Oletteko törmänneet vastaaviin missään muualla? Miettiny jos matkustajan tapit korvais ton tyyppisillä säädettävillä ja itselle hankkis esim. LSL:n satsin...
Jep noihan näyttää hyvältä, mutta kysymys kuuluukin montako senttiä toi MFW:n tapit madaltaa. Kun tuo GSG näyttäisi olevan joko 30 tai 50mm mutta tuntuu et 50mm on liikaa ainakin K8:siin. Saakohan noita GSG:n tappeja muualta kun itseltään tilaamalla... ? MFW:n tapit tuntuu way too much ylihinnoitelluilta tuolta dragracesta!
EDIT: GSG ja MFW = yks ja sama? Ja taitaa tuo GSG:n sivujen hinta muodostuvan 84e siirtosarja (gelenksatz) + 34e (rastensatz) siihen tapit? Korjatkaa mikäli olen väärässä
_paffa kirjoitti:Kun tuo GSG näyttäisi olevan joko 30 tai 50mm mutta tuntuu et 50mm on liikaa ainakin K8:siin.
Mulla on ne takatapit 30mm, mutta 50mm:kin uskoisin sopivan, ainakin noilla yoshin putkilla. Mulla on tapit kyllä lievästi käännetty eteenpäin eli ei ihan suoraan alaspäin. Olipas selvästi sanottu, toivottavasti ymmärrät. Kuskin tapeista en osaa sanoa.
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......
Viime talvena tilasin nuo MFW- vario takatapit Gen1.Busaan 50mm varrella kyytiläiselle ; joka on ollut tosi tyytyväinen istuma-asentoon tuon muutossarjan asennuksen jälkeen.Osat tuli busters acessories - nimisestä lafkasta kun oli muutakin rompetta samalla hankittavana,hintaa en muista; silloin oli punnan kurssi aika edullinen.
Jalkatapin kiinnitys on mahdollista kääntää useampaan asentoon , kuten Timba kirjoittikin jalkatapin varsi tulee vähän etuviistoon.
Laitoin spostia tuonnepa gsg-mototechnikille, että mitenkäs tuommoset saisi. Enklanniksi piti kirjoitella, voivat siis olla vastaamattakin. Laitan tänne, jos replyä tullee. Tännään kyllä Museotiellä otti kengän kärki taas kurvissa asvalttiin että onkohan noita viisasta alemmas laskea. Hyvin tuommonen säpsäyttää. Kolome senttiä tekis kyllä pitkäkintulle hyvää normiajossa.
The part no. 051 06 11 30 ist correctly for driver Hayabusa K8.
Info - for mounting you need other notch/detent ( 34,00 EUR /set)
the original you can not fit !
laZZa kirjoitti:Tännään kyllä Museotiellä otti kengän kärki taas kurvissa asvalttiin että onkohan noita viisasta alemmas laskea. Hyvin tuommonen säpsäyttää.
...ratapäivillä opetethan, että ajelhan sitten päkiöillä mutkissa, ettei tule hups-tilantheja. Sitten kestääki kallistella vähän reiphammin. Muutenhan tuossa tullee semmonen jalat-eellä-kustomi-jalkaterät-ulospäin -fiilis
nimim. yhen kerran raapasi ja reilusti, sen jälkhen oppi
edit: kun noita tappeja oletta testanhet, ja jos hyväksi todethan, niin tillaan myös semmoset. Eikhän tuo rakkaani taas ens kesänä pääse huilaamhan mukana.
Titaani kirjoitti:Kuskin paikalle sovittelin viikko sitten Buell tapit, mutta kyytiläisen paikka saa olla vakioilla. Leveälle ja matalalle vähän tulevat, eli normi korkeudessa on mutka-ajot syytä ajella.
Nyt testattu ja ei toimi käännetyllä kaaviolla ja shfterillä kunnolla. Jotenkin jalka luonnottomassa asennossa ja vaatii säätää vaihdevivun niin alas käännetyllä kaaviolla että ottaa sivujalkaan. Eli otin pois.