Ksthb kirjoitti:Jepa, vielä tarrvittais 1-2 kpl mangeetti kiinnitteisiä vilkkuvaloja. (keltainen sininen punainen)
Onko kenelläkään ylimääräisiä ?
Toki jos joku osaa neuvoa paikan mistä noita sais kohtuu hintaan niin voisin semmoisenkin hommata...
Joo, Biltemassa näyttää tosiaan olevan usiammanlaisia. Esim: biltema
Ja turvallisuuteen panostaminen on aina hieno homma
Pakko osallistua tähän kehitys keskusteluun
Mun irea ois seuraava navigaattoriin jarrupaikan tarkkat koordinatit ja navi huutaan vaikka korvanappiin et paina poka jarrua ,tai jumalaton lamppu syttyis pleksin alle.../molemmat. muutamalla koevedolla saatais se viivekin olemattomaksi ... aikaistamalla koordinaattien sijaintia ...siis ois helppo ottaa käyttöön joka radalle
Heksa kirjoitti:Pakko osallistua tähän kehitys keskusteluun
Mun irea ois seuraava navigaattoriin jarrupaikan tarkkat koordinatit ja navi huutaan vaikka korvanappiin et paina poka jarrua ,tai jumalaton lamppu syttyis pleksin alle.../molemmat. muutamalla koevedolla saatais se viivekin olemattomaksi ... aikaistamalla koordinaattien sijaintia ...siis ois helppo ottaa käyttöön joka radalle
GPS probleema on päivittämistiheydessä - 1 kerran / sec ja siinä ajassa nopeimmat on menneet 100m.
Kyllä jarrupaikan hyvä merkintä on kaiken a ja o ja myöskin tuo jota Rhead mainitsi että katse eteen ja keskittyminen ajoon.
Kun merkki on selvä ja sen tiedostaa niin ei ole mitään ongelmaa sen osalta. Pudiksessa on riittänyt yksi parkkin laitettu pyörä radan sivuun. Taas autojen ja pyörien laittaminen radan sivuun merkiksi omaa myös oma vaaransa.. Nää ei ole ihan helppoja kysymyksiä.
Silti oleellista on jarrupaikan selvä ja yksiselitteinen merkintä - kuten tollainen Teppo joka robataan vilkkumaan kuin Jaappanilainen stereo
sitä mä tarkotinki et ku on viivettä niin jarru singnaalin paikka onki jo 1500m paikkeella sillon tulee tieto 100m myöhemmin eli kyl se sieltä koeilemalla löytyy.
toki tarvitaan myös perinteiset liput yms.