Tyyppivika?
- jummijammi
- Viestit: 300
- Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
- Paikkakunta: pohojammaa
Eilen ku ajeltiin joensuusta kotia vesisatteesa, niin kolmen tunnin jälkeen tyhjäkäynti pompsahti 3100rpm:ään. Kahtovat iisalamessa vähän pöljänä ku ajelin iliman kässie kutosella tyhjäkäynnillä kaheksaakymppiä... Vartin päästä käynti muuttu normaaliksi. Kajbusalla oli ollu sama juttu -05.lla räntäsatteessa.
Onkohan muilla samoja oireita ollu? Eipä tuo mittään ku itestään korjaantu, ei vaan vissiin tykkää kosteuvesta mopeedi..
Siis mullaki -05
Onkohan muilla samoja oireita ollu? Eipä tuo mittään ku itestään korjaantu, ei vaan vissiin tykkää kosteuvesta mopeedi..
Siis mullaki -05
181,25 MPH KLUPI Himanka ............... 10,1/222
- jummijammi
- Viestit: 300
- Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
- Paikkakunta: pohojammaa
Juu elikkäs sen verran oon saanu seleville, että airboksissa oleva imuilman lämpötila-anturi (tai joku) vähän sekkoilee ku kylymää vettä tai lunta menneepi sinne...
Onkohan täsä uuvessa sitte tehty jottai muutoksia, ku ei vissiinkää kovin monella oo teheny tämmöstä vastauksista päätellen... ??? ???
Onkohan täsä uuvessa sitte tehty jottai muutoksia, ku ei vissiinkää kovin monella oo teheny tämmöstä vastauksista päätellen... ??? ???
181,25 MPH KLUPI Himanka ............... 10,1/222
Jos viittaat keskusteluumme niin se lämpöanturijuttu oli vain arvaus, ei mikään faktatieto.jummijammi kirjoitti:Juu elikkäs sen verran oon saanu seleville, että airboksissa oleva imuilman lämpötila-anturi (tai joku) vähän sekkoilee ku kylymää vettä tai lunta menneepi sinne...
Onkohan täsä uuvessa sitte tehty jottai muutoksia, ku ei vissiinkää kovin monella oo teheny tämmöstä vastauksista päätellen... ??? ???
Club 100 m/s
vastaavaa ilmiötä olen kokenut vuosimallin 1983 gpz1100 ruiskukawassa aikoinaan kun ajelin norjassa pitkiä tunneleita, sateessa ja n. 10 asteen lämpötilassa toimi normaalisti, tunnelissa oli jopa pakkasta jonkin matkaa ja tunnelista ulos tultua kone huusi 4500 rpm ilman kaasua, lämpötila-anturi antoi kakkua kylmästä johtuen liikaa, moinen meno jatkui muutaman kymmenen sekuntia, sitten tasaantui, siinä mutkissa piti polkea pienmpää ja jarrutella aluksi.
sama ilmiö oli kuulemma jäärataa ajaessa gpz:talla, oli vaikea säätää talvikelillä toimimaan jouhevasti sitä konetta. niin sellaisella kawalla ajettiin todella jäärataakin 80-luvulla.
sama ilmiö oli kuulemma jäärataa ajaessa gpz:talla, oli vaikea säätää talvikelillä toimimaan jouhevasti sitä konetta. niin sellaisella kawalla ajettiin todella jäärataakin 80-luvulla.
- jummijammi
- Viestit: 300
- Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
- Paikkakunta: pohojammaa
- jummijammi
- Viestit: 300
- Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
- Paikkakunta: pohojammaa