 14,5 kg uusi 5,0 kg -9,5 kg
takahäkki 5,1 kg 2,1 kg - 3,0 kg Teräs/alu
Öljyn jäähd. -2,0 kg Hmm.. turha varuste

teili vilkuilla 1,8 kg 0,5 kg -1,3 kg orkkis/alu
jalkatapit 0,73 kg 0,17kg -0,56kg orkkis/ lau
Kiertokanget 1,6kg 1,1kg -0.6 kg
Vastapaino -1 kg
pair - 1,1 kg
seisonta tuki 0,2kg ? orkkis/alu
katteiden ylim osat -0.75kg
pikku nippelit 0,5 kg probolt, titaani//alu/nylon pultit
Noin 20 kg lähtee helposti
mutta cbr 1000 rr:ssä ei kestä edes kytkin Busanistien käyttöäjyka kirjoitti:esim cbr 1000 rr jää alle 200kg ajopainossa, omassa bussissa taitaa olla 260kg märkäpaino rekisteriotteessa.. Saa tehdä ihmeitä että samaan pääsee tai edes lähelle. Putkistolla on tosiaan helpoin lähteä kevennykseen

Se mikä painossa voitetaan se kestävyydessä hävitään.
Eikun laatikko siinä ei kestä...busajasa kirjoitti:jyka kirjoitti:esim cbr 1000 rr jää alle 200kg ajopainossa, omassa bussissa taitaa olla 260kg märkäpaino rekisteriotteessa.. Saa tehdä ihmeitä että samaan pääsee tai edes lähelle. Putkistolla on tosiaan helpoin lähteä kevennykseen
mutta cbr 1000 rr:ssä ei kestä edes kytkin Busanistien käyttöä![]()
Se mikä painossa voitetaan se kestävyydessä hävitään.

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jamppa tossa laittoikin aika kattavan listan, mutta mennään vielä extremempään suuntaan. Kiihdytysajoa pelkästään, eli kilvetön kilpalaite kyseessä.
Omasta noiden lisäksi poistettu toinen etulevy/puristin, kuitukatteet ilman ylimääräisiä hiluja, mittaristo vaihdettu pekkään Autometerin rundariin vaihtovalolla, takahäkkiä on jäljellä tasan sen verran että pysyy kuski paikallaan, tankin virkaa toimittaa komen litran pytty kuitudummyn alla.
Mistäs seuraavaksi aletaan keventämään? Painoa oli tankki täynnä 209kg. Tosta voisi sen parikymmentä kiloa vielä raapia huoletta pois ennenkuin alkaa sääntöjen sanelema minimipaino olemaan käsillä.
Omasta noiden lisäksi poistettu toinen etulevy/puristin, kuitukatteet ilman ylimääräisiä hiluja, mittaristo vaihdettu pekkään Autometerin rundariin vaihtovalolla, takahäkkiä on jäljellä tasan sen verran että pysyy kuski paikallaan, tankin virkaa toimittaa komen litran pytty kuitudummyn alla.
Mistäs seuraavaksi aletaan keventämään? Painoa oli tankki täynnä 209kg. Tosta voisi sen parikymmentä kiloa vielä raapia huoletta pois ennenkuin alkaa sääntöjen sanelema minimipaino olemaan käsillä.