tehonmittaus - ??
kemi mc ja kokkolan pekka.p kutosella.oma villi veikkaus on että jos samassa penkissä ajetaan esim.kutosella ja nelosella niin saahan se rulla kyytiä nelosella hiukan erilailla ??? tässäkö se selitys etelän suuremmille(yleensä) heppalaumoille ja tästä ei kannata kenenkään vetää herneitä nenään....lähinnä alkoi mietityttään tämä asia pyörän(ei ollu busa) kohdalla joka ajettiin kokkolassa nelosella ja kemissä kutosella.enkä väitä suuntaan tai toiseen että jompikumpi ois väärin/oikein kertokaapa asiasta tietävät missä tämän homman niksi piilee
yksilöitäpä hyvinkin...mutta millä perusteella vaihde arvotaan?joku taika siinä on.kuhmossa ja kemissä ilmeisesti samanlainen penkki?tai softa ainaki.noooo esimerkiksi kokkolassa olikohan fuksin penkki(korjatkoon ken muistaa)ohjelma kertoo millä vaihteella ajetaan ja jos välitys muutettu se naputetaan koneelle ennen ajoa.yleensä isommat pyörät ajetaan isoimmalla vaihteella,mutta ymmärrettävistä syistä esim.kusiaiset pienemmillä.käyn joku päivä ajaan käppyrät 4,5 ja 6. ja kerron sitte mitä näytti
No muistaakseni ei. Mopossa oli penkissä "pitkät" välitykset (18/40), eikä silläkään tuntunut olevan merkitystä, koska noi tiedot syötetään säätöpenkin PC:hen. Bussien mittaukset tehdään vitosella, ettei 300km/h leikkuri katkaisisi mittausta ennen kierroluvunrajoitinta. Omassani tällä ei ollut merkitystä.pete1 kirjoitti:et sitte viittiny kertoa oliko tuloksissa eroa
no niin käppyröitä tuli ajettua.ajettu kokkolassa ja konetehoista kyse,mutta kertonee olennaisimman.
177.7hv 14,9nm kutosella (147.6hv 13.6nm rullateho)
182.4hv 18.4nm vitosella
182.8hv 16.6nm nelosella
vakioputkistolla+bos vaimentajilla 175.6hv 15.1nm
nyt micronin sarja+yoshin rs3 race+k&n(boxi modattu)tre 177.7hv 14.9nm sama paketti kemissä 155hv 133nm takaa(oma boxi säädettynä)=aika säälittävä lopputulos 2.1hv lisää ja vääntöä pois.
minkälaisia tuloksia muut saanu micronilla?ei vakuuttanu mua ainakaan..........taidan jatkossa luottaa jälleen akraan
177.7hv 14,9nm kutosella (147.6hv 13.6nm rullateho)
182.4hv 18.4nm vitosella
182.8hv 16.6nm nelosella
vakioputkistolla+bos vaimentajilla 175.6hv 15.1nm
nyt micronin sarja+yoshin rs3 race+k&n(boxi modattu)tre 177.7hv 14.9nm sama paketti kemissä 155hv 133nm takaa(oma boxi säädettynä)=aika säälittävä lopputulos 2.1hv lisää ja vääntöä pois.
minkälaisia tuloksia muut saanu micronilla?ei vakuuttanu mua ainakaan..........taidan jatkossa luottaa jälleen akraan
Tasen1:n -03 Busasta Micronin 4-2-1 putkella, suodatinkotelon modauksella + K&N:llä 162 heppaa takarenkaalta Kemin penkissä...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jep mulla on lähes sama satsi viripalikoita.. Kemissä mitattiin tuo Jarim mainitsema 162 Kliks Onko sulla käyriä tuosta sun Busasta? Tuliko sulle myös tonne alas vääntöön tollainen kuoppa? Tuntuu, että kaikilla jotka on laittaneet 4-2-1 putken ja modanneet ilmanputsarin ilmenee jonkinmoinen kuoppa Tuota ei omalla ruiskuboksilla saanut säädettyä pois. No ei tuota kuoppaa ajossa edes huomaa