ECU päivitys - Vuosimallit 1999 ja 2000
Toimii se väärinpäinkin mutta kuulemma alkaa sytkän osalta puuroutua ylimmillä kierroksilla, ~10000rpm ja siitä ylöspäin. Ainakin yhdessä 1507cc Hayabusassa todettu; 9500rpm lähtee teho tippumaan radikaalisti ilman näkyvää syytä.sensei kirjoitti:Mulla ei tätä muutosta tehty ja silti rokkaa.
Senhän ei kaiketi pitäisi toimia, jos saa "väärää" kampiakseli tietoa. Pyörä siis -00.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Varmaanki joo. Ne kolme keltaista on tosiaan lataukselle. Raportoipa toiminnasta jos muutat, tämä on jenkkifoorumilta saatua nettifaktaa vielä itselle tällä hetkellä.villeh kirjoitti:Vihreä ja sininen johto? kolme keltasta on vissiin perus lataukselle??
Ääneen miettien, niin jos ois jolleen muullekkin apuja...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kyseessä on zero cross voltage pulssi. Riippuen siitä miten päin tunnistimen johdot ovat tuo pulssi ajoittuu hieman eri kohtaan. Sama juttu myös nokka-anturin osalta. Skoopilla voisi katsoa että miten uudessa gen1 ja vanhassa gen1 anturissa toimii. Sukeltaako ensin ja sitten nousee vai nouseeko ensin ja sitten sukeltaa. Tämän perusteella nettifaktan voisi muuttaa tiedoksi tai kumota - eli myytinmurtajaa tarvittaisiin...
Eivät puhuneet isonmerentakaisella foorumilla muusta kuin tuosta kampiakselista.villeh kirjoitti:No ainakin kampiakselin johtojen vaihto, peli rokkaa vieläkin hyvin...
Pitäisikö toi nokkaakselin tunnistin kanssa kääntää vai ei onko siitä tietoa??
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
C44 on lambda sensorin vikakoodi. Onko sinulla kytkettynä jotain isomman liittimen reikä numero 11? Siis ylhäältä katsoen toinen rivi, toinen vasemmalta?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Onko villeh sinulla pyörässä oleva johtosarja 99 tai 00?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport