Eli putken vaihto kiinnostaisi, ei äänien (saisi olla minun puolestai vaikka hiljaisempi kuin vakio) eikä lisätehojen vaan painonkevennyksen vuoksi.
Yksipuolisella (4-2-1, taitaa vaatia kokoröörin uusinnan) painoa taitaa pudota 15kg, pelkillä sliparivaihdoilla 10kg?
Onko nuo 4-2-1 vehkeet mitkään e-hyväksyttyjä? Entä pelkät sliparit? Tuntuuko tuollainen painonkevennys ajossa yhtään, tai kun hiljaisessa vauhdissa esim parkkiksella käsittele pyörää?
Tehoa ei taida putkistonvaihdolla merkittäviä määriä saada eikä ole niin väliksikään..
Kokoputkisto on työläs vaihtaa kokonaan jos esim pitää eurotourille lähteä ja putkistosta puuttuu hyväksynnät..
Jos pelkät vaimentimet vaihtaa niin tarttee 2 ja maksaa, mutta taitaa täysputkisto maksaa silti enemmän..
Mistä olette putkia tilailleet, jenkeistä varmaan saa halvimmalla?
Yoshimuran R77 esim olisi nätti rööri
itse vaihdoin putken heti kun K8:ni talvella ostin ajamatta vakioputkella 100m pidempään.
tänä kesänä mielin reissuun ja vaihdoin vakioputken paikoilleen, noh about 20km ajoin sillä ja piti vaihtaa putki takas vielä samana iltana ku oli niin huono ajaa
jotenki se viipotti ihan oudosti ja tehotkin tuntui olevan kateissa
4-2-1 putkella 11000km pitkin poikin eurooppaa eikä ongelmia
mut niinku joku sanoi... napsahtaa jos napsahtaa
mulla ois putki ja itseasiassa koko mopo nyt myynnissä
Suomen mestari pyörässä 2009 oli myös Tiforce putkisto Suzuki tonnisessa ja TiForce löyty myös 08 Busasta samaisen luokan kuskilta (SGB). Paras putki tähän menessä.
Laitoin omaani Akran hiilarisliparit, tuntu hieman kevenevän (huomaa vasta kiihdytyksissä tai rantahietikolla) mutta ennen kaikkea helpompi käsitellä ahtaissa paikoissa kun busa on nyt melkeen kapeampi kuin joku kinkkiskode. Varsinkin kun pakittelee ni huomaa eron vakipönttöihin. Pitäs vissiin se muutoskatselmuskin tehdä...
Moro!
Ite ostin n. kuukausi sitten yoshimuran TRC rosteri vaimentimet! Paino putos melekeen 11kg. Ulkonäkö syistä vaihdoin vaimentimet(omasta mielestä tosi hienot ). Palijo sirommat ku vakiot. Äänet suunnilleen samanlaiset ku vakiona! Bikefoxista palvelu loistavaa ja hintaki kohillaan!