Ruiskun synkronointi
Epäiletko ettei ole synkassa vai teetkö huollot itse? Minulta löytyy kaapeli sekä ECUEditor joka ajaa saman asian luulisin. Kertooko se manuaali miksi sitä SDS työkalua tuohon tarvitsee? Onkohan kyse mahdollisten error koodien nollauksesta synkkauksen jälkeen?
edit: jaa katselinpa itsekin tuota proseduuria. Monimutkaisempi homma näkyy olevan mitä Gen1:ssä.
@PetriK: olisikohan tuo "fix ISC air volume" ja "ISC Learned value reset" mahdollista implementoida ECUEditoriin?
Edited By jarim on 1252846479
edit: jaa katselinpa itsekin tuota proseduuria. Monimutkaisempi homma näkyy olevan mitä Gen1:ssä.
@PetriK: olisikohan tuo "fix ISC air volume" ja "ISC Learned value reset" mahdollista implementoida ECUEditoriin?
Edited By jarim on 1252846479
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
ISC lienee Idle Speed Control joka säätelee tyhjäkäyntiä ilmeisesti alipaine tms tietoon liittyen? Tuo "fix" ilmeisesti antaa softalle jotain default arvoa jolloin anturi ohitetaan säädön ajaksi. Säätämisen jälkeen anturi pitää nollata jotta se kalibroi itsensä uudelleen. Ja tosiaan ne virhekoodien nollaukset lopuksi. Meniköhän pahasti metsään?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Itse on tähän asti huollot tehty, mutta tähän ei ole vehkeitä. Jotenkinhan tuolla ohjelmalla vain tosiaan otetaan sähköinen tyhjäkäynnin säätö pois pelistä. Tämän jälkeen säätö menee ihan normaalisti + lopuksi anturin nollaus.
Tässä vielä ote manuaalista tästä proseduurista:
http://www.elisanet.fi/julli/Ruiskusynk1.jpg
http://www.elisanet.fi/julli/Ruiskusynk2.jpg
http://www.elisanet.fi/julli/Ruiskusynk3.jpg
EMC:llä Oulussa varmaankin on tämä ohjelma, mutta onko tietoa löytyykö muilta lähiseudulta?
Tässä vielä ote manuaalista tästä proseduurista:
http://www.elisanet.fi/julli/Ruiskusynk1.jpg
http://www.elisanet.fi/julli/Ruiskusynk2.jpg
http://www.elisanet.fi/julli/Ruiskusynk3.jpg
EMC:llä Oulussa varmaankin on tämä ohjelma, mutta onko tietoa löytyykö muilta lähiseudulta?
Vanhaa juttua, mutta vastaan kuitenkin.
Mulla on tällänen T-I härveli mihkä jostain netistä aikoinaan bongasin ohjeet.
Letkujen yhtymäkohdassa ylhäällä on MIC-hitsin 0,8 milliset suuttimet pitämässä pahimmat painesykäykset loitolla niin vesi pysyy sisällä.
Alapuolella on T-haaroja eli kaikki vesi on samassa tilassa.
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Jukerin-Haya/Kuva077.jpg.html
On synkattu bussia ja montaa muutakin rääpälestä. Ruma mutta hyvä!
Lainaan tarvitseville, mutta tää onkin sitten vaasassa....
Edited By Juker on 1337866164
Mulla on tällänen T-I härveli mihkä jostain netistä aikoinaan bongasin ohjeet.
Letkujen yhtymäkohdassa ylhäällä on MIC-hitsin 0,8 milliset suuttimet pitämässä pahimmat painesykäykset loitolla niin vesi pysyy sisällä.
Alapuolella on T-haaroja eli kaikki vesi on samassa tilassa.
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Jukerin-Haya/Kuva077.jpg.html
On synkattu bussia ja montaa muutakin rääpälestä. Ruma mutta hyvä!
Lainaan tarvitseville, mutta tää onkin sitten vaasassa....
Edited By Juker on 1337866164
Eipä nuo hirveästi tunnu elävän, lähinnä venttiilivälysten säädön yhteydessä tarvetta synkkailla. Näin ainakin itse ollu.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tilasin viime vuonna jostain Australian nettikaupasta tuommoisen BikeTech ISC Tool työkalun jolla pitäisi saada isc pois pelistä ja takaisin päälle.
Piti syksyllä katsella synkkeja mutta tyssäsi sillä kertaa siihen että letkut oli pirun tiukassa eikä ollut sopivaa työkalua millä niitä olisi vetänyt irti eikä oikein ollut aikaa ruveta purkamaan enempää.
Piti syksyllä katsella synkkeja mutta tyssäsi sillä kertaa siihen että letkut oli pirun tiukassa eikä ollut sopivaa työkalua millä niitä olisi vetänyt irti eikä oikein ollut aikaa ruveta purkamaan enempää.