K8 whitepower

Turbo Busanistien oma foorumi. Turbolla pääsee ja lujaa :D
Avatar
janne
Viestit: 661
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 21:19
Paikkakunta: Lohtaja

Viesti Kirjoittaja janne »

jumalavita :pomppu: tuo mies ei oo kovin turha :p . tahtoo kans tommosen, mut kun ei kun yks haitta :pääseinään: sängyn toisella reunalla oleva "kodinhoitaja" :fing. toivottavasti saat paaaaaaaljo huolettomia kilomeeeetrejäjä :turbobusa:
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

Mikäs se on ajoja odotellessa :respekt:
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Koeajoa n.80 km takana. Uskallusta meinaa puuttua kaasun aukaisusta! jos 3000rpm alueelta kääntää kaasun auki, välittömästi hyppää ahdoille, ja alkaa tapahtua. Joka vaihteella tuntuu keula kevyeltä, yllättävän paljon löytyy pitoa, kun lyhyt akseliväli(sutii se silti perkeleesti). Erittäin hyvin toimiii myös pikkukierroksilta, kun kaasun runttaa kerralla auki. Ei ryvi, eikä köhi, mistä aiheesta juteltu muutaman turbobusanistin kaa. Oisko mahdollista, että toisioläpät auttavat asiaa...? kohtuullisella kaasunkäytöllä tuntuu isokuutioseilta vaparilta, reilummin kaasua aukaistaessa..Hmn, mitenkähän kommentoisi.... Jotain AIVAN ÄLYTÖNTÄ!! Mietiskelin äsken ajellessa, että voi olla vakio/vapari pyörä aika pliisun tuntunen tuon jälkeen. Muutaman kerran vilkaisin jopa ahtomittariakin (4. vaihteella, keulien jyrkkään alamäkeen :shocked: näytti jotain 0,8 olevan ahtoja!!! Vielä on paljon opettelemista, että tehoa pystyis/uskaltas vaan käyttääkin!!! Tässä vaiheessa tuntuu aika palkitsevalta koko projekti!! Ei mennyt aika hukkaan tallissa, EI!! Kiitokset kaikille projektissa mukana olleille!!!

:turbobusa:
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Parin viikon ajelun jälkeen tulee tunne etteihän tää niin kauheesti mene ???

Kaikkeen tottuu, usko pois :D
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Ksthb kirjoitti:Parin viikon ajelun jälkeen tulee tunne etteihän tää niin kauheesti mene ???

Kaikkeen tottuu, usko pois :D
Tottuu varmaan, mut OIKEESTi ekan kerran KUNNOLLA tuuppaa pyörä kevään eka ajolla... Ei ennen oo "pelottanut" kokeilla kuis menee...

:turbobusa:
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Pientä "varovaisuutta" suosittelen alussa ennen kuin tietää miten kone käyttäytyy/ toimii....

Minullakin eilen illalla testailessa pienen Pröötäyksen jälkeen hyppäs ahdot 1,3 bar.. => suuntana taivas :omituinen:
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

Aha... Täälläkin päästy kesälaitumille :D

Kuullostaa onnistuneelle kokonaisuudelle :tapu:
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Avatar
Joppe
Viestit: 247
Liittynyt: 07 Maalis 2006, 21:59

Viesti Kirjoittaja Joppe »

Ei mitään varovasti, pieksi sitä kun pientä sikaa niin kyllä siihen käsi
tottuu. :thumbup:
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Katteet Whitepowerista vex... Tarkoitus tehdä viime tarkistukset ennen kenttäajoja. Katteiden alta löytyikin ylläri! Painekellolle menevässä letkussa pikkureikä! Ei ihmekkään, kun pikkuvaihteilllakin puhalsi sen 1bar painetta (paljonkohan isoilla vaihteilla, kun ei tule seurattua mittaria kaikistellen, kun muuta ohjelmaa!!). Katteeseen hiertänyt letku, kun ahtaus meinaa vaivata. Jospa vihdoinkin sais kaveri tehtyä sen yliahtosuojan, ettei moiset "viat" tuhois koko myllyä! Toivottavasti ei ois koneelle "kipeää" antanut. Huomenna jos sais nysvättyä pyörän puhtaaksi, niin pääsis venttiiilien välykset, ja kytkimen tarkistamaan! Mietityttää noi titaanivenat, six jo ahdistettujen 2000km jälkeen arvelin tarkistaa. Hieman meinaa mennä paskasex myös sateella toi laite, kun etulokaria lyhennetty! Plexikin sisäpuolelta ihan rapainen, kun miittireissulla VÄHÄN jossain vaiheessa satoi...Mut edelleen hauskaa kypärän sisällä JOKAISELLA ajoreissulla pukkaa olemaan. Bensan kulutus n.6,5litraa, ja siihen saa jo metanolia/vettä säiliöön laitella, ettei mitään ihan tourinkia aina ajo...

:turbobusa:
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

2000tkm huolto jatkuu... Venttiilien välykset pysyneet ennallaan, ehkäpä noi titaanivenat ahdistamistakin kestää. Huomenaamulla pienempää takaratasta paikoilleen, joutuupa hiukan ketjuakin lyhentämään. Samalla pitävämpää takarengasta alle. Madallus, yliahtosuoja, ja eikun kenttäajoja varten pikkutestejä ajelee! Lpr kenttäajoon Translogic shifterin asennus epävarmaa, toivotaan, että ennättää maailmalta tulla... Jos Sweitsin kusti polkis kunnolla vauhtia!!! Performance box lainassa, jospa sais jotain tuloksia jo ennen ekoja kenttämittelöitä...?

:turbobusa:
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

BussiJussi kirjoitti:2000tkm huolto jatkuu... Venttiilien välykset pysyneet ennallaan, ehkäpä noi titaanivenat ahdistamistakin kestää. Huomenaamulla pienempää takaratasta paikoilleen, joutuupa hiukan ketjuakin lyhentämään. Samalla pitävämpää takarengasta alle. Madallus, yliahtosuoja, ja eikun kenttäajoja varten pikkutestejä ajelee! Lpr kenttäajoon Translogic shifterin asennus epävarmaa, toivotaan, että ennättää maailmalta tulla... Jos Sweitsin kusti polkis kunnolla vauhtia!!! Performance box lainassa, jospa sais jotain tuloksia jo ennen ekoja kenttämittelöitä...?

:turbobusa:

Säästele LPR:aan vaan, turhat ennakkoajot pois niin LPR:ssa sit yhtä hymmyy :;):
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

Jussi hei...toivottavasti Lappeenrannan reissun jälkeen saat vaihtaa tuon vituixmän:in superman:iksi :D
...onnea täältä hitaasta hämeestä toivottaen :musik
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Pikkuisen taas pyörän varustelu edistyi.... Yliahtosuoja rakenneltu. Dynojetin wideband ohjaa relettä, jolla katkaistaan sytytys, ahtojen noustessa liian ylös. Testattu, toimii! Nyt pystyy säätämään suojauksen sadasosa bar:in tarkkuudella! Aika hitechiä kenties, mutta jos tämän ansiosta sais mopon kestämään ehjänä kenttäajossa! Myös seoksien mukaan sais suojauksen, pitää katsoa, laittaako kentälle käyttöön... Koska normiajossakin menee seokset laihalle "tappiinsa" moottorijarrutuksessa, en tule käyttämään katukäytössä, kenttäajossa vois aktivoida, siellähän täyskaasuvedon lopussa pitäs vasta jarruttaessa mennä laihalle....?! Haittaako mitään, jos syttyvirta poikki moottorijarrumatkan, kun seokset näyttää äärilaihaa?! Kertokaa viisaammat...!Mukavan monipuolinen muuten toi widebabandikin, vaikkei uusimpien tiedonkerjuiden veroinen olekaan, niin "tavan tallaajalle" hyviä ominaisuuksia kuiteskin!!!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

Mahtasko auttaa, jos laitat "ryypyn" päälle, ei kierrokset laske niin alas....
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Elikkäs edelleen keksintö kasassa, ja tarkotus lähteä eurooppa valloittamaan! Paljonko seokset kärsii olla tasakaasuajossa, ilman että kone tykkää kyttyrää? Tasakaasulla 120km/h nopeudessa on about 13-14/1. Mutta vauhtia nostettaessa, alkaa nousta pitkällä tasakaasuajolla 15/1, meneekö liian laihalle? Tietty kiihdytykset, hidastukset vaikuttavat seokseen, mutta paljon pitäs olla, jos meinaa isoakovaa ajaa maailmalla?! Kiitokset, jo etukäteen, jos jotakuta kiinnosta vastailla....
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Vastaa Viestiin