Vika vai ominaisuus..

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Avatar
jummijammi
Viestit: 300
Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
Paikkakunta: pohojammaa

Viesti Kirjoittaja jummijammi »

purzzi kirjoitti:Milläs välityksillä... :laugh:
Välitykset 3/97 :pomppu:
181,25 MPH KLUPI Himanka :D............... 10,1/222
teke67
Viestit: 30
Liittynyt: 31 Touko 2005, 22:03
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja teke67 »

Nonni! Tänään Bussi oli eka huollossaja siellä sanottiin että
terve ku mikä, ett ei muuta ku TRE:tä ja putkistoo hankkimaan
ja kattottaan kui se sitte täristää... :mopo:
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

pyörästä tuleva tärinä on osoitus siitä että jotakin on perseellään-takaisin talliin ja säätämään, jos vain kuski tärisee kaikki on kunnossa :p
89-1114359877

Viesti Kirjoittaja 89-1114359877 »

Joo tärinää on. 140vauhdissa häviää? -04 busa
72-1087041485

Viesti Kirjoittaja 72-1087041485 »

Miulla oli kans 6krpm:n kohilla, ruiskun säätö => hävis! :)
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

himppa oliko nimenomaan synkan säätö? :p huomenna susikoskelle-pertti myös :welcome:
72-1087041485

Viesti Kirjoittaja 72-1087041485 »

akseli kirjoitti:himppa oliko nimenomaan synkan säätö? :p huomenna susikoskelle-pertti myös :welcome:
Enpä kuule tiedä, jotain Phil teki sille ja vapinat hävis... :)

Katotaan mikä on sää ja fiilis, mutta vois yrittää tällä(kin) kertaa. Pertti ei taida päästä; lienee jossain Liettuan kohdalla menossa... :bike:
89-1114359877

Viesti Kirjoittaja 89-1114359877 »

140-) ja siit lujempaa niin kyl täryyttää.. 120-130vauhdissa taitaa ollla miedoin vapina.... Mutta kellä se pusan motti olisi hajonnut?
74-1141384116

Viesti Kirjoittaja 74-1141384116 »

lanat kirjoitti:Ominaisuus, pahempi ominaisuus on etupään loksahtelu vanhemmissa malleissa (-99) 03 ei enää loksunut
Mitä meinaat loksahtelulla?

Tarkotakko omituista "kilk" ääntä joka joskus kuuluu koneesta, mutta ikinä ei tiedä mistä tarkalleen..
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

busapappa2 ei oo mittään "väristyksii" huomannut ??? Johtuiskoos siitä, että 18 vuoden taon jälkeen Bandiitti oli erittäin tasanen kaikilla kiekka alueilla, sekä BUSA ON VIELÄ TASASEMPI ??? :p Vaimoni GS 500 :nen "VIBRAA" jollain kierroksilla, six se kait ajelee aina alle 80 km/h :D Jos vaikka saa kunnon Tärinät ?? :blues:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Modatun kytkimen jälkeen kone "tärisee" vähän enemmän, huonosti synkattu vakiokone tärisee vähän vähemmän pintakaasulla - mutta tärisee. Onneksi laakereiden välykset ovat riittävän isot että akselit pysyy sisällä.

Kiihdytyksissä keula pyrkii ylöspäin, silloin ei tärise. Pidempään ja hitaasti ajaessa suoralla kädet väsyvät ja alkavat tärisemään. Tyhjäkäynnillä pakoputkien takana seistessä kuuluu hörinää ja tärisee housut - paitsi turbomiehillä. ;o))
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
bussa1985
Viestit: 63
Liittynyt: 24 Touko 2007, 17:58
Paikkakunta: espoo/suomussalmi

Viesti Kirjoittaja bussa1985 »

mulla -07 ottaa tärinää kans ku on 4600 kierroksia....
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

Isoa rivinelikkoo on aika paha saaha täysin värinättömäks millään opilla siellä on intertia ym.värinöitä(em minä nyt ympäri kännissä niitä muista) vaikka sinne mättäs kuinka monta tasapainoakselia hyvänsä. Osa värinöistä saattaa myös tulla lootasta :oho: :kippis:
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Vastaa Viestiin