Edellisessä Bussissa taisi olla 28tkm mittarissa kun lähti muille maille ja siinä vaiheessa oli ensiasennuspalat vielä käytössä. Ei ne tällaisessa 'virkamieskäytössä' mihinkään kulu. :p
TeeCay kirjoitti:Edellisessä Bussissa taisi olla 28tkm mittarissa kun lähti muille maille ja siinä vaiheessa oli ensiasennuspalat vielä käytössä. Ei ne tällaisessa 'virkamieskäytössä' mihinkään kulu. :p
Kompataan. 18tkm huolto, eikä tarvetta VIELÄ palojen vaihtoon.
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Nyt alla hieman vajaa 15 tkm ja pitäis orkkispalat vaihtaa.
Käykös noi sintteri palat noihin normi levyihin? ???
edit. Tuolla duellin kuvastossahan se lukikin; älä koskaan vaihda sintrattuja paloja levyihin joissa on ollut orkkis ei-sintratut.
Eli onko suzukin orkkikset sintratut?
mikä lie 74590-86400=11850 km
Ferodo Sinter -99300=12900 km
Ferodo norm -113928=14628km
Ferodo Sinter -
...tuossa viimesimmät. Eilen vaihatutin ja oli kyllä finaalissa. Yllättävän vähän noilla ajaa...onneksi on tuo excel jossa kaikki huollot/korjaukset/vaihot jne niin eipä jää spekuloinneille varaa. Eilen kun huoltomies kysäsi, niin kerroin että eikhän nuo ole jo reilusti yli 20tkm ajettu. Mutta ei. Näemmä.
34tkm alkuperäisillä paloilla ja talvella meni Ferodon sintterit alle (eteen) samassa yhteydessä kun teräspunosletkutkin.
Taakse tuli vaihdettua jossain 12tkm paikkeilla eka kerran (EBC) ja 34tkm:ssa ny toisen kerran (Ferodo).
Takajarrupalat alkuperäiset vaihtoon 16000tkm toinen ihan raudalla...
Ja samalla vaihtelin myös etupalat vaikka niissä nyt se n.1mm olisi vielä pintaa ollut, kuinka lie ensimmäinen omistaja jarrutellut kun noin äkkiä palat menneet... ???