jep n.150 hv on ollut alle ja päälle muutamia heppoja.BussiJussi kirjoitti::p
Eipä paljon voi muuta sanoa! Paljos se teitin penkki antaa vakio busalle? n.150hp?
Eli tuplatehot vakioon nähden!!!?
Kyllä tuolla lentokentällä pistetään kovasti vapareille hanttiin!!!!
tehot.........on.........ko - penkitystä
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Äläs ny, eikös silloin tarvita vähemmän tehoa samaan nopeuteen jos on kevyempi, ja mul ei oo kato turboo painolastina :pBussiJussi kirjoitti:Kyllä tuolla lentokentällä pistetään kovasti vapareille hanttiin!!!!
Kuten myös pienemmät venttiilit, akselit ym. romppeet. Pitää olla kato joku strategia, tää ehkä vähän ontuu.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Hyvä meininki.kajbusa kirjoitti:No niin! pakoputkimodin tulokset:
0,7bar 272.02hv 250.83nm
1bar 301.74hv 271.86nm "TAKAPYÖRÄLTÄ"
käppyrä =>
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/kayra301.jpg.html
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?
Busa suddailua DVD:ltä: http://www.streetbomber.net
suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineillaBomber#1 kirjoitti:kajbusa kirjoitti:No niin! pakoputkimodin tulokset:
0,7bar 272.02hv 250.83nm
1bar 301.74hv 271.86nm "TAKAPYÖRÄLTÄ"
käppyrä =>
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/kayra301.jpg.html
Hyvä meininki.
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Ööö... mä olen tyhmä näissä asioissa, mut eiks pakopaineet pysy pienepinä kun on suurempi kierukka? Kuhan tässä taas :1087kajbusa kirjoitti:Bomber#1 kirjoitti:kajbusa kirjoitti:No niin! pakoputkimodin tulokset:
0,7bar 272.02hv 250.83nm
1bar 301.74hv 271.86nm "TAKAPYÖRÄLTÄ"
käppyrä =>
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/kayra301.jpg.html
Hyvä meininki.
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?
suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineilla
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
totta,mutta tarkoitin ahtopaineitaMartta kirjoitti:kajbusa kirjoitti:Bomber#1 kirjoitti:
Hyvä meininki.
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?
suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineilla
Ööö... mä olen tyhmä näissä asioissa, mut eiks pakopaineet pysy pienepinä kun on suurempi kierukka? Kuhan tässä taas :1087
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Juu, ymmärsin tuon, mutta eiks ahtojen ja pakojen suhteen täydy mennä balanssissa... Jos kovemmilla baareilla ahdetaan, niin pakopuolikin joutuu koville ja se saattaa tulla ulos jostain muualta mistä ei pitäisi?kajbusa kirjoitti:Martta kirjoitti:kajbusa kirjoitti:
suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineilla
Ööö... mä olen tyhmä näissä asioissa, mut eiks pakopaineet pysy pienepinä kun on suurempi kierukka? Kuhan tässä taas :1087
totta,mutta tarkoitin ahtopaineita
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
jep, palokaasut täytyy mahtua ulos... eli "pakko mahtua kun on vihitty"Martta kirjoitti:kajbusa kirjoitti:Martta kirjoitti:
Ööö... mä olen tyhmä näissä asioissa, mut eiks pakopaineet pysy pienepinä kun on suurempi kierukka? Kuhan tässä taas :1087
totta,mutta tarkoitin ahtopaineita
Juu, ymmärsin tuon, mutta eiks ahtojen ja pakojen suhteen täydy mennä balanssissa... Jos kovemmilla baareilla ahdetaan, niin pakopuolikin joutuu koville ja se saattaa tulla ulos jostain muualta mistä ei pitäisi?
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
hyvin pukkaa.. onko kenties mitsun 05 ahtimella uus paketti?kajbusa kirjoitti:No niin! pakoputkimodin tulokset:
0,7bar 272.02hv 250.83nm
1bar 301.74hv 271.86nm "TAKAPYÖRÄLTÄ"
käppyrä =>
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/kayra301.jpg.html
kajbusa kirjoitti:Bomber#1 kirjoitti:kajbusa kirjoitti:No niin! pakoputkimodin tulokset:
0,7bar 272.02hv 250.83nm
1bar 301.74hv 271.86nm "TAKAPYÖRÄLTÄ"
käppyrä =>
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/kayra301.jpg.html
Hyvä meininki.
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?
suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineilla
Ok.
Onko solmun jälkeen millainen putkisto/vaimennin?
Busa suddailua DVD:ltä: http://www.streetbomber.net
Bomber#1 kirjoitti:kajbusa kirjoitti:Bomber#1 kirjoitti:
Hyvä meininki.
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?
suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineilla
Ok.
Onko solmun jälkeen millainen putkisto/vaimennin?
Suuttimien koko ? Pumppu ? Paine ? Ahdin ?