Teillä onkin niitä "pikkuisen" laitettuja pyöriänyypie kirjoitti:Eipä onnistu meikäläisellä keulan tiputus, liian ahdasta etupäässä...
Perän korotus
- Masanaattori
- Viestit: 278
- Liittynyt: 27 Marras 2007, 20:06
- Paikkakunta: Nokia
Member of MC Speedfreaks
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
Rosterista tein.
Turussa sanoivat rautakaupassa ettei meillä enää rautaa saa, totesin ettei VRrälläkään ole enää vetureita ja suuntasin nakorautaan josta
rosteri latikkaa löytyi hyllysta.
Hintaa paloille kertyi 40 sisälsi sahauksen (otin varalle materiaalia toiseen pariin)
4x 30mm leve,130mm pitkä,6mm paksu ( alkup. 7mm paksu, 140mm pitkä,30mm leveä)
poraus 4 reikää.( kannattaa teetättää poraus ettei mene vituiks)
Eli lyhennystä tuli 10mm reikien keskeltä mitattuna .
Yläpään rälläkällä pyoreäksi että sopii paremmin paikalle.
Vaihto kävi todella helposti. Ketjutalja tallin kattoon, liinalla kiinni takahäkkinn ja muia piteli keulasta pyörää pystyssä.
Ainut hanka loittava tekijä oli muijan nalkutus kun patistin sen hommiin.
Itse olen 175cm pers jalkanen ja hiukan joutuu varpustamaan että maahan ylettää.
Turussa sanoivat rautakaupassa ettei meillä enää rautaa saa, totesin ettei VRrälläkään ole enää vetureita ja suuntasin nakorautaan josta
rosteri latikkaa löytyi hyllysta.
Hintaa paloille kertyi 40 sisälsi sahauksen (otin varalle materiaalia toiseen pariin)
4x 30mm leve,130mm pitkä,6mm paksu ( alkup. 7mm paksu, 140mm pitkä,30mm leveä)
poraus 4 reikää.( kannattaa teetättää poraus ettei mene vituiks)
Eli lyhennystä tuli 10mm reikien keskeltä mitattuna .
Yläpään rälläkällä pyoreäksi että sopii paremmin paikalle.
Vaihto kävi todella helposti. Ketjutalja tallin kattoon, liinalla kiinni takahäkkinn ja muia piteli keulasta pyörää pystyssä.
Ainut hanka loittava tekijä oli muijan nalkutus kun patistin sen hommiin.
Itse olen 175cm pers jalkanen ja hiukan joutuu varpustamaan että maahan ylettää.
- Masanaattori
- Viestit: 278
- Liittynyt: 27 Marras 2007, 20:06
- Paikkakunta: Nokia
Motonetistä maalinkaavin muistaakseni 2,90 kappale....yhdestä saa kaks luuta joko korotukseen tai noin viiden sentin madallukseen ja taatusti kestää. Vahvuus sama kuin originaaliluissa.haba kirjoitti:Rosterista tein.
Turussa sanoivat rautakaupassa ettei meillä enää rautaa saa, totesin ettei VRrälläkään ole enää vetureita ja suuntasin nakorautaan josta
rosteri latikkaa löytyi hyllysta.
Hintaa paloille kertyi 40 sisälsi sahauksen (otin varalle materiaalia toiseen pariin)
4x 30mm leve,130mm pitkä,6mm paksu ( alkup. 7mm paksu, 140mm pitkä,30mm leveä)
poraus 4 reikää.( kannattaa teetättää poraus ettei mene vituiks)
Eli lyhennystä tuli 10mm reikien keskeltä mitattuna .
Yläpään rälläkällä pyoreäksi että sopii paremmin paikalle.
Vaihto kävi todella helposti. Ketjutalja tallin kattoon, liinalla kiinni takahäkkinn ja muia piteli keulasta pyörää pystyssä.
Ainut hanka loittava tekijä oli muijan nalkutus kun patistin sen hommiin.
Itse olen 175cm pers jalkanen ja hiukan joutuu varpustamaan että maahan ylettää.
Toi 40 hinta vaikuttaa kohtuu suolaiselta pelkistä aineista vaikka onkin rosteria ja kahteen pariin (hinta kuitenkin n.80/metri)....
Reijät voi porata myös itse kun laittaa ensin molempiin yhdet lävet ja sitten pultilla toisiinsa kiinni niin tulee ne loput lävet samoille kohdille.
Member of MC Speedfreaks
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Teimpä tossa ajankulukseni tommosen: ...TYÖKUVA...
Noi toleranssit heitin hatusta...
Mitat otin luista jotka tilasin maailmalta...
Ja kyseessä siis perää LASKEVAT luut...
Edited By Nesmit on 1265180432
Noi toleranssit heitin hatusta...
Mitat otin luista jotka tilasin maailmalta...
Ja kyseessä siis perää LASKEVAT luut...
Edited By Nesmit on 1265180432
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
- Masanaattori
- Viestit: 278
- Liittynyt: 27 Marras 2007, 20:06
- Paikkakunta: Nokia
Joko sille löytyy tehtaalta "tako-numero" ?Nesmit kirjoitti:Teimpä tossa ajankulukseni tommosen: ...TYÖKUVA...
Noi toleranssit heitin hatusta...
Mitat otin luista jotka tilasin maailmalta...
Ja kyseessä siis perää LASKEVAT luut...
Mitä te teette siellä yläkerrassa ??
Member of MC Speedfreaks
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
Äläs nyt, kyllä siellä hommia tehdään. Sentään "teiän firman" tulos parani 2009 viimeisellä kvarttaalilla 350 prosenttia ja kassavirta 1200 prosenttia. Liikevaihdon laskukin väheni tuolla jaksolla 7,5 prosenttiinMasanaattori kirjoitti:Mitä te teette siellä yläkerrassa ??
PS. koska Masa vaihdetaan meiän bussiin nuo Nesmitin hifiluut...
Family toys:
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr