ECU päivitys - Vuosimallit 1999 ja 2000

115-1220472422

Viesti Kirjoittaja 115-1220472422 »

Mulla ei tätä muutosta tehty ja silti rokkaa.
Senhän ei kaiketi pitäisi toimia, jos saa "väärää" kampiakseli tietoa. Pyörä siis -00.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

sensei kirjoitti:Mulla ei tätä muutosta tehty ja silti rokkaa.
Senhän ei kaiketi pitäisi toimia, jos saa "väärää" kampiakseli tietoa. Pyörä siis -00.
Toimii se väärinpäinkin mutta kuulemma alkaa sytkän osalta puuroutua ylimmillä kierroksilla, ~10000rpm ja siitä ylöspäin. Ainakin yhdessä 1507cc Hayabusassa todettu; 9500rpm lähtee teho tippumaan radikaalisti ilman näkyvää syytä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

Vihreä ja sininen johto? kolme keltasta on vissiin perus lataukselle??
Ääneen miettien, niin jos ois jolleen muullekkin apuja...
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

villeh kirjoitti:Vihreä ja sininen johto? kolme keltasta on vissiin perus lataukselle??
Ääneen miettien, niin jos ois jolleen muullekkin apuja...
Varmaanki joo. Ne kolme keltaista on tosiaan lataukselle. Raportoipa toiminnasta jos muutat, tämä on jenkkifoorumilta saatua nettifaktaa vielä itselle tällä hetkellä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Kyseessä on zero cross voltage pulssi. Riippuen siitä miten päin tunnistimen johdot ovat tuo pulssi ajoittuu hieman eri kohtaan. Sama juttu myös nokka-anturin osalta. Skoopilla voisi katsoa että miten uudessa gen1 ja vanhassa gen1 anturissa toimii. Sukeltaako ensin ja sitten nousee vai nouseeko ensin ja sitten sukeltaa. Tämän perusteella nettifaktan voisi muuttaa tiedoksi tai kumota - eli myytinmurtajaa tarvittaisiin...
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

No ainakin kampiakselin johtojen vaihto, peli rokkaa vieläkin hyvin...
Pitäisikö toi nokkaakselin tunnistin kanssa kääntää vai ei onko siitä tietoa??
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

villeh kirjoitti:No ainakin kampiakselin johtojen vaihto, peli rokkaa vieläkin hyvin...
Pitäisikö toi nokkaakselin tunnistin kanssa kääntää vai ei onko siitä tietoa??
Eivät puhuneet isonmerentakaisella foorumilla muusta kuin tuosta kampiakselista.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
115-1220472422

Viesti Kirjoittaja 115-1220472422 »

Vaikka johtoja en ole kääntänyt, niin ilmeisesti kuitenkaan sytkä ei ole sekoillut.
Ainakaan Vittaniemi ei sitä ole penkissä huomannut, nosti myös kierrosrajoitinta sen 400rpm ylöspäin.
Täytyy ilmeisesti käydä Samin luona joku hetki ja kokeilla kumpaakin vaihtoehtoa..
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

No mulla on menos ma sinne penkkii, niin näkee sit suoraan vaik kokeilla...
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
115-1220472422

Viesti Kirjoittaja 115-1220472422 »

Hyvä juttu, jos ehditte kokeilla. Aion itsekin testata sitä jossakin vaiheessa..
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

Eipä keretty kokeilla muuten kuin ristiinkytkettynä, sillon kyllä oireili 9000 jälkeen aika pahasti...
No kohta puolin uudestaan, käänsin johdot oikein päin, jos nyt rokkais....
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

Mikäs muuten on kun palaa C-44 vikakoodi ecun vaihdon jälkeen??
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

C44 on lambda sensorin vikakoodi. Onko sinulla kytkettynä jotain isomman liittimen reikä numero 11? Siis ylhäältä katsoen toinen rivi, toinen vasemmalta?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

Lampda ei ainakaan ole paikallaan, pitää huomenna katsoa ton rejän sisältö...
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Onko villeh sinulla pyörässä oleva johtosarja 99 tai 00?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin