K8/k9 hakkerointi... - Projektia pukkaa ?

Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Tämä näyttäisi alustavasti toimivan...

Kuva




Edited By PetriK on 1237980113
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
Snowman
Viestit: 727
Liittynyt: 22 Loka 2007, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Hyvähyvä :respekt: :bowdown:
Marbusa
Viestit: 187
Liittynyt: 23 Huhti 2008, 09:37
Paikkakunta: Weikkola -> ?

Viesti Kirjoittaja Marbusa »

Jokos kohta voi ruveta viri-viri aikoja varaamaan? :blues:
Club 100 m/s Otalampi
Avatar
suiza
Viestit: 359
Liittynyt: 07 Huhti 2006, 20:04
Paikkakunta: Oulun ympäristö

Viesti Kirjoittaja suiza »

Miten etenee tämä projekti ???
Lähinnä kiinnostaa on rajoitin mahdollista ohittaa, ainakin tassä vaiheessa vain se.
Avatar
Tomppa
Viestit: 630
Liittynyt: 17 Maalis 2006, 13:11
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

suiza kirjoitti:Miten etenee tämä projekti ???
Lähinnä kiinnostaa on rajoitin mahdollista ohittaa, ainakin tassä vaiheessa vain se.
Kyllähän tuo näyttää onnistuvan kuten kuva tuossa yläpuolella kertoo... :)
Gurut painaa pillit punasena kohti Alppeja, joten siksi varmaa hiljaista tässä topicissa.
SMR

Busanistit +200mph Club Finland
Avatar
suiza
Viestit: 359
Liittynyt: 07 Huhti 2006, 20:04
Paikkakunta: Oulun ympäristö

Viesti Kirjoittaja suiza »

Tomppa kirjoitti:
suiza kirjoitti:Miten etenee tämä projekti ???
Lähinnä kiinnostaa on rajoitin mahdollista ohittaa, ainakin tassä vaiheessa vain se.

Kyllähän tuo näyttää onnistuvan kuten kuva tuossa yläpuolella kertoo... :)
Gurut painaa pillit punasena kohti Alppeja, joten siksi varmaa hiljaista tässä topicissa.
Asia selevä :thumbup:
Jäämme kuulolle.
Avatar
Snowman
Viestit: 727
Liittynyt: 22 Loka 2007, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Tuli tossa vaan mieleen ett mitenköhän sais kartat vaihdettua muistipaikoiltaan toisiin.. eli nykyisen A:kartan siirtäisi C:n tilalle joka olisi ns virikartta ja nyk B: a:ksi ja nykyinen sadekartta c b:ksi..kun normiajossa toi b riittää hyvin ja rouvankin ei tarvitsisi miettiä mikä kartta on päällä ajolle lähtiessä. ???

Petrik: tuli ajatus että lähteekö nop rajoitin kaikilta kartoilta pois vaan vain A:lta?
Jarim: Saiskos ostettua sulta sen kaapelin johon voisin lisätä ne pari vastusta/trankkua?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Snowman kirjoitti:Jarim: Saiskos ostettua sulta sen kaapelin johon voisin lisätä ne pari vastusta/trankkua?
Jep, FTDI "aihioita" löytyy, 25e.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Snowman
Viestit: 727
Liittynyt: 22 Loka 2007, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Jepjep..onkos pelkkä kaapeli vai liittimineen? niitäki tarvis eli koko hela kaapeli paitsi ne vastukset&trankut K8 varten.
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Kaikilta kartoilta ne rajoittimet lähtee pois, hyvin samankaltainen juttu kuin gen1. Ensin nyt kuitenkin hoidetaan rajoittimet pois testaus ja sitten katsotaan polttoainekarttojen säätämistä.

Sen jälkeen jos on koetaan järkeväksi niin lähdetään kikkailemaan eri kartoilla.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
Snowman
Viestit: 727
Liittynyt: 22 Loka 2007, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Okke.
Jep tehdään niin ja rouva saa edelleekin katsoa millä kartalla meinaa ajaa... :apua:




Edited By Snowman on 1239394420
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Snowman kirjoitti:Jepjep..onkos pelkkä kaapeli vai liittimineen? niitäki tarvis eli koko hela kaapeli paitsi ne vastukset&trankut K8 varten.
Pelkkää FTDI kaapelia sulle tarjoan.. ne ECU:n liittimet kai on erilaiset Gen1 ja Gen2 välillä (vai onko?). Kaiken muunhan saa SP Elektroniikasta kun siitä Gen2 kaapelista hieman erilainen pitää rakentaa kuitenkin. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Snowman
Viestit: 727
Liittynyt: 22 Loka 2007, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Snowman »

jarim kirjoitti:Pelkkää FTDI kaapelia sulle tarjoan.. ne ECU:n liittimet kai on erilaiset Gen1 ja Gen2 välillä (vai onko?). Kaiken muunhan saa SP Elektroniikasta kun siitä Gen2 kaapelista hieman erilainen pitää rakentaa kuitenkin. :)
Jeps..kyllä se pelkkä kaapelikin auttaa etiäpäin.
En tiedä onko liittimet erilaiset help Petrik..
Ne trankut löytyy Sepolta kyllä.
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Liittimet on täysin erilaiset, mutta näitäkin saa ostettua kyllä. En ole vaan ehtinyt etsimään paikkaa mistä löytyy liittimen pinnoja - mutta muistan sellaisen vuosi sitten nähneeni.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
Snowman
Viestit: 727
Liittynyt: 22 Loka 2007, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Snowman »

PetriK kirjoitti:Liittimet on täysin erilaiset, mutta näitäkin saa ostettua kyllä. En ole vaan ehtinyt etsimään paikkaa mistä löytyy liittimen pinnoja - mutta muistan sellaisen vuosi sitten nähneeni.
Kiitos taas.:) Ilmineeraa tänne jos törmäät liittimiin.Voisi sitten yhteistilausta pistää vetämään.Niin saisi ainakin yhden kaapelin tänne pohjoiseenkin.:)
Vastaa Viestiin