Ecu pÄivitys - Vuosimallit k8-

Avatar
rKol03
Viestit: 39
Liittynyt: 28 Touko 2005, 12:08
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja rKol03 »

Kiinnostusta löytyy myöskin moiseen, eli pk-seutu +1 halukas... :)
-rKol-
Avatar
Tomppa
Viestit: 630
Liittynyt: 17 Maalis 2006, 13:11
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

Onko offtopiccia, mutta lisää kiinnostuneita...

Eli jos tuosta Powercommanderista pääsisin eroon ja samoin TRE:stä, niin olisi hyvä juttu. Minä kun en ole myöskään mikään bittinikkari eikä kolvi oikein satu mun käteen...
Avusta maksaisin korvauksen. :thumbup:
SMR

Busanistit +200mph Club Finland
79-1091167648

Viesti Kirjoittaja 79-1091167648 »

Juu, mä olisin kans valmis maksamaan jos sais rajoittimet pois vaikka olen kyl ostanu sen käikäleen joka pitäs tehdä sama juttu... Mut olis mukavampaa ku ei tarttis laittaa mitään lisä käikäleitä.... Ja pääkaupunki olis munkin alue.... :D
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Ensi viikosta alkaen Sami (samin autopaja, espoo, 0500 777287.) pystyy tekemään nämä flashäykset täällä etelässä. Jarim osannee kertoa kenelle on tehnyt kaapeleita pohjoisempaan käyttöön ?

Ohjelmointilaite jolla päivitykset tehdään menee suoraan pyörän johtosarjan ja ecun väliin ja näyttää tällaiselta.

Kuva


Edit: puh no korjattu




Edited By Ksthb on 1248595270
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Pohjoisempaa ei vielä Gen2 kaapeleitä tällä hetkellä löydy. Päivittelen tilannetta kunhan saan tehtyä. Yksi jää joka tapauksessa itsellekin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Snowman
Viestit: 727
Liittynyt: 22 Loka 2007, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Jarim:ilmoitahan kunhan saat osia nii tehdään toinenkin kaapeli oulun seudulle. :)
109-1245491818

Viesti Kirjoittaja 109-1245491818 »

+1 myös kotkan suunnalla olisi tarvetta mutta OK seutu käy mainiosti, kyseessä on vaan gen1... :turbobusa:
Avatar
suiza
Viestit: 359
Liittynyt: 07 Huhti 2006, 20:04
Paikkakunta: Oulun ympäristö

Viesti Kirjoittaja suiza »

No niin, tulipa käytyä Kemorassa testaamassa rajoitinvapaata K8:a.
Postiivinen huomio: pienten vaihteiden teho tuntuu kovemmalle :thumbup:
Negatiivinen huomio: pienten vaihteiden teho tuntuu kovemmalle :wtf:
Itse ruukaan ajella 2 ja 3 vaihteilla pääosin, pääsuoralla ehtii 1-2 sek. käyttää nelostakin.
Nyt sai kaasun kanssa varoa nimenomaan 2-3 vaihteilla, keula tupaa kevenemään eri tahtiin, kuin ennen rajojen postoja. Pääsuoran nypyllä kolmosella kiihtyvyyttä vielä sen verran, että keulä käy kevyenä, eli voplaa aikalailla.
Ajelin sitten lähes koko päivän B asennolla ja hyvin silläkin näytti pääsevän ja kesti vetää sinkki kireällä :bike:
Kadulla en ole huomannut noin selvästi vaikutusta, mutta ratalla kyllä huomasi.

Lisähuomiona nyt ajaessani ensi kertaa ratalla muulla kuin täydellä teholla, huomasin koneaivojen tehorajoituksen toiminnan.
Mutkasta lähtiessä "kaasupyyntö tapissa" koneaivo päättää ensin antaa kaikkensa sitten hoksaa asetuksen olevan B:llä jolloin ilmeisesti kääntää kaasuläppiä pienemmälle, vaikka tilaus on koko ajan tapissa.
Tuntuma hanurissa on kuten märällä kiihdyttäessä, ensin kiihtyy, sitten irtoaa kevyeen sutimiseen, mutta kiihtyvyys silti jatkuu, mutta kevyempänä. Jonka jälkeen taas hetkeksi täys löyly ja taas vähän "sutimista" jne. "Sutimis" jakso yllättävän pitkä ainakin 2-3 vaihteella, varmaan 1-1,5 sek.
Tätä en ole huomannut tiellä näin selvästi, ehkäpä rata-ajossa asian panee paremmin merkille koska kiihdytykset, jarrutukset ja mutkat tulevat aina täsmälleen samaan aikaan ja samoja ajolinjoja.
Kokonaisuutena sanoisin flashäyksen vaikuttavan pyörän käyttääntymiseen selvästi, ainakin lähempänä ääriolosuhteita.
Saapa nähdä mitä se vaikuttaa lentokentällä ???
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Hieno juttu että on radallakin testattu toimivaksi. Tuota "tehonlisäystä" saadaan aika helposti säädettyä muutamalla hiirennäpäytyksellä, kunhan ensin löydetään yleissopivat asetukset.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
majuriTK
Viestit: 316
Liittynyt: 08 Helmi 2008, 07:46
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja majuriTK »

Oliskohan kellään mahdollisuutta/aikaa tuolla joensuun kenttä ajoissa flassäillä?kiinnostaisi tuo huippunopeusrajoittimen poisto :;):
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

Kyllähän tuo kovasti kiinnostaa myös Imatran suunnalla :p
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

PetriK:lla lienee Gen2 kaapeli mukana Joensuussa?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
66-1147253442

Viesti Kirjoittaja 66-1147253442 »

Onkos kukaan saanut jo penkkikäyriä mitä vois verrata vakioon rinnakkain??
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

No ei täysin vakioon, mutta tänään ajoin omaa penkissä ja ihan hyvin meni putkiviriteinen sätöihin.

Lisäksi löytyi pari bugia softasta ja paljon dynokäyttöä helpottavia ajatuksia.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
109-1241520064

Viesti Kirjoittaja 109-1241520064 »

päivitetty on, kiitos siitä jarim:ille!

tunnelmia:

en voi sanoa eroa 1, 2 vaihteella mutta ihan kuin 100km/h normi ohitus kolmonen pesässä kiihtyisi herkemmin.

välitykset minulla nyt 19/43 ja ensi kesäksi siirryn 18/46.

uskoisin että tilanne hieman muuttuu :pomppu:
Vastaa Viestiin