Lämpöä!

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
77-1235921846

Viesti Kirjoittaja 77-1235921846 »

Missä lämmöissä flektin pitäis lähtee päälle, ja jos ajatellaan sitä lämpömittaria niin millaisessa lämmöissä kone mahtaa olla, kun lämpömittari on esim puolessa välissä? Pyörä k6
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

Lämpötilasta en tiedä, mutta noin puolenvälin paikkeilla flekti käynnistyy.



Edited By Martta on 1239102862
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
77-1235921846

Viesti Kirjoittaja 77-1235921846 »

Tätä vähän pelkäsinkin täytyy siis alkaa tutkimaan missä vika, kun ei flekti tunnu pyörähtävän, vaikka lämmöt onkin jonkun verran yli puolen välin
Avatar
MGa
Viestit: 735
Liittynyt: 25 Touko 2005, 00:23
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Mun mielestä mulla on flekti lähteny vasta ku lämmöt joku 3\4 osaa mittarissa
edit. Service manuaalissa muistaakseni lukee nuo lämpötilat missä termari aukee ja flekti lähtee käyntiin
edit2 Juu eli 105asteessa pitäis lähtee päälle flekti ja 100asteessa sammua




Edited By MGa on 1239110511
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
Avatar
kimisti
Viestit: 122
Liittynyt: 16 Helmi 2007, 21:42
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja kimisti »

mopot ennen.honda mtx 125- suzuki gsx 750 e-kawasaki gpz 750-honda cbr 1000f-hayabusa vm.99-suzuki dr 800-kawasaki zzr 1100-honda vf 1100 magna-honda cbr 1000-honda vfr 750-aprilia sl 1000 falco-kawasaki vn 800-kawasaki z750- ???
Avatar
kimisti
Viestit: 122
Liittynyt: 16 Helmi 2007, 21:42
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja kimisti »

mikäs kaikki tuota flektin toimintaa oikein ohjaa kun se nyt lähtee pyörimään hiukka viisarin noustua puolenvälin yli ja lämmöt putoaa norm mutta sen jälkeen jos vähän antaa lämmetä rupeaa mittari nousemaan mutta flekti ei enää käynnistykkään.
luulis käynnistyvän uudelleen jäähdyttämään mutta ei.
voiko flekti esim liikaa kuumetessaan jäädä jotenkin lepoon/hyytyä?

ja jos tuo kansitilke menee niin kuinkas se vaikuttaa nesteisiin?
pitäiskös nesteen vajeta jostain päin?

jotain jännää mulla varmaan jossain on,ja kun on pakko ite koittaa räpeltää niin :apua:
mopot ennen.honda mtx 125- suzuki gsx 750 e-kawasaki gpz 750-honda cbr 1000f-hayabusa vm.99-suzuki dr 800-kawasaki zzr 1100-honda vf 1100 magna-honda cbr 1000-honda vfr 750-aprilia sl 1000 falco-kawasaki vn 800-kawasaki z750- ???
98-1232781416

Viesti Kirjoittaja 98-1232781416 »

kimisti kirjoitti:mikäs kaikki tuota flektin toimintaa oikein ohjaa kun se nyt lähtee pyörimään hiukka viisarin noustua puolenvälin yli ja lämmöt putoaa norm mutta sen jälkeen jos vähän antaa lämmetä rupeaa mittari nousemaan mutta flekti ei enää käynnistykkään.
luulis käynnistyvän uudelleen jäähdyttämään mutta ei.
voiko flekti esim liikaa kuumetessaan jäädä jotenkin lepoon/hyytyä?

ja jos tuo kansitilke menee niin kuinkas se vaikuttaa nesteisiin?
pitäiskös nesteen vajeta jostain päin?

jotain jännää mulla varmaan jossain on,ja kun on pakko ite koittaa räpeltää niin :apua:
Ma en ole mikaan Busaexpertti, mutta rapeltanyt kaikenlaisten vehkeitten kanssa harrastuspohjalta 40 vuotta,mina ainakin vaihtaisin termostaatin ensiksi,vaikkakin se kaynnistaa flektin ensin puolessavalissa ja sitten ei enaa, niin vaikuttaa silta etta jotain vikaa termarissa on.Termostaatithan hajoaa autoistakin milloin mistakin syysta.Ja jos sulla ei nesteet vahene, niin ei silloin mielestani voi olla kansipahvissa vikaa.Lycka till. :pääseinään:
Vastaa Viestiin