tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

BussiJussi kirjoitti::p


:respekt:


Eipä paljon voi muuta sanoa! Paljos se teitin penkki antaa vakio busalle? n.150hp?

Eli tuplatehot vakioon nähden!!!?

Kyllä tuolla lentokentällä pistetään kovasti vapareille hanttiin!!!!
jep n.150 hv on ollut alle ja päälle muutamia heppoja.
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

BussiJussi kirjoitti:Kyllä tuolla lentokentällä pistetään kovasti vapareille hanttiin!!!!
Äläs ny, eikös silloin tarvita vähemmän tehoa samaan nopeuteen jos on kevyempi, ja mul ei oo kato turboo painolastina :p
Kuten myös pienemmät venttiilit, akselit ym. romppeet. Pitää olla kato joku strategia, tää ehkä vähän ontuu.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
Bomber#1
Viestit: 30
Liittynyt: 03 Tammi 2009, 00:19

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 »

kajbusa kirjoitti:No niin! pakoputkimodin tulokset:

0,7bar 272.02hv 250.83nm

1bar 301.74hv 271.86nm "TAKAPYÖRÄLTÄ"

käppyrä =>

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/kayra301.jpg.html
Hyvä meininki. :thumbup:
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?
Busa suddailua DVD:ltä: http://www.streetbomber.net
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

Luulen että sellainen vaikutus oli ainakin et suupielet on korvissa vieläkin. :thumbup:
tetsa
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Bomber#1 kirjoitti:
kajbusa kirjoitti:No niin! pakoputkimodin tulokset:

0,7bar 272.02hv 250.83nm

1bar 301.74hv 271.86nm "TAKAPYÖRÄLTÄ"

käppyrä =>

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/kayra301.jpg.html

Hyvä meininki. :thumbup:
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?
suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineilla :D :D
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

kajbusa kirjoitti:
Bomber#1 kirjoitti:
kajbusa kirjoitti:No niin! pakoputkimodin tulokset:

0,7bar 272.02hv 250.83nm

1bar 301.74hv 271.86nm "TAKAPYÖRÄLTÄ"

käppyrä =>

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/kayra301.jpg.html

Hyvä meininki. :thumbup:
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?

suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineilla :D :D
Ööö... mä olen tyhmä näissä asioissa, mut eiks pakopaineet pysy pienepinä kun on suurempi kierukka? Kuhan tässä taas :1087
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Martta kirjoitti:
kajbusa kirjoitti:
Bomber#1 kirjoitti:
Hyvä meininki. :thumbup:
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?

suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineilla :D :D

Ööö... mä olen tyhmä näissä asioissa, mut eiks pakopaineet pysy pienepinä kun on suurempi kierukka? Kuhan tässä taas :1087
totta,mutta tarkoitin ahtopaineita
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

kajbusa kirjoitti:
Martta kirjoitti:
kajbusa kirjoitti:
suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineilla :D :D

Ööö... mä olen tyhmä näissä asioissa, mut eiks pakopaineet pysy pienepinä kun on suurempi kierukka? Kuhan tässä taas :1087

totta,mutta tarkoitin ahtopaineita
Juu, ymmärsin tuon, mutta eiks ahtojen ja pakojen suhteen täydy mennä balanssissa... Jos kovemmilla baareilla ahdetaan, niin pakopuolikin joutuu koville ja se saattaa tulla ulos jostain muualta mistä ei pitäisi?
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Martta kirjoitti:
kajbusa kirjoitti:
Martta kirjoitti:
Ööö... mä olen tyhmä näissä asioissa, mut eiks pakopaineet pysy pienepinä kun on suurempi kierukka? Kuhan tässä taas :1087

totta,mutta tarkoitin ahtopaineita

Juu, ymmärsin tuon, mutta eiks ahtojen ja pakojen suhteen täydy mennä balanssissa... Jos kovemmilla baareilla ahdetaan, niin pakopuolikin joutuu koville ja se saattaa tulla ulos jostain muualta mistä ei pitäisi?
jep, palokaasut täytyy mahtua ulos... eli "pakko mahtua kun on vihitty" :D :D
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
mibusa
Viestit: 144
Liittynyt: 28 Elo 2005, 21:26
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja mibusa »

kajbusa kirjoitti:No niin! pakoputkimodin tulokset:

0,7bar 272.02hv 250.83nm

1bar 301.74hv 271.86nm "TAKAPYÖRÄLTÄ"

käppyrä =>

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/kayra301.jpg.html
hyvin pukkaa.. :thumbup: onko kenties mitsun 05 ahtimella uus paketti?
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Pientä edistymistä säädöissä...

0,7 bar 296.12hv 275.64nm
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

:respekt: on se..on se... :bowdown:
Avatar
Bomber#1
Viestit: 30
Liittynyt: 03 Tammi 2009, 00:19

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 »

kajbusa kirjoitti:
Bomber#1 kirjoitti:
kajbusa kirjoitti:No niin! pakoputkimodin tulokset:

0,7bar 272.02hv 250.83nm

1bar 301.74hv 271.86nm "TAKAPYÖRÄLTÄ"

käppyrä =>

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/kayra301.jpg.html

Hyvä meininki. :thumbup:
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?

suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineilla :D :D

Ok.
Onko solmun jälkeen millainen putkisto/vaimennin?
Busa suddailua DVD:ltä: http://www.streetbomber.net
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Bomber#1 kirjoitti:
kajbusa kirjoitti:
Bomber#1 kirjoitti:
Hyvä meininki. :thumbup:
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?

suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineilla :D :D

Ok.
Onko solmun jälkeen millainen putkisto/vaimennin?

Suuttimien koko ? Pumppu ? Paine ? Ahdin ?
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Mitsu 16, Bosch pumppu, paineet nyt (voipa vielä muuttua) 3,2bar=>

Ja putkena vakioänkkäri modattuna..




Edited By kajbusa on 1236671778
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Vastaa Viestiin