Hyvää päivää arvon busanistit!
Heti ensimmäinen postini luonnollisesti tällainen "apuatarvitaan"-tyylinen. Eli toissapäivänä oli lammikko ilmestynyt pyörän alle, kytkinnesteiden vähyydestä päätellen nehän sieltä ulostuivat. Koitin manuaaleista katsella että mihin tuo letku kahvalta kulkee, mutta kovin oli läheltä otettu kuva joten siitä ei ollut juurikaan apua. Parkkipaikka kun on tällä hetkellä ainoa vaihtoehto asian tutkimiselle niin voisikohan joku valottaa hieman, mitä pitää purkaa että pääsen tutkimaan onko letku halki vai ilmausruuvi auennut?
Kyseessä siis -00 mallinen Busa.
Kytkinnesteet valu ulos
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
rtahtinen kirjoitti:Hyvää päivää arvon busanistit!
Heti ensimmäinen postini luonnollisesti tällainen "apuatarvitaan"-tyylinen. Eli toissapäivänä oli lammikko ilmestynyt pyörän alle, kytkinnesteiden vähyydestä päätellen nehän sieltä ulostuivat. Koitin manuaaleista katsella että mihin tuo letku kahvalta kulkee, mutta kovin oli läheltä otettu kuva joten siitä ei ollut juurikaan apua. Parkkipaikka kun on tällä hetkellä ainoa vaihtoehto asian tutkimiselle niin voisikohan joku valottaa hieman, mitä pitää purkaa että pääsen tutkimaan onko letku halki vai ilmausruuvi auennut?
Kyseessä siis -00 mallinen Busa.
Täältä
apua aiheeseen... Eli sylinterin stefa mennyt varmaan, tarttee tiivisteet vaihtaa, ja samalla suojalaippa laittaa...
Vasemmanpuolen kate pois, ja sivukoppa irti, siitä se alkaa...
Edited By BussiJussi on 1241600364
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Minä kokeilisin ensin vaihtaa sen työsylinterin tiivisteen ja kunnon putsaus samalla.rtahtinen kirjoitti:Noniin, suojalaippa siis nyt löytyi, mutta mitäs muuta tuohon normaalisti tarvitaan. Selviääkö työsylinterin ja kumien putsauksella vai pitäisikö sinne lyödä uutta kumia sisään, tai pitääkö vaihtaa koko sylinteri?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jepulis, hyvinhän tuo onnistui kun löytyi oikeanlainen kumi, eka vaihtoehto oli hieman liian pieni. Nyt on laipat paikallaan ja ekat tyypit otettu, ihan peruspumppauksilla sain ilmattua, noinniinku ainakin sen verran että pääsi ajelemaan. Vähän on vielä ilmaa matkalla kun puolesta välistä ottaa vasta kiinni, jos lauantaina ilmailis lisää.
Kiitoksia kovasti avusta!
Kiitoksia kovasti avusta!