Mikä putkisto gen2 busaan?

Tänne kaikki Gen2 (k8 ja uudemmat) tekniset asiat jotka eroavat Gen1 Busasta
106-1251057001

Viesti Kirjoittaja 106-1251057001 »

Titaani kirjoitti:Akrapovic tuplaputkinen E-hyv. olisi varmasti varteenotettava jos Gen 2 putkea hakisin. Laatu on PRO tasoa
Juu näin tuosta petrik:n threadista päättelin että akrapovic olisi ainoa hyväksytty.

Näistäkin sanotaan että e-hyväksytyt

Aika hullua hintaa pyydetään mokomista putkenpätkistä. :)
VeliHölmöK8

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

jyka kirjoitti:
Titaani kirjoitti:Akrapovic tuplaputkinen E-hyv. olisi varmasti varteenotettava jos Gen 2 putkea hakisin. Laatu on PRO tasoa

Juu näin tuosta petrik:n threadista päättelin että akrapovic olisi ainoa hyväksytty.

Näistäkin sanotaan että e-hyväksytyt

Aika hullua hintaa pyydetään mokomista putkenpätkistä. :)

"Tehopenkissä helposti irti 203 hv!" Siis pelkillä slipareilla... Eikö noissa mainospuheissa ole mitään rotia... Kykältä varmasti kyllä, mutta... No, eihän tossa toki väitetä että takaselta, mutta siihenhän "tehopenkillä" yleensä viitataan. Melkoisen kiero sanavalinta siis.

Muutenkin alkaa nyppiä nuo esitteiden mainospuheet. Muistaakseni Allrightin katalookissa mainostetaan jotain LeoVincen kokoränniä e-hyväksyttynä, mutta tarkkaan ottaen puhutaan vain sen kokoputkiston yhdestä komponentista eli äänenvaimentajasta... Jos joltain tarpeeksi pölhöltä katsastusinssiltä sais tollaseen leiman, niin olis mielenkiintoista nähdä veiskö vähänkin valistuneempi mp-gyy kilvet mennessään, luki otteessa sitten ihan mitä hyvänsä. Suomeksi: kyse on katalysaattorin poistamisesta.

Yoshin sivuilta tosin löysin jonkun katalysaattorilla varustetun kokorännin, mutta siltä asiansa osaavalta inssiltä tuolle sais leiman varmankin vain päästömittaustodistusta vastaan - edellyttäen että änkkärissä on lisäksi se, siis huom. melutasoa! koskeva, e-leima?

Sitä paitsi katalysaattorilla varustettu kokoränni on minun mielestäni eräänlinen perversio... Itse ajan just millä haluan. Jos lähtee kilvet, niin sakot maksuun, vakiokamoilla konttorille - ja nurkan takana palikat takasin kiinni. Itse pyörin b-henkisissä tapahtumissa, eikä kukaan ole vielä tullut kyselemään. Siihen nähden mitä virkavallalta löytyy resursseja, ainakin noista kinkereistä löytyy tusinoittain paljon enemmän silmään pistäviä viritelmiä kuin mun rakentelut... :smoking:

Summa summarum: jos pelkäätte poliisia, ostatte e-hyväksytyt sliparit, leimautatte ne konttorilla ja pidätte db-killerit kiinni. Jos puhutaan kokoputkistoista, puhutaan tehon lisäyksestä ja painon säästöstä - ja unohdetaan nuo mainosmiesten e-höpinät... :angry:

EDIT 12102009: linkki mun galleriaan - kuva asennettuna.
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Hayabua/HPIM3971.JPG.html

Killerin kanssa ei kovin paha ääni. Killeri jää kivasti piiloon, sillä sijaitsee väliputken ja änkkärin välissä. Ei ego kärsi... :omituinen:

Edited By VeliHölmöK8 on 1255356246
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Vastaa Viestiin