eiköhän nuo valmistajat ilmoita konetehot (näyttää paremmalta). ja kawasaki ilmoittaa tehot vielä jopa patopaineen kanssa.A.Kyyrölä kirjoitti:Kai toi factoryn teho on lähellä sitä mikä välittyy tiehen
tehot.........on.........ko - penkitystä
Tänään sitten tuusattin karttoja kuntoon Kajaanissa.
Mun pikkulohkokinneri puhalsi talven virien jäljiltä 190+ KaMC:n penkissä. Kaasuilla taas jäi laihaksi tulos vain 215. Syynä vajaaseen kaasutehoon kylmä pullo, letku rutussa tai joku muu joka johtaa siihen että ei saa riittävästi kaasua.
Vapari tehoon olen ihan tyytyväinen.
Suuri kiitos ja kumarrus täytyy antaa Kajbusalle joka jaksoi kokonaiset 10 tuntia ajaa / ajattaa karttoja penkissä kahteen pyörään. Alkoipa penkkikin olla jo kovilla..
Päivän opit: Dewll = 100, Yoshibox compensation = disabled. Varsinkin tuon jälkimmäisen kanssa hukattiin noin kolme tuntia heti aamusta.
Edited By busajasa on 1242072979
Mun pikkulohkokinneri puhalsi talven virien jäljiltä 190+ KaMC:n penkissä. Kaasuilla taas jäi laihaksi tulos vain 215. Syynä vajaaseen kaasutehoon kylmä pullo, letku rutussa tai joku muu joka johtaa siihen että ei saa riittävästi kaasua.
Vapari tehoon olen ihan tyytyväinen.
Suuri kiitos ja kumarrus täytyy antaa Kajbusalle joka jaksoi kokonaiset 10 tuntia ajaa / ajattaa karttoja penkissä kahteen pyörään. Alkoipa penkkikin olla jo kovilla..
Päivän opit: Dewll = 100, Yoshibox compensation = disabled. Varsinkin tuon jälkimmäisen kanssa hukattiin noin kolme tuntia heti aamusta.
Edited By busajasa on 1242072979
Joo... Mä en toivo mitään muuta, kun saisin ton mopon kuntoon... Niin perseestä se on
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Ihan jees tulos. Mitä sul olikaan siinä, nokkaa ym. ?busajasa kirjoitti:Tänään sitten tuusattin karttoja kuntoon Kajaanissa.
Mun pikkulohkokinneri puhalsi talven virien jäljiltä 190+ KaMC:n penkissä.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
snuggles kirjoitti:busajasa kirjoitti:Tänään sitten tuusattin karttoja kuntoon Kajaanissa.
Mun pikkulohkokinneri puhalsi talven virien jäljiltä 190+ KaMC:n penkissä.
Ihan jees tulos. Mitä sul olikaan siinä, nokkaa ym. ?
-Webcam 378 imuna (105)
-std imu pakona (105)
-kansiset kansi
-Wiseco männät (~13+:1)
-Yoshi full exhaust
-S2000 injektorit
-Bosch intank pumppu
-ja ne NOS:t
Edited By busajasa on 1241877193
Aika hyvin pikkulohkolta, ja miedoilla nokilla. Mahtoiko tuo suutinmodi olla tarpeen vielä tuossa vaiheessa. Tai sitten se oli hyväkin veto.busajasa kirjoitti:-Webcam 378 imuna (105)
-std imu pakona (105)
-kansiset kansi
-Wiseco männät (~13+:1)
-Yoshi full exhaust
-S2000 injektorit
-Bosch intank pumppu
-ja ne NOS:t
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Sekä suuttimet että suurtuotto pumppu sinänsä turhia. Varmistelen NOS kartalla polttoaineen riittävyytä ja eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka isoalohkoa joskus havittelisi :psnuggles kirjoitti:busajasa kirjoitti:-Webcam 378 imuna (105)
-std imu pakona (105)
-kansiset kansi
-Wiseco männät (~13+:1)
-Yoshi full exhaust
-S2000 injektorit
-Bosch intank pumppu
-ja ne NOS:t
Aika hyvin pikkulohkolta, ja miedoilla nokilla. Mahtoiko tuo suutinmodi olla tarpeen vielä tuossa vaiheessa. Tai sitten se oli hyväkin veto.
Mutta tällä setupilla vanhoillakin olisi selvinnyt.
On kyllä kivan makuinen kokonaisuus....busajasa kirjoitti:snuggles kirjoitti:busajasa kirjoitti:Tänään sitten tuusattin karttoja kuntoon Kajaanissa.
Mun pikkulohkokinneri puhalsi talven virien jäljiltä 190+ KaMC:n penkissä.
Ihan jees tulos. Mitä sul olikaan siinä, nokkaa ym. ?
-Webcam 378 imuna (105)
-std imu pakona (105)
-kansiset kansi
-Wiseco männät (~13+:1)
-Yoshi full exhaust
-S2000 injektorit
-Bosch intank pumppu
-ja ne NOS:t
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
K4 1397 penkissä tänään Samin Autopajalla, eli versio 1.0.0
Nokkien ajoitusta lisäämällä ja muita juttuja hieromalla sitten joskus lisää paukkua kun oppii näitä käyttämään. Etenkin käyrän muotoon oon tyytyväinen.
Käppyrää konetehona
Sitten vertailua toiseen lyhennetyillä imukanavilla olevaan, ex PetriK K5. Tässä K4 +2mm ylikoko venat ja imunokka isompi nosto, mutta vaimennin ahtaampaa Akran mallia.
Pun K4 Titaani ja Sin K5 ex. PetriK
Vielä K8 vakioon verrattuna:
Pun. K4 1397 Titaani ja Sin vakio K8
Spexit pääpiirteittäin kotisivulla.
Kiitosket Jampalle Kansisetin huippu kannesta ja monelle hyviä vinkkejä ja ohjeita antaneelle!!
Nokkien ajoitusta lisäämällä ja muita juttuja hieromalla sitten joskus lisää paukkua kun oppii näitä käyttämään. Etenkin käyrän muotoon oon tyytyväinen.
Käppyrää konetehona
Sitten vertailua toiseen lyhennetyillä imukanavilla olevaan, ex PetriK K5. Tässä K4 +2mm ylikoko venat ja imunokka isompi nosto, mutta vaimennin ahtaampaa Akran mallia.
Pun K4 Titaani ja Sin K5 ex. PetriK
Vielä K8 vakioon verrattuna:
Pun. K4 1397 Titaani ja Sin vakio K8
Spexit pääpiirteittäin kotisivulla.
Kiitosket Jampalle Kansisetin huippu kannesta ja monelle hyviä vinkkejä ja ohjeita antaneelle!!
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Hyvin työntää!!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-Artsi- kirjoitti:Fastard kirjoitti:Alkoihan se potkimaan kun jätin pyörän asiantuntijalle säädettäväksi. 392hv/274Nm turbomanin penkissä
Hohohoo... aika maukkaat lukemat tuuppassut! Tietää hubaa kun pääsee viivalle.
Thänks mään. Hubaa viimeisen päälle ja kello tykkää.. Mainittakoon vielä että nuo lukemat tuli 1.4 barin ahdoilla missä seokset huiteli missä sattui. Sitten kun pyörää penkitettiin pari päivää, alkoi hieman pienemmällä 1.2 barin paineella mopo antamaan lähes samaa tehoa. Kaikki vedot on ajettu 10000rpm:n saakka missä vaihtovalo. Huomaa mikä tehon nousu olisi ollutkaan, mikäli rajoittajalle vedetty. Ahtimen lopullinen tuotto vielä arvoitus
Kisabensa ja orggis sähköt
1.2 bar
PS. Mainittakoon vielä että penkkien erot ei haittaa mun tapauksessa, kunhan ajetaan samassa ja tietää että kehitystä on tullut. In this case, about 100hp
Edited By Fastard on 1243458496
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh