Välitykset 3/97purzzi kirjoitti:Milläs välityksillä... :laugh:
Vika vai ominaisuus..
- jummijammi
- Viestit: 300
- Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
- Paikkakunta: pohojammaa
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
busapappa2 ei oo mittään "väristyksii" huomannut ??? Johtuiskoos siitä, että 18 vuoden taon jälkeen Bandiitti oli erittäin tasanen kaikilla kiekka alueilla, sekä BUSA ON VIELÄ TASASEMPI ??? :p Vaimoni GS 500 :nen "VIBRAA" jollain kierroksilla, six se kait ajelee aina alle 80 km/h Jos vaikka saa kunnon Tärinät ??
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Modatun kytkimen jälkeen kone "tärisee" vähän enemmän, huonosti synkattu vakiokone tärisee vähän vähemmän pintakaasulla - mutta tärisee. Onneksi laakereiden välykset ovat riittävän isot että akselit pysyy sisällä.
Kiihdytyksissä keula pyrkii ylöspäin, silloin ei tärise. Pidempään ja hitaasti ajaessa suoralla kädet väsyvät ja alkavat tärisemään. Tyhjäkäynnillä pakoputkien takana seistessä kuuluu hörinää ja tärisee housut - paitsi turbomiehillä. ;o))
Kiihdytyksissä keula pyrkii ylöspäin, silloin ei tärise. Pidempään ja hitaasti ajaessa suoralla kädet väsyvät ja alkavat tärisemään. Tyhjäkäynnillä pakoputkien takana seistessä kuuluu hörinää ja tärisee housut - paitsi turbomiehillä. ;o))
Isoa rivinelikkoo on aika paha saaha täysin värinättömäks millään opilla siellä on intertia ym.värinöitä(em minä nyt ympäri kännissä niitä muista) vaikka sinne mättäs kuinka monta tasapainoakselia hyvänsä. Osa värinöistä saattaa myös tulla lootasta
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii