Ecu pÄivitys - Vuosimallit k8-
Ensi viikosta alkaen Sami (samin autopaja, espoo, 0500 777287.) pystyy tekemään nämä flashäykset täällä etelässä. Jarim osannee kertoa kenelle on tehnyt kaapeleita pohjoisempaan käyttöön ?
Ohjelmointilaite jolla päivitykset tehdään menee suoraan pyörän johtosarjan ja ecun väliin ja näyttää tällaiselta.
Edit: puh no korjattu
Edited By Ksthb on 1248595270
Ohjelmointilaite jolla päivitykset tehdään menee suoraan pyörän johtosarjan ja ecun väliin ja näyttää tällaiselta.
Edit: puh no korjattu
Edited By Ksthb on 1248595270
Pohjoisempaa ei vielä Gen2 kaapeleitä tällä hetkellä löydy. Päivittelen tilannetta kunhan saan tehtyä. Yksi jää joka tapauksessa itsellekin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
No niin, tulipa käytyä Kemorassa testaamassa rajoitinvapaata K8:a.
Postiivinen huomio: pienten vaihteiden teho tuntuu kovemmalle
Negatiivinen huomio: pienten vaihteiden teho tuntuu kovemmalle
Itse ruukaan ajella 2 ja 3 vaihteilla pääosin, pääsuoralla ehtii 1-2 sek. käyttää nelostakin.
Nyt sai kaasun kanssa varoa nimenomaan 2-3 vaihteilla, keula tupaa kevenemään eri tahtiin, kuin ennen rajojen postoja. Pääsuoran nypyllä kolmosella kiihtyvyyttä vielä sen verran, että keulä käy kevyenä, eli voplaa aikalailla.
Ajelin sitten lähes koko päivän B asennolla ja hyvin silläkin näytti pääsevän ja kesti vetää sinkki kireällä
Kadulla en ole huomannut noin selvästi vaikutusta, mutta ratalla kyllä huomasi.
Lisähuomiona nyt ajaessani ensi kertaa ratalla muulla kuin täydellä teholla, huomasin koneaivojen tehorajoituksen toiminnan.
Mutkasta lähtiessä "kaasupyyntö tapissa" koneaivo päättää ensin antaa kaikkensa sitten hoksaa asetuksen olevan B:llä jolloin ilmeisesti kääntää kaasuläppiä pienemmälle, vaikka tilaus on koko ajan tapissa.
Tuntuma hanurissa on kuten märällä kiihdyttäessä, ensin kiihtyy, sitten irtoaa kevyeen sutimiseen, mutta kiihtyvyys silti jatkuu, mutta kevyempänä. Jonka jälkeen taas hetkeksi täys löyly ja taas vähän "sutimista" jne. "Sutimis" jakso yllättävän pitkä ainakin 2-3 vaihteella, varmaan 1-1,5 sek.
Tätä en ole huomannut tiellä näin selvästi, ehkäpä rata-ajossa asian panee paremmin merkille koska kiihdytykset, jarrutukset ja mutkat tulevat aina täsmälleen samaan aikaan ja samoja ajolinjoja.
Kokonaisuutena sanoisin flashäyksen vaikuttavan pyörän käyttääntymiseen selvästi, ainakin lähempänä ääriolosuhteita.
Saapa nähdä mitä se vaikuttaa lentokentällä ???
Postiivinen huomio: pienten vaihteiden teho tuntuu kovemmalle
Negatiivinen huomio: pienten vaihteiden teho tuntuu kovemmalle
Itse ruukaan ajella 2 ja 3 vaihteilla pääosin, pääsuoralla ehtii 1-2 sek. käyttää nelostakin.
Nyt sai kaasun kanssa varoa nimenomaan 2-3 vaihteilla, keula tupaa kevenemään eri tahtiin, kuin ennen rajojen postoja. Pääsuoran nypyllä kolmosella kiihtyvyyttä vielä sen verran, että keulä käy kevyenä, eli voplaa aikalailla.
Ajelin sitten lähes koko päivän B asennolla ja hyvin silläkin näytti pääsevän ja kesti vetää sinkki kireällä
Kadulla en ole huomannut noin selvästi vaikutusta, mutta ratalla kyllä huomasi.
Lisähuomiona nyt ajaessani ensi kertaa ratalla muulla kuin täydellä teholla, huomasin koneaivojen tehorajoituksen toiminnan.
Mutkasta lähtiessä "kaasupyyntö tapissa" koneaivo päättää ensin antaa kaikkensa sitten hoksaa asetuksen olevan B:llä jolloin ilmeisesti kääntää kaasuläppiä pienemmälle, vaikka tilaus on koko ajan tapissa.
Tuntuma hanurissa on kuten märällä kiihdyttäessä, ensin kiihtyy, sitten irtoaa kevyeen sutimiseen, mutta kiihtyvyys silti jatkuu, mutta kevyempänä. Jonka jälkeen taas hetkeksi täys löyly ja taas vähän "sutimista" jne. "Sutimis" jakso yllättävän pitkä ainakin 2-3 vaihteella, varmaan 1-1,5 sek.
Tätä en ole huomannut tiellä näin selvästi, ehkäpä rata-ajossa asian panee paremmin merkille koska kiihdytykset, jarrutukset ja mutkat tulevat aina täsmälleen samaan aikaan ja samoja ajolinjoja.
Kokonaisuutena sanoisin flashäyksen vaikuttavan pyörän käyttääntymiseen selvästi, ainakin lähempänä ääriolosuhteita.
Saapa nähdä mitä se vaikuttaa lentokentällä ???
PetriK:lla lienee Gen2 kaapeli mukana Joensuussa?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport