Lisää turvallisuutta nopeusajoihin

Täällä pohditaan miten ne pelit kulkee...
Ja jos ei, niin miksi ei...
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Ksthb kirjoitti:Jepa, vielä tarrvittais 1-2 kpl mangeetti kiinnitteisiä vilkkuvaloja. (keltainen sininen punainen)
Onko kenelläkään ylimääräisiä ?
Toki jos joku osaa neuvoa paikan mistä noita sais kohtuu hintaan niin voisin semmoisenkin hommata...

Joo, Biltemassa näyttää tosiaan olevan usiammanlaisia. Esim:
biltema

Ja turvallisuuteen panostaminen on aina hieno homma :tapu:

Saas nähä paljonko Taxi ottaa 1300m matkalle :skootteri:
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Pakko osallistua tähän kehitys keskusteluun :D
Mun irea ois seuraava navigaattoriin jarrupaikan tarkkat koordinatit ja navi huutaan vaikka korvanappiin et paina poka jarrua ,tai jumalaton lamppu syttyis pleksin alle.../molemmat. muutamalla koevedolla saatais se viivekin olemattomaksi ... aikaistamalla koordinaattien sijaintia ...siis ois helppo ottaa käyttöön joka radalle
SMR
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Heksa kirjoitti:Pakko osallistua tähän kehitys keskusteluun :D
Mun irea ois seuraava navigaattoriin jarrupaikan tarkkat koordinatit ja navi huutaan vaikka korvanappiin et paina poka jarrua ,tai jumalaton lamppu syttyis pleksin alle.../molemmat. muutamalla koevedolla saatais se viivekin olemattomaksi ... aikaistamalla koordinaattien sijaintia ...siis ois helppo ottaa käyttöön joka radalle

GPS probleema on päivittämistiheydessä - 1 kerran / sec ja siinä ajassa nopeimmat on menneet 100m.

Kyllä jarrupaikan hyvä merkintä on kaiken a ja o ja myöskin tuo jota Rhead mainitsi että katse eteen ja keskittyminen ajoon.

Kun merkki on selvä ja sen tiedostaa niin ei ole mitään ongelmaa sen osalta. Pudiksessa on riittänyt yksi parkkin laitettu pyörä radan sivuun. Taas autojen ja pyörien laittaminen radan sivuun merkiksi omaa myös oma vaaransa.. Nää ei ole ihan helppoja kysymyksiä.

Silti oleellista on jarrupaikan selvä ja yksiselitteinen merkintä - kuten tollainen Teppo joka robataan vilkkumaan kuin Jaappanilainen stereo :D




Edited By busajasa on 1242389036
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

sitä mä tarkotinki et ku on viivettä niin jarru singnaalin paikka onki jo 1500m paikkeella sillon tulee tieto 100m myöhemmin :mosh: eli kyl se sieltä koeilemalla löytyy.
toki tarvitaan myös perinteiset liput yms.
SMR
Avatar
Sujari
Viestit: 44
Liittynyt: 28 Loka 2007, 18:23
Paikkakunta: Pudasjärvi

Viesti Kirjoittaja Sujari »

Ei siinä gepsejä eikä muita härpäkkeitä tarvita. Hyvä jarrumerkki riittää kyllä. Ja jarrutus HETI merkiltä.
Lentävä luupää
+200 MPH CLUB FINLAND BUSANISTI
GSX 1400 R
Vastaa Viestiin