tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

A.Kyyrölä kirjoitti:Kai toi factoryn teho on lähellä sitä mikä välittyy tiehen
eiköhän nuo valmistajat ilmoita konetehot (näyttää paremmalta). ja kawasaki ilmoittaa tehot vielä jopa patopaineen kanssa.
jeejee 1/4 alle kympin
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Tänään sitten tuusattin karttoja kuntoon Kajaanissa.
Mun pikkulohkokinneri puhalsi talven virien jäljiltä 190+ KaMC:n penkissä. Kaasuilla taas jäi laihaksi tulos vain 215. Syynä vajaaseen kaasutehoon kylmä pullo, letku rutussa tai joku muu joka johtaa siihen että ei saa riittävästi kaasua.
Vapari tehoon olen ihan tyytyväinen.

Suuri kiitos ja kumarrus täytyy antaa Kajbusalle joka jaksoi kokonaiset 10 tuntia ajaa / ajattaa karttoja penkissä kahteen pyörään. Alkoipa penkkikin olla jo kovilla..

Päivän opit: Dewll = 100, Yoshibox compensation = disabled. Varsinkin tuon jälkimmäisen kanssa hukattiin noin kolme tuntia heti aamusta.




Edited By busajasa on 1242072979
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

Joo... Mä en toivo mitään muuta, kun saisin ton mopon kuntoon... Niin perseestä se on :(
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

busajasa kirjoitti:Tänään sitten tuusattin karttoja kuntoon Kajaanissa.
Mun pikkulohkokinneri puhalsi talven virien jäljiltä 190+ KaMC:n penkissä.
Ihan jees tulos. Mitä sul olikaan siinä, nokkaa ym. ?
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

snuggles kirjoitti:
busajasa kirjoitti:Tänään sitten tuusattin karttoja kuntoon Kajaanissa.
Mun pikkulohkokinneri puhalsi talven virien jäljiltä 190+ KaMC:n penkissä.

Ihan jees tulos. Mitä sul olikaan siinä, nokkaa ym. ?

-Webcam 378 imuna (105)
-std imu pakona (105)
-kansiset kansi
-Wiseco männät (~13+:1)
-Yoshi full exhaust
-S2000 injektorit
-Bosch intank pumppu
-ja ne NOS:t




Edited By busajasa on 1241877193
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

busajasa kirjoitti:-Webcam 378 imuna (105)
-std imu pakona (105)
-kansiset kansi
-Wiseco männät (~13+:1)
-Yoshi full exhaust
-S2000 injektorit
-Bosch intank pumppu
-ja ne NOS:t
Aika hyvin pikkulohkolta, ja miedoilla nokilla. Mahtoiko tuo suutinmodi olla tarpeen vielä tuossa vaiheessa. Tai sitten se oli hyväkin veto.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

snuggles kirjoitti:
busajasa kirjoitti:-Webcam 378 imuna (105)
-std imu pakona (105)
-kansiset kansi
-Wiseco männät (~13+:1)
-Yoshi full exhaust
-S2000 injektorit
-Bosch intank pumppu
-ja ne NOS:t

Aika hyvin pikkulohkolta, ja miedoilla nokilla. Mahtoiko tuo suutinmodi olla tarpeen vielä tuossa vaiheessa. Tai sitten se oli hyväkin veto.
Sekä suuttimet että suurtuotto pumppu sinänsä turhia. Varmistelen NOS kartalla polttoaineen riittävyytä ja eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka isoalohkoa joskus havittelisi :p

Mutta tällä setupilla vanhoillakin olisi selvinnyt.
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

busajasa kirjoitti:
snuggles kirjoitti:
busajasa kirjoitti:Tänään sitten tuusattin karttoja kuntoon Kajaanissa.
Mun pikkulohkokinneri puhalsi talven virien jäljiltä 190+ KaMC:n penkissä.

Ihan jees tulos. Mitä sul olikaan siinä, nokkaa ym. ?

-Webcam 378 imuna (105)
-std imu pakona (105)
-kansiset kansi
-Wiseco männät (~13+:1)
-Yoshi full exhaust
-S2000 injektorit
-Bosch intank pumppu
-ja ne NOS:t
On kyllä kivan makuinen kokonaisuus.... :thumbup:
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

K4 1397 penkissä tänään Samin Autopajalla, eli versio 1.0.0
Nokkien ajoitusta lisäämällä ja muita juttuja hieromalla sitten joskus lisää paukkua kun oppii näitä käyttämään. Etenkin käyrän muotoon oon tyytyväinen.


Käppyrää konetehona

Sitten vertailua toiseen lyhennetyillä imukanavilla olevaan, ex PetriK K5. Tässä K4 +2mm ylikoko venat ja imunokka isompi nosto, mutta vaimennin ahtaampaa Akran mallia.

Pun K4 Titaani ja Sin K5 ex. PetriK

Vielä K8 vakioon verrattuna:

Pun. K4 1397 Titaani ja Sin vakio K8

Spexit pääpiirteittäin kotisivulla.

Kiitosket Jampalle Kansisetin huippu kannesta ja monelle hyviä vinkkejä ja ohjeita antaneelle!!
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

:thumbup: Hyvä Titaani, kunnon tulos!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Vaikuttas olevan 'tikissä'.....Hienoa titaani! :p
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Hyvin työntää!! :cool:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Alkoihan se potkimaan kun jätin pyörän asiantuntijalle säädettäväksi. 392hv/274Nm turbomanin penkissä :D
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
Avatar
-Artsi-
Viestit: 1057
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:38
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

Fastard kirjoitti:Alkoihan se potkimaan kun jätin pyörän asiantuntijalle säädettäväksi. 392hv/274Nm turbomanin penkissä :D

Hohohoo... aika maukkaat lukemat tuuppassut! Tietää hubaa kun pääsee viivalle. :respekt:
Club 100 m/s
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

-Artsi- kirjoitti:
Fastard kirjoitti:Alkoihan se potkimaan kun jätin pyörän asiantuntijalle säädettäväksi. 392hv/274Nm turbomanin penkissä :D

Hohohoo... aika maukkaat lukemat tuuppassut! Tietää hubaa kun pääsee viivalle. :respekt:


Thänks mään. Hubaa viimeisen päälle ja kello tykkää.. Mainittakoon vielä että nuo lukemat tuli 1.4 barin ahdoilla missä seokset huiteli missä sattui. Sitten kun pyörää penkitettiin pari päivää, alkoi hieman pienemmällä 1.2 barin paineella mopo antamaan lähes samaa tehoa. Kaikki vedot on ajettu 10000rpm:n saakka missä vaihtovalo. Huomaa mikä tehon nousu olisi ollutkaan, mikäli rajoittajalle vedetty. Ahtimen lopullinen tuotto vielä arvoitus :;):

Kisabensa ja orggis sähköt :;):

1.2 bar

PS. Mainittakoon vielä että penkkien erot ei haittaa mun tapauksessa, kunhan ajetaan samassa ja tietää että kehitystä on tullut. In this case, about 100hp :smoking:




Edited By Fastard on 1243458496
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
Vastaa Viestiin