tehot.........on.........ko - penkitystä
Onkos kukaan rakennellut mitään ? Vai menikö kesä rikkomisen puolelle. Johtaako taxi vapareiden (ehjien) teholukemissa ? Ja Titaani Samin penkissä käyneitä (?)
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Jep pro osien kans värkätessä meni kesä. Uusi kone versio tulossa, osia tilaillaan jo..snuggles kirjoitti:Onkos kukaan rakennellut mitään ? Vai menikö kesä rikkomisen puolelle. Johtaako taxi vapareiden (ehjien) teholukemissa ? Ja Titaani Samin penkissä käyneitä (?)
Hmm.. 1400cc sarjassa Titaani vissiin kärki kastia Busseista.
Hmm.. eikö sinun 1400 cc luovuttanut liki 240 hp samilla ?
Pohjat on vissiinkin vielä minulla 255hp (kasassa pysynyt versio) ja kun uusi kone versio valmistuu niin tarkoitus olisi vähän kiristellä entisestäänkin kärki tulosta.
Hmm.. joko tällä porovolla saatais porukasta joku joka näyttäs kuinka vaparia oikeesti viritetään..
Joku sellanen se laskennallinen oli, kun lockuppi kiinni eikä häviöitä mitattu. Mut takistehosta on lähinnä puhunu, siinä 219hv ja rapiat. Mut eipä noista voi paljoo huudella kun ei pysy nipussa. Nyt tarkoitus laittaa varma setti koneeseen kun budjetti on kulkenu miinuksella jo toista vuotta, ja vois välillä ajellakin. Olihan mulla tuo yli 1400cc kun muzzyt kiinni. Monella on nää vaparit vähä eri kokoisia.Ksthb kirjoitti:Hmm.. eikö sinun 1400 cc luovuttanut liki 240 hp samilla ?
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Vain pikku modia on tehty. Virtaavampi vaimennin valmistui tukkoisen Akran tilalle lipatusta Micron pöntöstä eilen, hieman lyhennettynä ja alkupäästään akran pakosarjaan 60mm isonnettuna ja sopivasti supistuvana 55mm ulostulo virtaa paremmin kun akran 48mm ulostulolla. Muuten ei tekniikkapuolelle ole vielä tehty mitään muutoksia.
n. 4500km takana mukavia tehokkaita kilometrejä, ilman isompia ongelmia. Muutamat muutokset on kyllä mietinnässä, mutta vaatii testausta ja simulointikin olisi paikallaan. Jos 10hp saisi lisää ensikesään edellenkään poistamatta tasapainoakselia ja koneenosia vaihtamatta, niin aletaan olemaan uudella alueella.
n. 4500km takana mukavia tehokkaita kilometrejä, ilman isompia ongelmia. Muutamat muutokset on kyllä mietinnässä, mutta vaatii testausta ja simulointikin olisi paikallaan. Jos 10hp saisi lisää ensikesään edellenkään poistamatta tasapainoakselia ja koneenosia vaihtamatta, niin aletaan olemaan uudella alueella.
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Jos ensitalvena ois vara päivittää kanget vähän järeämmäksi, vois teho-/vääntöhaaveet asettaa vaikka 350/330 paikkeille, Samin penkissä takikselta mitattuna. Ei isoja päivityksiä taida muuten koneeseen tulla, jotain pikusipistelyä, ja ehkäpä akseliväliäkin sais hieman pidentää...Kelit ei näytä lupaavalta Lpr:n sunteen, taidan jättää koneen ehjäksi, ja laistaa lähdön!!! Ei enään näin syssyllä edes intoa alkaa kenttävireeseen laittaa....
:p :p
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
snuggles kirjoitti:Onkos kukaan rakennellut mitään ? Vai menikö kesä rikkomisen puolelle.
Pientä päivitystä luvassa talvella ja tietysti laakerointien ym. tarkastus. Kesä meni tosi hyvin eikä konerikkojakaan tullut, vaikka useasti ahdot nousi sinne 2 barin tuntumaan. Hieman hankala oli hallita alle 1500mm akselivälillä. No, ens kesänä viivalta löytyy piiiitkä kampe
Samaan hengenvetoon kiitän suuresti kaikkia jotka ovat olleet tsemppaamassa kaudella 2009. Erityinen kiitos turbomanille ja ksthb:lle erinomaisesta moottorista mikä syntyi viime talvena
Edited By Fastard on 1251995211
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh
Sen verran jäi Hallista ja Joensuusta hampaan koloon jotta (jos luoja suo) ois kaudelle 2010 vielä tarkoitus tehdä Taxi versio 4. ja sit taitaakin mun osalle riittää tää homma. Siis tupla tai kuitti Taxille ensi suvi.snuggles kirjoitti:Onkos kukaan rakennellut mitään ? Vai menikö kesä rikkomisen puolelle. Johtaako taxi vapareiden (ehjien) teholukemissa ? Ja Titaani Samin penkissä käyneitä (?)
http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp
Eli kaikki peliin talven pimeinä tunteinaJouniri kirjoitti:Siis tupla tai kuitti Taxille ensi suvi.
http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp
Ai niin yks punaisella avomustangilla ajava kaveri poikkes pari viikkoo sitten ja lähetti kovasti terkkuja.... olikohan jotain koulukamuja :p eli terkkuja nyt sitten kovasti.
Ainut mitä ite, ehkä saattaa teetättää, niin menneen talven modikyhäelmä loppuun saatettaneen. Hyvällä tuurilla saattas jopa "1hp" tulla lisää Onhan tuotakin suhteellisen vakiota rustattu kesän varrella, et etes sillä pystyis normiajoa suorittaan. Siitäkin joutuu kiittämään Samia, PHT-Speed:ä ja mielitiettyä
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Juu näin olisi tarkoitus... jos oikein arvaan niin taitaa olla intti (ei H:lla) kavereita?Humppanisti kirjoitti:Jouniri kirjoitti:Siis tupla tai kuitti Taxille ensi suvi.
http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp
Eli kaikki peliin talven pimeinä tunteina
Ai niin yks punaisella avomustangilla ajava kaveri poikkes pari viikkoo sitten ja lähetti kovasti terkkuja.... olikohan jotain koulukamuja :p eli terkkuja nyt sitten kovasti.
ps. tfm "osan" ostamalla olet tukemassa hyvää tarkoitusta!
Noniin. Tänään käytiin K7 putkivirin kanssa Samin Autopajan Dynostarissa mittailemassa/säätämässä ecueditorin avulla. Paras veto takikselta 161,7Hp @ 9874rpm ja 132Nm @ 6860 rpm. Konetehoo 179,6Hp @ 10318 rpm ja 140Nm @ 6938 rpm. Samin mukaan tehokkain gen1 putkiviri mitä toi penkki on nähnyt .
Vaikkei luvut sinänsä mitään ihmeellisiä ole, niin virnettä ei ainakaan vähennä huomattavasti parantunut ajettavuus etenkin pienillä ja keskikierroksilla. Ei nyi eikä nypytä enää ärsyttävästi vaan vetää kuin sähkömoottori.. Ei voi kuin hattua nostaa PetriK:lle ja Samille. Kiitos!
Vaikkei luvut sinänsä mitään ihmeellisiä ole, niin virnettä ei ainakaan vähennä huomattavasti parantunut ajettavuus etenkin pienillä ja keskikierroksilla. Ei nyi eikä nypytä enää ärsyttävästi vaan vetää kuin sähkömoottori.. Ei voi kuin hattua nostaa PetriK:lle ja Samille. Kiitos!
Kuinkas tuo takis ja koneteho ilmoitettu eri kierroksilla ? Eikös hv ja nm vaan muutu siirryttäessä renkaalta konetta kohti.suihkari kirjoitti:Paras veto takikselta 161,7Hp @ 9874rpm ja 132Nm @ 6860 rpm. Konetehoo 179,6Hp @ 10318 rpm ja 140Nm @ 6938 rpm.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Samihan mittaa häviöt rullaamalla kytkin pohjassa mitatulla vaihteella. Nyt kun häviöt lisätään siihen mitattuun takarengastehoon niin se huippu koneteho ei välttämättä olekaan samalla kohtaa mitä renkaalla.snuggles kirjoitti:suihkari kirjoitti:Paras veto takikselta 161,7Hp @ 9874rpm ja 132Nm @ 6860 rpm. Konetehoo 179,6Hp @ 10318 rpm ja 140Nm @ 6938 rpm.
Kuinkas tuo takis ja koneteho ilmoitettu eri kierroksilla ? Eikös hv ja nm vaan muutu siirryttäessä renkaalta konetta kohti.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
suihkari kirjoitti:Noniin. Tänään käytiin K7 putkivirin kanssa Samin Autopajan Dynostarissa mittailemassa/säätämässä ecueditorin avulla. Paras veto takikselta 161,7Hp @ 9874rpm ja 132Nm @ 6860 rpm. Konetehoo 179,6Hp @ 10318 rpm ja 140Nm @ 6938 rpm. Samin mukaan tehokkain gen1 putkiviri mitä toi penkki on nähnyt .
Vaikkei luvut sinänsä mitään ihmeellisiä ole, niin virnettä ei ainakaan vähennä huomattavasti parantunut ajettavuus etenkin pienillä ja keskikierroksilla. Ei nyi eikä nypytä enää ärsyttävästi vaan vetää kuin sähkömoottori.. Ei voi kuin hattua nostaa PetriK:lle ja Samille. Kiitos!
Milläs putkella sulla on kutiteltu ?
Mulla Samilla takikselta 159,4hp @ 9577rpm / 137Nm @ 6202rpm ja koneesta 176,7hp @ 9820rpm / 144Nm @ 6847rpm.
Specs: yoshin 4-2-1 rs3 rst, K&N, pair pois ja full airbox mod.
Mietin vaan että onko just putkisto kun tekee eron, että mulla vähemmän huipputehoa, mutta suurempi paras vääntö...
Noi mun lukemat koneesta taitaa olla aika lähellä sitä minkä Suzuki ilmoittaa vakiolle gen1:lle... :1087
Edit. käppyrät
Edited By MGa on 1254932827