jumalavita tuo mies ei oo kovin turha :p . tahtoo kans tommosen, mut kun ei kun yks haitta sängyn toisella reunalla oleva "kodinhoitaja" :fing. toivottavasti saat paaaaaaaljo huolettomia kilomeeeetrejäjä
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Koeajoa n.80 km takana. Uskallusta meinaa puuttua kaasun aukaisusta! jos 3000rpm alueelta kääntää kaasun auki, välittömästi hyppää ahdoille, ja alkaa tapahtua. Joka vaihteella tuntuu keula kevyeltä, yllättävän paljon löytyy pitoa, kun lyhyt akseliväli(sutii se silti perkeleesti). Erittäin hyvin toimiii myös pikkukierroksilta, kun kaasun runttaa kerralla auki. Ei ryvi, eikä köhi, mistä aiheesta juteltu muutaman turbobusanistin kaa. Oisko mahdollista, että toisioläpät auttavat asiaa...? kohtuullisella kaasunkäytöllä tuntuu isokuutioseilta vaparilta, reilummin kaasua aukaistaessa..Hmn, mitenkähän kommentoisi.... Jotain AIVAN ÄLYTÖNTÄ!! Mietiskelin äsken ajellessa, että voi olla vakio/vapari pyörä aika pliisun tuntunen tuon jälkeen. Muutaman kerran vilkaisin jopa ahtomittariakin (4. vaihteella, keulien jyrkkään alamäkeen näytti jotain 0,8 olevan ahtoja!!! Vielä on paljon opettelemista, että tehoa pystyis/uskaltas vaan käyttääkin!!! Tässä vaiheessa tuntuu aika palkitsevalta koko projekti!! Ei mennyt aika hukkaan tallissa, EI!! Kiitokset kaikille projektissa mukana olleille!!!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Katteet Whitepowerista vex... Tarkoitus tehdä viime tarkistukset ennen kenttäajoja. Katteiden alta löytyikin ylläri! Painekellolle menevässä letkussa pikkureikä! Ei ihmekkään, kun pikkuvaihteilllakin puhalsi sen 1bar painetta (paljonkohan isoilla vaihteilla, kun ei tule seurattua mittaria kaikistellen, kun muuta ohjelmaa!!). Katteeseen hiertänyt letku, kun ahtaus meinaa vaivata. Jospa vihdoinkin sais kaveri tehtyä sen yliahtosuojan, ettei moiset "viat" tuhois koko myllyä! Toivottavasti ei ois koneelle "kipeää" antanut. Huomenna jos sais nysvättyä pyörän puhtaaksi, niin pääsis venttiiilien välykset, ja kytkimen tarkistamaan! Mietityttää noi titaanivenat, six jo ahdistettujen 2000km jälkeen arvelin tarkistaa. Hieman meinaa mennä paskasex myös sateella toi laite, kun etulokaria lyhennetty! Plexikin sisäpuolelta ihan rapainen, kun miittireissulla VÄHÄN jossain vaiheessa satoi...Mut edelleen hauskaa kypärän sisällä JOKAISELLA ajoreissulla pukkaa olemaan. Bensan kulutus n.6,5litraa, ja siihen saa jo metanolia/vettä säiliöön laitella, ettei mitään ihan tourinkia aina ajo...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
2000tkm huolto jatkuu... Venttiilien välykset pysyneet ennallaan, ehkäpä noi titaanivenat ahdistamistakin kestää. Huomenaamulla pienempää takaratasta paikoilleen, joutuupa hiukan ketjuakin lyhentämään. Samalla pitävämpää takarengasta alle. Madallus, yliahtosuoja, ja eikun kenttäajoja varten pikkutestejä ajelee! Lpr kenttäajoon Translogic shifterin asennus epävarmaa, toivotaan, että ennättää maailmalta tulla... Jos Sweitsin kusti polkis kunnolla vauhtia!!! Performance box lainassa, jospa sais jotain tuloksia jo ennen ekoja kenttämittelöitä...?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Jussi hei...toivottavasti Lappeenrannan reissun jälkeen saat vaihtaa tuon vituixmän:in superman:iksi
...onnea täältä hitaasta hämeestä toivottaen :musik
Pikkuisen taas pyörän varustelu edistyi.... Yliahtosuoja rakenneltu. Dynojetin wideband ohjaa relettä, jolla katkaistaan sytytys, ahtojen noustessa liian ylös. Testattu, toimii! Nyt pystyy säätämään suojauksen sadasosa bar:in tarkkuudella! Aika hitechiä kenties, mutta jos tämän ansiosta sais mopon kestämään ehjänä kenttäajossa! Myös seoksien mukaan sais suojauksen, pitää katsoa, laittaako kentälle käyttöön... Koska normiajossakin menee seokset laihalle "tappiinsa" moottorijarrutuksessa, en tule käyttämään katukäytössä, kenttäajossa vois aktivoida, siellähän täyskaasuvedon lopussa pitäs vasta jarruttaessa mennä laihalle....?! Haittaako mitään, jos syttyvirta poikki moottorijarrumatkan, kun seokset näyttää äärilaihaa?! Kertokaa viisaammat...!Mukavan monipuolinen muuten toi widebabandikin, vaikkei uusimpien tiedonkerjuiden veroinen olekaan, niin "tavan tallaajalle" hyviä ominaisuuksia kuiteskin!!!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Elikkäs edelleen keksintö kasassa, ja tarkotus lähteä eurooppa valloittamaan! Paljonko seokset kärsii olla tasakaasuajossa, ilman että kone tykkää kyttyrää? Tasakaasulla 120km/h nopeudessa on about 13-14/1. Mutta vauhtia nostettaessa, alkaa nousta pitkällä tasakaasuajolla 15/1, meneekö liian laihalle? Tietty kiihdytykset, hidastukset vaikuttavat seokseen, mutta paljon pitäs olla, jos meinaa isoakovaa ajaa maailmalla?! Kiitokset, jo etukäteen, jos jotakuta kiinnosta vastailla....
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"