Samalla ajatus on asentaa GP switch ja aktivoida ECUshifter ominaisuus omaankin mopoon. Koska pyörän moottori tullaan irroittamaan jossain vaiheessa GP switch liitetään johtosarjaan liittimillä jotka ovat samankaltaiset kuin ns. TRE liittimet. Eli ecun päivityksen yhteydessä turhaksi jääneestä TRE:stä liittimet voi käyttää tähän tarkoitukseen tai sitten tilata uudet easterbeaverilta.
Alkuperäisesti GP switchin johto no lähes tuplasti tarvittavan mittainen joten sen voi huoletta lyhentää alle puoleen. Lisäksi täytyy lyhentää tankoa jolla poljinliike välitetään moottoriin. Lyhentäminen tapahtuu siten että tangon pitäisi GP swicthin kanssa olla suunnileen yhtä pitkä kuin alkuperäisen tangon. Lyhennyksessä kannattaa olla tarkkana että lyhennys tapahtuu siitä päästä missä on normaali kierre. Lopuksi tangon päähän tehdään uusi 6mm kierre ja tanko kierretään GP switchiin kiinni.
Alla kuva jossa näkyy GP switch joka voidaan ruuvata paikoilleen ja liittää suoraan pyörän johtosarjaan. Alla olevassa johdotuskaaviossa näkyvä 220ohm vastus on tässä kuvassa piilossa mustan kutistesukan sisällä.
![Kuva](http://macmadigan.no-ip.com/Public/gen2/gen2shifterharness.jpg)
Tässä myös johdotuskaavio miten shifteri kytketään.
![Kuva](http://macmadigan.no-ip.com/Public/gen2/gen2shifterwiring.jpg)
(viesti alkuperäisesti kirjoitettu sh.org palstalle,
http://www.suzukihayabusa.org/forum/index.php?topic=140872.0)
Edited By PetriK on 1246791869