K8 busan tehot penkissä?
- Timosaurus
- Viestit: 19
- Liittynyt: 04 Tammi 2008, 22:11
- Paikkakunta: Nivala
Vittaniemen Samilla meikän K8 tuotti 182,3hv/139Nm. Vertailukäyränä olleessa K8:ssa oli 183,2hv/145Nm. Tehot siis linjassa, mutta vääntöä puuttuu. Samikin totesi, että ei parhaasta päästä. Liekö sitten meikäläisen sisäänajo ollut liian hissuttelua, en tiedä
Noh, eiköhän nuo luvut parane Akran kokorännillä ja säätämisellä... vielä kun saisi niihin rahat jostain
Noh, eiköhän nuo luvut parane Akran kokorännillä ja säätämisellä... vielä kun saisi niihin rahat jostain
greatLeo kirjoitti:Vittaniemen Samilla meikän K8 tuotti 182,3hv/139Nm. Vertailukäyränä olleessa K8:ssa oli 183,2hv/145Nm. Tehot siis linjassa, mutta vääntöä puuttuu. Samikin totesi, että ei parhaasta päästä. Liekö sitten meikäläisen sisäänajo ollut liian hissuttelua, en tiedä
Noh, eiköhän nuo luvut parane Akran kokorännillä ja säätämisellä... vielä kun saisi niihin rahat jostain
Ei oo muuten huonon näköinen Akran kokoränni race versiona
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....ull
Hmm... hiukka mutta löytys ns. rimalta busanisti hintaan....
Edited By Ksthb on 1248860427
Ei näy kuva vaan pyytää sisäänkirjautumista...Ksthb kirjoitti:greatLeo kirjoitti:Vittaniemen Samilla meikän K8 tuotti 182,3hv/139Nm. Vertailukäyränä olleessa K8:ssa oli 183,2hv/145Nm. Tehot siis linjassa, mutta vääntöä puuttuu. Samikin totesi, että ei parhaasta päästä. Liekö sitten meikäläisen sisäänajo ollut liian hissuttelua, en tiedä
Noh, eiköhän nuo luvut parane Akran kokorännillä ja säätämisellä... vielä kun saisi niihin rahat jostain
Ei oo muuten huonon näköinen Akran kokoränni race versiona
Akra Racing System
Hmm... hiukka mutta löytys ns. rimalta busanisti hintaan....
SMR
Busanistit +200mph Club Finland
Busanistit +200mph Club Finland
linkki korjattu/muutettuKsthb kirjoitti:greatLeo kirjoitti:Vittaniemen Samilla meikän K8 tuotti 182,3hv/139Nm. Vertailukäyränä olleessa K8:ssa oli 183,2hv/145Nm. Tehot siis linjassa, mutta vääntöä puuttuu. Samikin totesi, että ei parhaasta päästä. Liekö sitten meikäläisen sisäänajo ollut liian hissuttelua, en tiedä
Noh, eiköhän nuo luvut parane Akran kokorännillä ja säätämisellä... vielä kun saisi niihin rahat jostain
Ei oo muuten huonon näköinen Akran kokoränni race versiona
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....ull
Hmm... hiukka mutta löytys ns. rimalta busanisti hintaan....
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....ull
galleriasta löytyy myös putkisto kuvia Hindle/Leovince putkistoista ja slipareista K8 siin
Penkeissä on eroja joten vaikeahan näistä tehoista on mitään sanoa. Alla kuva yhdestä vehkeestä jossa on akran tuplaputkisto (siis EI OLE 4-2-1 vaan kaksi pönttöä joissa e-leima, lisäksi kokoputkeen saa katalysaattorin jälkiasennuksena.). Punaisella käyrällä näkyy miten omaa ecua säätämällä hieman laihennettiin seosta yläkerrasta. Kunnolliseen säätöön ei tuolloin valitettavasti ollut aikaa. Mopossa ei ole muita muutoksia.
edit - ai niin, todellistan opeutta kelasi vakiovälityksillä dynossa 324, kentällä meni kuitenkin performanceboxin mukaan vain 311. Pyörän oman nopeusmittarin virhe on noin 5%-6%, eli kun mopon mittari näyttää 300 on todellinen vasta 270.
http://shop.akrapovic.de/pdf....08-.pdf
Edited By PetriK on 1248949327
edit - ai niin, todellistan opeutta kelasi vakiovälityksillä dynossa 324, kentällä meni kuitenkin performanceboxin mukaan vain 311. Pyörän oman nopeusmittarin virhe on noin 5%-6%, eli kun mopon mittari näyttää 300 on todellinen vasta 270.
http://shop.akrapovic.de/pdf....08-.pdf
Edited By PetriK on 1248949327
Ode kirjoitti:Eilen Viaberilla penkitettiin K8.... 167,1hv ja 133nm. Yoshin sliparit ei muita muutoksia. Aika tiukka penkki... Tai sit mulla on jotain vikaa.... Käyrät oli kyl ihan kauniit.
Vanha malli anto samassa penkissä 161,2 hepoa. Vääntöä en muista.
Ajo tehtiin 5. vaihteella... Vaikuttaako johonkin???
Viaber, K8, Yoshimura Japan Oval Cone -sliparit, ei muita muutoksia: 166,6 hp / 135,6 Nm
Tässä käppyrät Yoshimuran omilta sivuilta:
Musta K8 + kilvetön R1
Vähän OT, mutta laitetaanpa kuitenkin jos jollain tarvetta:
Dyno-might
Dyno-might
"Trust your instincts, be yourself"
se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
Miksu huudattanu ormua pääsiäisen doctorin penkissä, ei voi kun hattua nostaa kun pyhät säätäny busaa Säätö hommat jatkuu vielä, ehkä pitää ajaa vielä pienemmällä suuttimella. Aikasemmin oli ormu tuossa penkissä r-77 slipareilla 172,60hp ja 141,18nm, nyt hindlen full racella 182,51hp ja 143,15nm. Kaasuilla rapiat 222hp ja 190nm. Mutta katsotaan mikä suutin jää paikalleen
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Se aito OrMu (T)
Kovat on lukemat Kesällä Tare menee lujaa :rocket
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Hyvin Gregin pyörä tuottaa. http://www.suzukihayabusa.org/forum/index.php?topic=145052.75
Hienoa työtä Petrik.
Hienoa työtä Petrik.
tetsa