tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Kertokaa hyvät veljet/sisaret mikä mättää?? miehet vai pyörä?
Penkitys no.1 yoshín sliparit vakio säädöt 146 hv => TRE, putsari ja säädöt 154 hv (lämpötila n.15c)
Tällä paketilla Joensuussa 274km/h........ ei hyvä, ei.... tästä kimpaantuneena tilasin PC:n ja Modasin putsarin (läppä pois ja suurensin aukon).
Penkitys no.2 veto ennen pc. as 140 hv?????????????????? p..kle ja jäkeen 148,1 ja vääntöjä n.127 Nm. (lämpötila n.25C)
Penkki jossa ajettiin on Kuhmon Laatukoneen..... kuulema identtinen Kemin penkin kans.
Niin ja MOPO on -05 ja aj 2700km

Nimimerkillä: mitäs nyt?


:angry:
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

No tuota tuota... Jos penkki ja softa identtinen KemiMC:n penkin kanssa, niin ihan ok tulos. Aivan selkeetä vastausta tuohon en ole saanut, mutta vertailujen pohjalta näyttäisi että normi inertiadynon roller-power(teho rullalta, ei takapyörä) vastaa kemiläisen tulosta. Kemin penkistä muistelisin suht'vakioilla busila saadun tehoja n.+-145hv.
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Jep,näin ne väitti et ohjelma sama ja rummmun massa sama....mutta,mutta mistäs se ero 1 ja 2 välillä.. lämpötilako? ........ niin mikähän se sit on se todellinen tehonlisäys mitä on 1000 egellä saanut 4hv??? :turbobusa:
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

kajbusa kirjoitti:Jep,näin ne väitti et ohjelma sama ja rummmun massa sama....mutta,mutta mistäs se ero 1 ja 2 välillä.. lämpötilako? ........ niin mikähän se sit on se todellinen tehonlisäys mitä on 1000 egellä saanut 4hv??? :turbobusa:
Tai ehkä kaksi... tai ei yhtään.
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Nyt alkaa ymmärtää mitä hyötyä on Turbosta.(hinta /teho)

:thumbup: mutta ,mutta mikä ero on rulla/takapyöräteholla :stupid:
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

kajbusa kirjoitti:Nyt alkaa ymmärtää mitä hyötyä on Turbosta.(hinta /teho)

:thumbup: mutta ,mutta mikä ero on rulla/takapyöräteholla :stupid:
Ehkä joku muu vois valottaa tuota kyssäriä. Kertoimista puhutaan yms, mutta kun ei ole faktatietoa antaa, niin sitten ei.
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Perskuta! milläs te muut (ei turbot) olette saaneet 160-195 hv lukemia :oops: ei jummarra, kun ei ole sitä Dippa-inssin :kippis: koulutusta :p

Jojensuussa teki kovan vaikutuksen TOURING VARUSTUKSELLA Syren....306km/h.....kertoi lähtevän 195hv takaa.... Perskuta!
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
74-1085495998

Viesti Kirjoittaja 74-1085495998 »

kajbusa kirjoitti:Perskuta! milläs te muut (ei turbot) olette saaneet 160-195 hv lukemia :oops: ei jummarra, kun ei ole sitä Dippa-inssin :kippis: koulutusta :p

Jojensuussa teki kovan vaikutuksen TOURING VARUSTUKSELLA Syren....306km/h.....kertoi lähtevän 195hv takaa.... Perskuta!

Noh, :mosh: .... Niin sanotut "etelän penkit" lue: "optimisti" penkit antaapi maireita lukemia :oops: Kalkulaattori on oiva väline, kun "todellisia" tehoja kaivellaan esille :shocked: Harmi todella, että mun mopon "pessimistipenkin" lue: Kemin penkin käppyrät meni fiduiks :thumbdown: .... Tarinan opetus: "Älkää luottako muuhun kuin ajettuihin tuloksiin, muut käppyrät on myynti kikkaa" :twisted:
Avatar
Esabusa
Viestit: 273
Liittynyt: 23 Touko 2004, 23:46
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Esabusa »

kajbusa kirjoitti:Perskuta! milläs te muut (ei turbot) olette saaneet 160-195 hv lukemia :oops: ei jummarra, kun ei ole sitä Dippa-inssin :kippis: koulutusta :p

Jojensuussa teki kovan vaikutuksen TOURING VARUSTUKSELLA Syren....306km/h.....kertoi lähtevän 195hv takaa.... Perskuta!
Tuota enpä tiiä. Noihin mittaustuloksiin vaikuttaa moni asia.
Omani penkitettiin viimevuonna Viaberilla 162 tms hp takanakilta (Acran kokoputkiston laiton yhteydessä).

Nyt Powerkings:n penkki antoi lähtötehoksi 174 ja lopputehoksi 181 luupäätä PCN yms. härveleiden laiton jälkeen.

mutta mitäpä noista, kunhan vaan tehoa on riittävästi.
Esa

2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Esabusa kirjoitti:
kajbusa kirjoitti:Perskuta! milläs te muut (ei turbot) olette saaneet 160-195 hv lukemia :oops: ei jummarra, kun ei ole sitä Dippa-inssin :kippis: koulutusta :p

Jojensuussa teki kovan vaikutuksen TOURING VARUSTUKSELLA Syren....306km/h.....kertoi lähtevän 195hv takaa.... Perskuta!

Tuota enpä tiiä. Noihin mittaustuloksiin vaikuttaa moni asia.
Omani penkitettiin viimevuonna Viaberilla 162 tms hp takanakilta (Acran kokoputkiston laiton yhteydessä).

Nyt Powerkings:n penkki antoi lähtötehoksi 174 ja lopputehoksi 181 luupäätä PCN yms. härveleiden laiton jälkeen.

mutta mitäpä noista, kunhan vaan tehoa on riittävästi.

Niimpä..... mutta kun ei kulje eikä penkki näytä.......huolestuttaa, onko esim koneessa jotakin

Taidan testata toisen penkin.. missä?
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Sun pyörälläs ei ole ajettu vielä tarpeeksi. 10-20tkm mittariin niin alkaa vasta kaikki konit löytymään... :;):

Tuosta mun Busastahan lähti Kemin penkissä ensimmäisellä käyntikerralla about 19tkm ajettuna viime kesänä (Viper bolt-on vaimentimet + K&N) 148.5hp takarenkaalta että nuo sun lukemat on kyllä ihan linjassa sen kanssa. Huippuja kelasi penkkiin 282km/h ja sitten puuttui rajoittaja peliin... Powercommanderhan sinällään ei tuo lisätehoa, säätäminen vain helpottuu. Busan orggisboksi kyllä tuplaputkilla pelaa ihan mainiosti ettei sitä Powercommanderia välttämäti tarvi.

Tuon ilmansuodatinkotelon modaamisen jälkeen tullut tehontipahdus kuulostaa kyllä hiukka oudolta, eihän rengas sutinut tms?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

kajbusa kirjoitti:Perskuta! milläs te muut (ei turbot) olette saaneet 160-195 hv lukemia :oops: ei jummarra, kun ei ole sitä Dippa-inssin :kippis: koulutusta :p

Jojensuussa teki kovan vaikutuksen TOURING VARUSTUKSELLA Syren....306km/h.....kertoi lähtevän 195hv takaa.... Perskuta!

Hmm.. penkkeissä on eroja :O BW:ssä isolohko sai lappuun 206 Hp ja Syreenin busa n. 186 hp. Joka kyllä on tosi tulos siin jarrussa. Putkiviritteinen Kiwisäkki (12R) jäi 166 hp:n.

:shocked:

Pienellä varauksella teholukemiin kannattaa tietyssä kohdin suhtautua, ainaski Kiwisäkin kohdalla :D
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

josi muran kokoputkistolla saat 15 heppaa ja nokka-akseleilla toiset 15 :p
Avatar
Han San
Viestit: 74
Liittynyt: 10 Helmi 2005, 21:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Han San »

:kippis: Kemissä tänään penkitettyna tuloksia vakio busalla -04 -05 ostettu 7th ajettu lukemat oli max teho 153,7hv :thumbup: väänto 130.8Nm :twisted: Cf=1.016. Kehuivat hyväksi pyöräksi keskivertoa parempi, jopa. Max nopeus tasan 300km/h.
:turbobusa: Kaikki tämä vakiona.....kyllä oli hyvä fiilis lähtee testistä.
Ens kesäksi turbo marklundilta ruotsista, jotenka laitan kemin penkkin lukemat, joista moni haaveilee. Kesää kaikille, ja hissukseen ajellen :skootteri:
"If you do not take care of you and your body,
where are you going to live?"

Riverside SMS Hyvinkää 13.6. Ekat kisat Vaparilla
ET : 11,346 s
SP : 214,67 kmh
60ft: 1,966 s

Halli 2015 297km/h PBox, ongelma oli että 40hv oli kadonnut välille Hki-halli
Avatar
Esabusa
Viestit: 273
Liittynyt: 23 Touko 2004, 23:46
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Esabusa »

kajbusa kirjoitti:Taidan testata toisen penkin.. missä?
Suosittelisin Viaberia .... jos vain käy toimintasäteen sisään.
Esa

2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
Vastaa Viestiin