K8 busan tehot penkissä?

Tänne kaikki Gen2 (k8 ja uudemmat) tekniset asiat jotka eroavat Gen1 Busasta
Avatar
Koijari
Viestit: 220
Liittynyt: 19 Tammi 2007, 20:14
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Koijari »

Tänään Bikefoxin penkissä two brossin slipareilla ja x-tre,vakio suodatin.Takaselta 178.63 ja 152.87 Nm.Eli linjassa taitaa kulkea.
Niin k8 ja nopeutta kelas 310.




Edited By Koijari on 1245266158
SS 1600 k
3x SS 1000
--Still Counting --
Avatar
Timosaurus
Viestit: 19
Liittynyt: 04 Tammi 2008, 22:11
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Timosaurus »

Samalla reisulla Koijarin kanssa Bikefoxin penkissä. K8, Yoshimura TRC sliparit, Pipercross ilmansuodatin: 181,72 hp ja 155,46 Nm.
103-1209027290

Viesti Kirjoittaja 103-1209027290 »

Vittaniemen Samilla meikän K8 tuotti 182,3hv/139Nm. Vertailukäyränä olleessa K8:ssa oli 183,2hv/145Nm. Tehot siis linjassa, mutta vääntöä puuttuu. Samikin totesi, että ei parhaasta päästä. Liekö sitten meikäläisen sisäänajo ollut liian hissuttelua, en tiedä :pääseinään:

Noh, eiköhän nuo luvut parane Akran kokorännillä ja säätämisellä... vielä kun saisi niihin rahat jostain :baaa:
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

greatLeo kirjoitti:Vittaniemen Samilla meikän K8 tuotti 182,3hv/139Nm. Vertailukäyränä olleessa K8:ssa oli 183,2hv/145Nm. Tehot siis linjassa, mutta vääntöä puuttuu. Samikin totesi, että ei parhaasta päästä. Liekö sitten meikäläisen sisäänajo ollut liian hissuttelua, en tiedä :pääseinään:

Noh, eiköhän nuo luvut parane Akran kokorännillä ja säätämisellä... vielä kun saisi niihin rahat jostain :baaa:

Ei oo muuten huonon näköinen Akran kokoränni race versiona

http://kansiset.galleria.fi/kuvat....ull

Hmm... hiukka :offtopic: mutta löytys ns. rimalta busanisti hintaan....




Edited By Ksthb on 1248860427
Avatar
Tomppa
Viestit: 630
Liittynyt: 17 Maalis 2006, 13:11
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

Ksthb kirjoitti:
greatLeo kirjoitti:Vittaniemen Samilla meikän K8 tuotti 182,3hv/139Nm. Vertailukäyränä olleessa K8:ssa oli 183,2hv/145Nm. Tehot siis linjassa, mutta vääntöä puuttuu. Samikin totesi, että ei parhaasta päästä. Liekö sitten meikäläisen sisäänajo ollut liian hissuttelua, en tiedä :pääseinään:

Noh, eiköhän nuo luvut parane Akran kokorännillä ja säätämisellä... vielä kun saisi niihin rahat jostain :baaa:

Ei oo muuten huonon näköinen Akran kokoränni race versiona

Akra Racing System

Hmm... hiukka :offtopic: mutta löytys ns. rimalta busanisti hintaan....
Ei näy kuva vaan pyytää sisäänkirjautumista... :glare:
SMR

Busanistit +200mph Club Finland
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Ksthb kirjoitti:
greatLeo kirjoitti:Vittaniemen Samilla meikän K8 tuotti 182,3hv/139Nm. Vertailukäyränä olleessa K8:ssa oli 183,2hv/145Nm. Tehot siis linjassa, mutta vääntöä puuttuu. Samikin totesi, että ei parhaasta päästä. Liekö sitten meikäläisen sisäänajo ollut liian hissuttelua, en tiedä :pääseinään:

Noh, eiköhän nuo luvut parane Akran kokorännillä ja säätämisellä... vielä kun saisi niihin rahat jostain :baaa:

Ei oo muuten huonon näköinen Akran kokoränni race versiona

http://kansiset.galleria.fi/kuvat....ull

Hmm... hiukka :offtopic: mutta löytys ns. rimalta busanisti hintaan....
linkki korjattu/muutettu

http://kansiset.galleria.fi/kuvat....ull

galleriasta löytyy myös putkisto kuvia Hindle/Leovince putkistoista ja slipareista K8 siin
74-1244230845

Viesti Kirjoittaja 74-1244230845 »

Eilen IP-dynotest siilinjärvi K9 aj.4900km mittauslämpö 32celsiusta micronin sliparit muuten vakio 187,7 hv 139.0 nm takapyörältä.
Väännöt vähän kadoksissa mutta jakso joensuun kentällä mennä kuitenkin 292km/h.Tuossa parin viikon sisällä muokataan karttoja niin katotaan mitä sitten lähtee.???
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Penkeissä on eroja joten vaikeahan näistä tehoista on mitään sanoa. Alla kuva yhdestä vehkeestä jossa on akran tuplaputkisto (siis EI OLE 4-2-1 vaan kaksi pönttöä joissa e-leima, lisäksi kokoputkeen saa katalysaattorin jälkiasennuksena.). Punaisella käyrällä näkyy miten omaa ecua säätämällä hieman laihennettiin seosta yläkerrasta. Kunnolliseen säätöön ei tuolloin valitettavasti ollut aikaa. Mopossa ei ole muita muutoksia.

edit - ai niin, todellistan opeutta kelasi vakiovälityksillä dynossa 324, kentällä meni kuitenkin performanceboxin mukaan vain 311. Pyörän oman nopeusmittarin virhe on noin 5%-6%, eli kun mopon mittari näyttää 300 on todellinen vasta 270.

http://shop.akrapovic.de/pdf....08-.pdf

Kuva




Edited By PetriK on 1248949327
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
-Harza-
Viestit: 36
Liittynyt: 21 Touko 2008, 13:39
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja -Harza- »

Ode kirjoitti:Eilen Viaberilla penkitettiin K8.... 167,1hv ja 133nm. Yoshin sliparit ei muita muutoksia. Aika tiukka penkki... Tai sit mulla on jotain vikaa.... :D Käyrät oli kyl ihan kauniit.
Vanha malli anto samassa penkissä 161,2 hepoa. Vääntöä en muista.
Ajo tehtiin 5. vaihteella... Vaikuttaako johonkin???

Viaber, K8, Yoshimura Japan Oval Cone -sliparit, ei muita muutoksia: 166,6 hp / 135,6 Nm

Tässä käppyrät Yoshimuran omilta sivuilta:
Kuva
Musta K8 + kilvetön R1
Avatar
Vmatti
Viestit: 326
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 16:45
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Vmatti »

Vähän OT, mutta laitetaanpa kuitenkin jos jollain tarvetta:

Dyno-might
"Trust your instincts, be yourself"

se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
Avatar
TNT
Viestit: 771
Liittynyt: 09 Kesä 2007, 21:23
Paikkakunta: Kotipalakinen.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TNT »

Miksu huudattanu ormua pääsiäisen doctorin penkissä, ei voi kun hattua nostaa kun pyhät säätäny busaa :respekt: Säätö hommat jatkuu vielä, ehkä pitää ajaa vielä pienemmällä suuttimella. Aikasemmin oli ormu tuossa penkissä r-77 slipareilla 172,60hp ja 141,18nm, nyt hindlen full racella 182,51hp ja 143,15nm. Kaasuilla rapiat 222hp ja 190nm. Mutta katsotaan mikä suutin jää paikalleen :)
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Avatar
Jukkis
Viestit: 2818
Liittynyt: 21 Elo 2005, 17:10
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Kovat on lukemat :kippis: Kesällä Tare menee lujaa :rocket
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Avatar
JiiJii
Viestit: 127
Liittynyt: 30 Tammi 2005, 13:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JiiJii »

Tarelle tulossa mukava peli kesäksi :twisted: :mopo:
Ollessani kalassa 70-luvulla DDR:ssä Matoa koukkuun laittaessa puoluejohtaja Nauroi Ääneen Alkoholi Polttoaineelle (E10)

Busat: K4, L0,L1

Member of Mc Speedfreaks
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Nykyään kiinnostaisi tietää myös sääaseman tiedot (siis lähinnä lämpötila) ja korjauskertoimet eri vedoille näissä ns. säätöjutuissa , se sääaseman lämpeneminen kun aiheuttaa ansiotonta tehonnousua. Dynon oman sääaseman tiedot pitäisi olla ekalla ja tuolla ns. tehovedolla aika samanlainen.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

Hyvin Gregin pyörä tuottaa. http://www.suzukihayabusa.org/forum/index.php?topic=145052.75
Hienoa työtä Petrik. :thumbup:
tetsa
Vastaa Viestiin