Kytkinnesteet valu ulos

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
114-1241015463

Viesti Kirjoittaja 114-1241015463 »

Hyvää päivää arvon busanistit!

Heti ensimmäinen postini luonnollisesti tällainen "apuatarvitaan"-tyylinen. Eli toissapäivänä oli lammikko ilmestynyt pyörän alle, kytkinnesteiden vähyydestä päätellen nehän sieltä ulostuivat. Koitin manuaaleista katsella että mihin tuo letku kahvalta kulkee, mutta kovin oli läheltä otettu kuva joten siitä ei ollut juurikaan apua. Parkkipaikka kun on tällä hetkellä ainoa vaihtoehto asian tutkimiselle niin voisikohan joku valottaa hieman, mitä pitää purkaa että pääsen tutkimaan onko letku halki vai ilmausruuvi auennut?

Kyseessä siis -00 mallinen Busa. :apua:
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

rtahtinen kirjoitti:Hyvää päivää arvon busanistit!

Heti ensimmäinen postini luonnollisesti tällainen "apuatarvitaan"-tyylinen. Eli toissapäivänä oli lammikko ilmestynyt pyörän alle, kytkinnesteiden vähyydestä päätellen nehän sieltä ulostuivat. Koitin manuaaleista katsella että mihin tuo letku kahvalta kulkee, mutta kovin oli läheltä otettu kuva joten siitä ei ollut juurikaan apua. Parkkipaikka kun on tällä hetkellä ainoa vaihtoehto asian tutkimiselle niin voisikohan joku valottaa hieman, mitä pitää purkaa että pääsen tutkimaan onko letku halki vai ilmausruuvi auennut?

Kyseessä siis -00 mallinen Busa. :apua:

Täältä
apua aiheeseen... Eli sylinterin stefa mennyt varmaan, tarttee tiivisteet vaihtaa, ja samalla suojalaippa laittaa...

Vasemmanpuolen kate pois, ja sivukoppa irti, siitä se alkaa...




Edited By BussiJussi on 1241600364
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
84-1131181311

Viesti Kirjoittaja 84-1131181311 »

Täältä löytyy uusi suojalaippa ylimääräisenä.. jos tarvetta on..
114-1241015463

Viesti Kirjoittaja 114-1241015463 »

Noniin, suojalaippa siis nyt löytyi, mutta mitäs muuta tuohon normaalisti tarvitaan. Selviääkö työsylinterin ja kumien putsauksella vai pitäisikö sinne lyödä uutta kumia sisään, tai pitääkö vaihtaa koko sylinteri?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

rtahtinen kirjoitti:Noniin, suojalaippa siis nyt löytyi, mutta mitäs muuta tuohon normaalisti tarvitaan. Selviääkö työsylinterin ja kumien putsauksella vai pitäisikö sinne lyödä uutta kumia sisään, tai pitääkö vaihtaa koko sylinteri?
Minä kokeilisin ensin vaihtaa sen työsylinterin tiivisteen ja kunnon putsaus samalla.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
114-1241015463

Viesti Kirjoittaja 114-1241015463 »

Jepulis, hyvinhän tuo onnistui kun löytyi oikeanlainen kumi, eka vaihtoehto oli hieman liian pieni. Nyt on laipat paikallaan ja ekat tyypit otettu, ihan peruspumppauksilla sain ilmattua, noinniinku ainakin sen verran että pääsi ajelemaan. Vähän on vielä ilmaa matkalla kun puolesta välistä ottaa vasta kiinni, jos lauantaina ilmailis lisää.

Kiitoksia kovasti avusta! :bowdown:
Vastaa Viestiin