Fi c41
Eli hyvin pelannut tämän kesän, mutta nyt pyörä oli seisonut 2 päivää ja hyppäsin puikkoihin. Aloin starttaamaan ja alkoi FI valo vilkkumaan. katsoin vikakoodin ja näytti C 41 katsoin sulakkeet ja yksi 10A sulake FUEL oli palanut. laitoin siitä vierestä varasulakkeen ja käänsin virrat päälle niin samantien poltti sulakkeen. nyt kun kääntää virrat niin rele vain napsuu ja pumppu ei pyöri kun tosin ei ole sitä ehjää sulaketta. täytyy lähtee ostamaan ehjiä sulakkeita. Avittakaa te mua ongelmassa. Pyörä 1999 ajettu 19000 km. Viime kesänä putsattu pumppu + sihdit ja vaihdettu pumppuun uudet o-renkaat!? miksi polttaa sulaketta vaikka viime reissulla toimi moitteettomasti!?.
kiitos
kiitos
joo niitä täs oon yrittänyt tonkia mutta kaikki näyttää niin ehjältä..
Laitoin uuden sulakkeen ja otin sen liittimen irti joka tulee bensapumpulle. Sitten kun kääntää virrat päälle niin vika koodi näyttää, että kaikki on OK ja sulake pysyy ehjänä. Eikös tämä kerro sen, että vika on ainoastaan pumpussa koska kaikki on OK kun virtaa ei pumpulle tule ja sitten kun liitin on kiinni eli virtaa pumpulle tulee niin se sulake palaa..!? Mikä mahtaisi pumpussa olla?
Edited By varustelija on 1243360020
Laitoin uuden sulakkeen ja otin sen liittimen irti joka tulee bensapumpulle. Sitten kun kääntää virrat päälle niin vika koodi näyttää, että kaikki on OK ja sulake pysyy ehjänä. Eikös tämä kerro sen, että vika on ainoastaan pumpussa koska kaikki on OK kun virtaa ei pumpulle tule ja sitten kun liitin on kiinni eli virtaa pumpulle tulee niin se sulake palaa..!? Mikä mahtaisi pumpussa olla?
Edited By varustelija on 1243360020
manuskan mukaan C41 (sivu 4-49):
No signal from fuel pump relay
-Fuel pump relay circuit open or short cut (tarkistus sivu 4-53)
-Fuel pump relay malfunction (tarkistus sivu 4-53)
-ECM malfunction (tarkistus sivu 4-49)
itse pumpun tarkistus proceduuri manuskan sivu (4-53)
Kannataa hommata/kaivaa esille rempparomppu ja tarkistella sen mukaan.
No signal from fuel pump relay
-Fuel pump relay circuit open or short cut (tarkistus sivu 4-53)
-Fuel pump relay malfunction (tarkistus sivu 4-53)
-ECM malfunction (tarkistus sivu 4-49)
itse pumpun tarkistus proceduuri manuskan sivu (4-53)
Kannataa hommata/kaivaa esille rempparomppu ja tarkistella sen mukaan.
Alottaa etulampusta, ni ennen takalamppua yleesä vika löytyy, sivutuotteena tulee mopon tekniikka tutuksi
Tosiaan itte muutamaan otteeseen menny ja räjäyttäny turhaan mopon,jonka jälkeen oppinu hyödyntämään hiljalleen tota romppua josta ulostelin paperiversion kansioon talliin.
Tosiaan itte muutamaan otteeseen menny ja räjäyttäny turhaan mopon,jonka jälkeen oppinu hyödyntämään hiljalleen tota romppua josta ulostelin paperiversion kansioon talliin.
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Saisko Sen suomenkielisenäsamppi kirjoitti:Alottaa etulampusta, ni ennen takalamppua yleesä vika löytyy, sivutuotteena tulee mopon tekniikka tutuksi
Tosiaan itte muutamaan otteeseen menny ja räjäyttäny turhaan mopon,jonka jälkeen oppinu hyödyntämään hiljalleen tota romppua josta ulostelin paperiversion kansioon talliin.
Noniin, asioilla on tapana selvitä ja hienosti taas Busa itse kertoi missä se vika on. Hyvä kun raportoit myös ongelman ratkaisun tänne.varustelija kirjoitti:Taas busa toimii. Avattiin bensapumppu ja siellähän se vika oli. viime kesänä kun se avattiin ja putsattiin niin kasausvaiheessa toinen sähköjohdoista oli jäänyt pumpun sisällä olevan valkoisen muovikehikon alle jumiin ja nyt oli hiertänyt johdon eristeen rikki.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport