1507cc
tänään vastusti.. kävin kajaanisssa penkissä sääjättään.. luulin että mosa hajos.. ei sit hajonnukkaa..
Busa 1,5 N/A 1/4 mile 9.162/264km/h 60ft-1,601 1.mile 348.8km/h
TFM TAXI N/A + Nos (ME) 1.mile 397.41kmh (246.992mph) 0-1700m 400kmh (248,55mph)
2013 BUB Motorcycle Speed Trials. flying mile 203.213mph
Impreza sti type-r LHD 635hp/784nm
Corvette C5 385hp
Bonneville 200 MPH Club
TFM TAXI N/A + Nos (ME) 1.mile 397.41kmh (246.992mph) 0-1700m 400kmh (248,55mph)
2013 BUB Motorcycle Speed Trials. flying mile 203.213mph
Impreza sti type-r LHD 635hp/784nm
Corvette C5 385hp
Bonneville 200 MPH Club
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
juu varmaan tuo loctite vois olla aika varteen otettava vaihtoehto!
oli tosiaan imusen nokkapyörän pultit löysänny! kannentiivisteestä oli pyttyjen välistä leikkautunu palaset pois ei läpi asti.. mitä vit.. ja ne palaset oli mäntien päällä kun aukasin koneen..
slaissien koko oli noin. 3 x 0,1mm
Edited By ahtis on 1244367114
oli tosiaan imusen nokkapyörän pultit löysänny! kannentiivisteestä oli pyttyjen välistä leikkautunu palaset pois ei läpi asti.. mitä vit.. ja ne palaset oli mäntien päällä kun aukasin koneen..
slaissien koko oli noin. 3 x 0,1mm
Edited By ahtis on 1244367114
Busa 1,5 N/A 1/4 mile 9.162/264km/h 60ft-1,601 1.mile 348.8km/h
TFM TAXI N/A + Nos (ME) 1.mile 397.41kmh (246.992mph) 0-1700m 400kmh (248,55mph)
2013 BUB Motorcycle Speed Trials. flying mile 203.213mph
Impreza sti type-r LHD 635hp/784nm
Corvette C5 385hp
Bonneville 200 MPH Club
TFM TAXI N/A + Nos (ME) 1.mile 397.41kmh (246.992mph) 0-1700m 400kmh (248,55mph)
2013 BUB Motorcycle Speed Trials. flying mile 203.213mph
Impreza sti type-r LHD 635hp/784nm
Corvette C5 385hp
Bonneville 200 MPH Club
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
Tuleeko kuitenkin kuntoon Joensuuta varten?ahtis kirjoitti:juu varmaan tuo loctite vois olla aika varteen otettava vaihtoehto!
oli tosiaan imusen nokkapyörän pultit löysänny! kannentiivisteestä oli pyttyjen välistä leikkautunu palaset pois ei läpi asti.. mitä vit.. ja ne palaset oli mäntien päällä kun aukasin koneen..
slaissien koko oli noin. 3 x 0,1mm
pitäisi tulla.. jos ei löydy uusia vikoja jne.tenhulttio kirjoitti:ahtis kirjoitti:juu varmaan tuo loctite vois olla aika varteen otettava vaihtoehto!
oli tosiaan imusen nokkapyörän pultit löysänny! kannentiivisteestä oli pyttyjen välistä leikkautunu palaset pois ei läpi asti.. mitä vit.. ja ne palaset oli mäntien päällä kun aukasin koneen..
slaissien koko oli noin. 3 x 0,1mm
Tuleeko kuitenkin kuntoon Joensuuta varten?
Busa 1,5 N/A 1/4 mile 9.162/264km/h 60ft-1,601 1.mile 348.8km/h
TFM TAXI N/A + Nos (ME) 1.mile 397.41kmh (246.992mph) 0-1700m 400kmh (248,55mph)
2013 BUB Motorcycle Speed Trials. flying mile 203.213mph
Impreza sti type-r LHD 635hp/784nm
Corvette C5 385hp
Bonneville 200 MPH Club
TFM TAXI N/A + Nos (ME) 1.mile 397.41kmh (246.992mph) 0-1700m 400kmh (248,55mph)
2013 BUB Motorcycle Speed Trials. flying mile 203.213mph
Impreza sti type-r LHD 635hp/784nm
Corvette C5 385hp
Bonneville 200 MPH Club
ahtis kirjoitti:tenhulttio kirjoitti:ahtis kirjoitti:juu varmaan tuo loctite vois olla aika varteen otettava vaihtoehto!
oli tosiaan imusen nokkapyörän pultit löysänny! kannentiivisteestä oli pyttyjen välistä leikkautunu palaset pois ei läpi asti.. mitä vit.. ja ne palaset oli mäntien päällä kun aukasin koneen..
slaissien koko oli noin. 3 x 0,1mm
Tuleeko kuitenkin kuntoon Joensuuta varten?
pitäisi tulla.. jos ei löydy uusia vikoja jne.
ti. iltana/yönä niputin joutessaa koneen notta pääsis ke. kajaaniin penkkii.. ja penkki reissuhan meni muuten hirmu hyvin paitti.. noh.. oltiin saatu seokset kohilleen ja HIRMUNA tehoa, seuraavaksi oli aikomus alkaa säätään syttöä ja pyörä kävi tyhjäkäynnillä, rupesi kuuluun konehesta oudon kova ja kirkas metallinen ääni..hmm.. sammutin pyörän tyhjäkäynniltä jossa tämä ääni kuului. pyörä pakuun ja toinen pärrä sääjätykselle se sentään ei ruvennu kilkattaan n.8h myöhemmin vika diaknoosi kotona kenpeleellä. 4.pytyn imu vena ohjarista oli irronnu palanen ja se oli yllättäen istunut kanteen ja mäntä morjesti sitä.. siitä tämä kilkatus.. oli muuten 2 ja 3 palotiloissa kannessa männästä stanssaus jälet 1pytyn kannessa vain palojälki männä numerointi stanssauksesta.. täytyy varmaa ruveta tsekkaa alakerran laakerit..ainaki tosta 4.mukista:D
ja juu jos ei ihmeitä tapahu niin ei ole jojensuussa ajossa!!
paras veto renkaalla Vissii 233 tai 240hp.. matti tarkentakoon korjatkoon miten se oli jne.. ja isäni putkiviritteinen bläkkäri 164hp
joutuu varmaan juomaan vielä yhden olusen
Edited By ahtis on 1244681807
Busa 1,5 N/A 1/4 mile 9.162/264km/h 60ft-1,601 1.mile 348.8km/h
TFM TAXI N/A + Nos (ME) 1.mile 397.41kmh (246.992mph) 0-1700m 400kmh (248,55mph)
2013 BUB Motorcycle Speed Trials. flying mile 203.213mph
Impreza sti type-r LHD 635hp/784nm
Corvette C5 385hp
Bonneville 200 MPH Club
TFM TAXI N/A + Nos (ME) 1.mile 397.41kmh (246.992mph) 0-1700m 400kmh (248,55mph)
2013 BUB Motorcycle Speed Trials. flying mile 203.213mph
Impreza sti type-r LHD 635hp/784nm
Corvette C5 385hp
Bonneville 200 MPH Club
Jumalauta millaisen määrän ruuuvausta oot tänä suvena joutunu suorittaa. Rispekt! Harmitus jos Joensuun hommat jää väliin mutta tämän hetkisen keliennusteen perusteella jää monelta muultakin. Mutta hyvin tuntuu voimaa löytyvän!!!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Valittevasti taitaa olla 233 se paras...Juu Pc:n käyttjä hölmöili tietämättämyyttään (siis minä)... avattiin vanha ajo/kalibrointi pohjalle mutta eipä hokattu että CF=1, eli sääkertoimet olisi pitännyt näpytellä uudestaan... Kuten Ohjelman tekijä totesi: ei pitäis poiketa vanhasta totutusta kaavasta. :1087ahtis kirjoitti:paras veto renkaalla Vissii 233 tai 240hp.. matti tarkentakoon korjatkoon miten se oli
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)