tehot.........on.........ko - penkitystä
Kertokaa hyvät veljet/sisaret mikä mättää?? miehet vai pyörä?
Penkitys no.1 yoshín sliparit vakio säädöt 146 hv => TRE, putsari ja säädöt 154 hv (lämpötila n.15c)
Tällä paketilla Joensuussa 274km/h........ ei hyvä, ei.... tästä kimpaantuneena tilasin PC:n ja Modasin putsarin (läppä pois ja suurensin aukon).
Penkitys no.2 veto ennen pc. as 140 hv?????????????????? p..kle ja jäkeen 148,1 ja vääntöjä n.127 Nm. (lämpötila n.25C)
Penkki jossa ajettiin on Kuhmon Laatukoneen..... kuulema identtinen Kemin penkin kans.
Niin ja MOPO on -05 ja aj 2700km
Nimimerkillä: mitäs nyt?
Penkitys no.1 yoshín sliparit vakio säädöt 146 hv => TRE, putsari ja säädöt 154 hv (lämpötila n.15c)
Tällä paketilla Joensuussa 274km/h........ ei hyvä, ei.... tästä kimpaantuneena tilasin PC:n ja Modasin putsarin (läppä pois ja suurensin aukon).
Penkitys no.2 veto ennen pc. as 140 hv?????????????????? p..kle ja jäkeen 148,1 ja vääntöjä n.127 Nm. (lämpötila n.25C)
Penkki jossa ajettiin on Kuhmon Laatukoneen..... kuulema identtinen Kemin penkin kans.
Niin ja MOPO on -05 ja aj 2700km
Nimimerkillä: mitäs nyt?
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
No tuota tuota... Jos penkki ja softa identtinen KemiMC:n penkin kanssa, niin ihan ok tulos. Aivan selkeetä vastausta tuohon en ole saanut, mutta vertailujen pohjalta näyttäisi että normi inertiadynon roller-power(teho rullalta, ei takapyörä) vastaa kemiläisen tulosta. Kemin penkistä muistelisin suht'vakioilla busila saadun tehoja n.+-145hv.
Perskuta! milläs te muut (ei turbot) olette saaneet 160-195 hv lukemia ei jummarra, kun ei ole sitä Dippa-inssin koulutusta :p
Jojensuussa teki kovan vaikutuksen TOURING VARUSTUKSELLA Syren....306km/h.....kertoi lähtevän 195hv takaa.... Perskuta!
Jojensuussa teki kovan vaikutuksen TOURING VARUSTUKSELLA Syren....306km/h.....kertoi lähtevän 195hv takaa.... Perskuta!
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
kajbusa kirjoitti:Perskuta! milläs te muut (ei turbot) olette saaneet 160-195 hv lukemia ei jummarra, kun ei ole sitä Dippa-inssin koulutusta :p
Jojensuussa teki kovan vaikutuksen TOURING VARUSTUKSELLA Syren....306km/h.....kertoi lähtevän 195hv takaa.... Perskuta!
Noh, .... Niin sanotut "etelän penkit" lue: "optimisti" penkit antaapi maireita lukemia Kalkulaattori on oiva väline, kun "todellisia" tehoja kaivellaan esille Harmi todella, että mun mopon "pessimistipenkin" lue: Kemin penkin käppyrät meni fiduiks .... Tarinan opetus: "Älkää luottako muuhun kuin ajettuihin tuloksiin, muut käppyrät on myynti kikkaa"
Tuota enpä tiiä. Noihin mittaustuloksiin vaikuttaa moni asia.kajbusa kirjoitti:Perskuta! milläs te muut (ei turbot) olette saaneet 160-195 hv lukemia ei jummarra, kun ei ole sitä Dippa-inssin koulutusta :p
Jojensuussa teki kovan vaikutuksen TOURING VARUSTUKSELLA Syren....306km/h.....kertoi lähtevän 195hv takaa.... Perskuta!
Omani penkitettiin viimevuonna Viaberilla 162 tms hp takanakilta (Acran kokoputkiston laiton yhteydessä).
Nyt Powerkings:n penkki antoi lähtötehoksi 174 ja lopputehoksi 181 luupäätä PCN yms. härveleiden laiton jälkeen.
mutta mitäpä noista, kunhan vaan tehoa on riittävästi.
Esa
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
Esabusa kirjoitti:kajbusa kirjoitti:Perskuta! milläs te muut (ei turbot) olette saaneet 160-195 hv lukemia ei jummarra, kun ei ole sitä Dippa-inssin koulutusta :p
Jojensuussa teki kovan vaikutuksen TOURING VARUSTUKSELLA Syren....306km/h.....kertoi lähtevän 195hv takaa.... Perskuta!
Tuota enpä tiiä. Noihin mittaustuloksiin vaikuttaa moni asia.
Omani penkitettiin viimevuonna Viaberilla 162 tms hp takanakilta (Acran kokoputkiston laiton yhteydessä).
Nyt Powerkings:n penkki antoi lähtötehoksi 174 ja lopputehoksi 181 luupäätä PCN yms. härveleiden laiton jälkeen.
mutta mitäpä noista, kunhan vaan tehoa on riittävästi.
Niimpä..... mutta kun ei kulje eikä penkki näytä.......huolestuttaa, onko esim koneessa jotakin
Taidan testata toisen penkin.. missä?
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Sun pyörälläs ei ole ajettu vielä tarpeeksi. 10-20tkm mittariin niin alkaa vasta kaikki konit löytymään...
Tuosta mun Busastahan lähti Kemin penkissä ensimmäisellä käyntikerralla about 19tkm ajettuna viime kesänä (Viper bolt-on vaimentimet + K&N) 148.5hp takarenkaalta että nuo sun lukemat on kyllä ihan linjassa sen kanssa. Huippuja kelasi penkkiin 282km/h ja sitten puuttui rajoittaja peliin... Powercommanderhan sinällään ei tuo lisätehoa, säätäminen vain helpottuu. Busan orggisboksi kyllä tuplaputkilla pelaa ihan mainiosti ettei sitä Powercommanderia välttämäti tarvi.
Tuon ilmansuodatinkotelon modaamisen jälkeen tullut tehontipahdus kuulostaa kyllä hiukka oudolta, eihän rengas sutinut tms?
Tuosta mun Busastahan lähti Kemin penkissä ensimmäisellä käyntikerralla about 19tkm ajettuna viime kesänä (Viper bolt-on vaimentimet + K&N) 148.5hp takarenkaalta että nuo sun lukemat on kyllä ihan linjassa sen kanssa. Huippuja kelasi penkkiin 282km/h ja sitten puuttui rajoittaja peliin... Powercommanderhan sinällään ei tuo lisätehoa, säätäminen vain helpottuu. Busan orggisboksi kyllä tuplaputkilla pelaa ihan mainiosti ettei sitä Powercommanderia välttämäti tarvi.
Tuon ilmansuodatinkotelon modaamisen jälkeen tullut tehontipahdus kuulostaa kyllä hiukka oudolta, eihän rengas sutinut tms?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
kajbusa kirjoitti:Perskuta! milläs te muut (ei turbot) olette saaneet 160-195 hv lukemia ei jummarra, kun ei ole sitä Dippa-inssin koulutusta :p
Jojensuussa teki kovan vaikutuksen TOURING VARUSTUKSELLA Syren....306km/h.....kertoi lähtevän 195hv takaa.... Perskuta!
Hmm.. penkkeissä on eroja :O BW:ssä isolohko sai lappuun 206 Hp ja Syreenin busa n. 186 hp. Joka kyllä on tosi tulos siin jarrussa. Putkiviritteinen Kiwisäkki (12R) jäi 166 hp:n.
Pienellä varauksella teholukemiin kannattaa tietyssä kohdin suhtautua, ainaski Kiwisäkin kohdalla
Kemissä tänään penkitettyna tuloksia vakio busalla -04 -05 ostettu 7th ajettu lukemat oli max teho 153,7hv väänto 130.8Nm Cf=1.016. Kehuivat hyväksi pyöräksi keskivertoa parempi, jopa. Max nopeus tasan 300km/h.
Kaikki tämä vakiona.....kyllä oli hyvä fiilis lähtee testistä.
Ens kesäksi turbo marklundilta ruotsista, jotenka laitan kemin penkkin lukemat, joista moni haaveilee. Kesää kaikille, ja hissukseen ajellen
Kaikki tämä vakiona.....kyllä oli hyvä fiilis lähtee testistä.
Ens kesäksi turbo marklundilta ruotsista, jotenka laitan kemin penkkin lukemat, joista moni haaveilee. Kesää kaikille, ja hissukseen ajellen
"If you do not take care of you and your body,
where are you going to live?"
Riverside SMS Hyvinkää 13.6. Ekat kisat Vaparilla
ET : 11,346 s
SP : 214,67 kmh
60ft: 1,966 s
Halli 2015 297km/h PBox, ongelma oli että 40hv oli kadonnut välille Hki-halli
where are you going to live?"
Riverside SMS Hyvinkää 13.6. Ekat kisat Vaparilla
ET : 11,346 s
SP : 214,67 kmh
60ft: 1,966 s
Halli 2015 297km/h PBox, ongelma oli että 40hv oli kadonnut välille Hki-halli