Buellin jalkatapit taakse - Matkustusmukavuus kunniaan

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
95-1247503041

Viesti Kirjoittaja 95-1247503041 »

Timba kirjoitti:
_paffa kirjoitti:GSG Mototechnik

MFW Vario

Oletteko törmänneet vastaaviin missään muualla? Miettiny jos matkustajan tapit korvais ton tyyppisillä säädettävillä ja itselle hankkis esim. LSL:n satsin...

- Pasi

Tuolta ostin matkustajalle.

Tässä kuva

Saanut pelkästään kehuja takapenkiltä.

Jep noihan näyttää hyvältä, mutta kysymys kuuluukin montako senttiä toi MFW:n tapit madaltaa. Kun tuo GSG näyttäisi olevan joko 30 tai 50mm mutta tuntuu et 50mm on liikaa ainakin K8:siin. Saakohan noita GSG:n tappeja muualta kun itseltään tilaamalla... ? MFW:n tapit tuntuu way too much ylihinnoitelluilta tuolta dragracesta!

EDIT: GSG ja MFW = yks ja sama? Ja taitaa tuo GSG:n sivujen hinta muodostuvan 84e siirtosarja (gelenksatz) + 34e (rastensatz) siihen tapit? Korjatkaa mikäli olen väärässä :D

- Pasi




Edited By _paffa on 1251539056
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

laitat sellaset customi astinlaudat niin hyvä on,,,
ei niitä tarvia muuttaa saatana,,
:shocked:
Avatar
Timba
Viestit: 401
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 20:49
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja Timba »

_paffa kirjoitti:Kun tuo GSG näyttäisi olevan joko 30 tai 50mm mutta tuntuu et 50mm on liikaa ainakin K8:siin.

Mulla on ne takatapit 30mm, mutta 50mm:kin uskoisin sopivan, ainakin noilla yoshin putkilla. Mulla on tapit kyllä lievästi käännetty eteenpäin eli ei ihan suoraan alaspäin. Olipas selvästi sanottu, toivottavasti ymmärrät. Kuskin tapeista en osaa sanoa.
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......

Suzukilla vuodesta 1981

Copper/Silver
B-King

TEAM CAMPARI



kartsap
Viestit: 76
Liittynyt: 05 Tammi 2007, 19:58
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja kartsap »

Viime talvena tilasin nuo MFW- vario takatapit Gen1.Busaan 50mm varrella kyytiläiselle ; joka on ollut tosi tyytyväinen istuma-asentoon tuon muutossarjan asennuksen jälkeen.Osat tuli busters acessories - nimisestä lafkasta kun oli muutakin rompetta samalla hankittavana,hintaa en muista; silloin oli punnan kurssi aika edullinen.
Jalkatapin kiinnitys on mahdollista kääntää useampaan asentoon , kuten Timba kirjoittikin jalkatapin varsi tulee vähän etuviistoon.
Avatar
laZZa
Viestit: 208
Liittynyt: 15 Kesä 2009, 22:43

Viesti Kirjoittaja laZZa »

Laitoin spostia tuonnepa gsg-mototechnikille, että mitenkäs tuommoset saisi. Enklanniksi piti kirjoitella, voivat siis olla vastaamattakin. Laitan tänne, jos replyä tullee. Tännään kyllä Museotiellä otti kengän kärki taas kurvissa asvalttiin että onkohan noita viisasta alemmas laskea. Hyvin tuommonen säpsäyttää. Kolome senttiä tekis kyllä pitkäkintulle hyvää normiajossa.
Ride on Josephine...
Avatar
laZZa
Viestit: 208
Liittynyt: 15 Kesä 2009, 22:43

Viesti Kirjoittaja laZZa »

Näin vastasivat:
Hello,

thanks for your question.

The part no. 051 06 11 30 ist correctly for driver Hayabusa K8.
Info - for mounting you need other notch/detent ( 34,00 EUR /set)
the original you can not fit !

When you have some question send a mail please.

Tietustelun kohteena oli: http://www.gsg-mototechnik.de/variogel/suzuki-rasten.htm / Art. no. 051 06 11 30

'Lupasin' tilata jos vastaavat myöntävästi kysymykseen sopivuuesta, joten laitatan tuommoset tulemaan.
Ride on Josephine...
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

laZZa kirjoitti:Tännään kyllä Museotiellä otti kengän kärki taas kurvissa asvalttiin että onkohan noita viisasta alemmas laskea. Hyvin tuommonen säpsäyttää.

...ratapäivillä opetethan, että ajelhan sitten päkiöillä mutkissa, ettei tule hups-tilantheja. Sitten kestääki kallistella vähän reiphammin. Muutenhan tuossa tullee semmonen jalat-eellä-kustomi-jalkaterät-ulospäin -fiilis :;):

nimim. yhen kerran raapasi ja reilusti, sen jälkhen oppi

edit: kun noita tappeja oletta testanhet, ja jos hyväksi todethan, niin tillaan myös semmoset. Eikhän tuo rakkaani taas ens kesänä pääse huilaamhan mukana.




Edited By toimeve on 1251721372
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Titaani kirjoitti:Kuskin paikalle sovittelin viikko sitten Buell tapit, mutta kyytiläisen paikka saa olla vakioilla. Leveälle ja matalalle vähän tulevat, eli normi korkeudessa on mutka-ajot syytä ajella.
Nyt testattu ja ei toimi käännetyllä kaaviolla ja shfterillä kunnolla. Jotenkin jalka luonnottomassa asennossa ja vaatii säätää vaihdevivun niin alas käännetyllä kaaviolla että ottaa sivujalkaan. Eli otin pois.

Vakio kaaviolla toimii hyvin Buell tapit.
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Avatar
laZZa
Viestit: 208
Liittynyt: 15 Kesä 2009, 22:43

Viesti Kirjoittaja laZZa »

laZZa kirjoitti:'Lupasin' tilata jos vastaavat myöntävästi kysymykseen sopivuuesta, joten laitatan tuommoset tulemaan.

Tapit viimein kotosalla ja tuommoset ovat paikoillaan:
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/laZZa_K8/PA010252.JPG.html

Prikka tapin päästä pyrähti jonnekin tallin lattialle...
Ride on Josephine...
Vastaa Viestiin