K8 whitepower
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Saapui tänään softa, ja johto Helsingistä. Vielä ei alkanut "jutella" tietokone xpress-boxin kanssa, epäillään, ettei usb/com muunnoskaapelista tykkää xpress-box. Kunhan saan konetta, jossa oikea com-portti, selviää toivottavasti sekin asia. Eiköhän jollakin päästä kierrosluku tietoa tutkimaan, ainakin oskiloskoopin pitäs auttaa... Päivän kysymys: Onko järkeä kytkeä kuvan mukaisesti ali-/ylipaine letku viidakko? Vanhassa busassa tuplaletkut, jossa toiseen linjaan kytketty muut laitteet, ja toiseen pyörän oma map-anturi takaiskuventtiilin kanssa, se toimii, toimiikohan tämä kytkentä? Tässä uudessa kun vain yhdet letkut...
kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...
kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Eipä taida todellisia paineita xpress map,säädin ja mittari saada noin kytkettynä...riippuen mitä takaisku antaa läpi!!! kokeile pistää vielä tiukka kuristin letkuun ennen omaa map-anturia ja takaiskua....... Niin ,mikäli ei voi rakentaa omaa linjaa niille.BussiJussi kirjoitti:Saapui tänään softa, ja johto Helsingistä. Vielä ei alkanut "jutella" tietokone xpress-boxin kanssa, epäillään, ettei usb/com muunnoskaapelista tykkää xpress-box. Kunhan saan konetta, jossa oikea com-portti, selviää toivottavasti sekin asia. Eiköhän jollakin päästä kierrosluku tietoa tutkimaan, ainakin oskiloskoopin pitäs auttaa... Päivän kysymys: Onko järkeä kytkeä kuvan mukaisesti ali-/ylipaine letku viidakko? Vanhassa busassa tuplaletkut, jossa toiseen linjaan kytketty muut laitteet, ja toiseen pyörän oma map-anturi takaiskuventtiilin kanssa, se toimii, toimiikohan tämä kytkentä? Tässä uudessa kun vain yhdet letkut...
kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Mihin com-porttiin usb/com kikkula meni? Sillä on monesti suuri merkitys noiden softien toimimisen kannalta.BussiJussi kirjoitti:Saapui tänään softa, ja johto Helsingistä. Vielä ei alkanut "jutella" tietokone xpress-boxin kanssa, epäillään, ettei usb/com muunnoskaapelista tykkää xpress-box. Kunhan saan konetta, jossa oikea com-portti, selviää toivottavasti sekin asia. Eiköhän jollakin päästä kierrosluku tietoa tutkimaan, ainakin oskiloskoopin pitäs auttaa... Päivän kysymys: Onko järkeä kytkeä kuvan mukaisesti ali-/ylipaine letku viidakko? Vanhassa busassa tuplaletkut, jossa toiseen linjaan kytketty muut laitteet, ja toiseen pyörän oma map-anturi takaiskuventtiilin kanssa, se toimii, toimiikohan tämä kytkentä? Tässä uudessa kun vain yhdet letkut...
kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
kajbusa kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:Saapui tänään softa, ja johto Helsingistä. Vielä ei alkanut "jutella" tietokone xpress-boxin kanssa, epäillään, ettei usb/com muunnoskaapelista tykkää xpress-box. Kunhan saan konetta, jossa oikea com-portti, selviää toivottavasti sekin asia. Eiköhän jollakin päästä kierrosluku tietoa tutkimaan, ainakin oskiloskoopin pitäs auttaa... Päivän kysymys: Onko järkeä kytkeä kuvan mukaisesti ali-/ylipaine letku viidakko? Vanhassa busassa tuplaletkut, jossa toiseen linjaan kytketty muut laitteet, ja toiseen pyörän oma map-anturi takaiskuventtiilin kanssa, se toimii, toimiikohan tämä kytkentä? Tässä uudessa kun vain yhdet letkut...
kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...
Eipä taida todellisia paineita xpress map,säädin ja mittari saada noin kytkettynä...riippuen mitä takaisku antaa läpi!!! kokeile pistää vielä tiukka kuristin letkuun ennen omaa map-anturia ja takaiskua....... Niin ,mikäli ei voi rakentaa omaa linjaa niille.
Mites sitten tällainen kytkentä. Eli map-anturi haistelis vaan alipainetta, ei menis olleenkaan paineenpuolelle...? Eli ulospäin ei puhkuis, olis vaan ennen map-anturia toi takaisku venttiili...
kuva 2
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Teoriassa kyllä, mutta käytännössä.. ei tiedä... vaatii varmaan todella "herkän" takaiskun.BussiJussi kirjoitti:kajbusa kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:Saapui tänään softa, ja johto Helsingistä. Vielä ei alkanut "jutella" tietokone xpress-boxin kanssa, epäillään, ettei usb/com muunnoskaapelista tykkää xpress-box. Kunhan saan konetta, jossa oikea com-portti, selviää toivottavasti sekin asia. Eiköhän jollakin päästä kierrosluku tietoa tutkimaan, ainakin oskiloskoopin pitäs auttaa... Päivän kysymys: Onko järkeä kytkeä kuvan mukaisesti ali-/ylipaine letku viidakko? Vanhassa busassa tuplaletkut, jossa toiseen linjaan kytketty muut laitteet, ja toiseen pyörän oma map-anturi takaiskuventtiilin kanssa, se toimii, toimiikohan tämä kytkentä? Tässä uudessa kun vain yhdet letkut...
kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...
Eipä taida todellisia paineita xpress map,säädin ja mittari saada noin kytkettynä...riippuen mitä takaisku antaa läpi!!! kokeile pistää vielä tiukka kuristin letkuun ennen omaa map-anturia ja takaiskua....... Niin ,mikäli ei voi rakentaa omaa linjaa niille.
Mites sitten tällainen kytkentä. Eli map-anturi haistelis vaan alipainetta, ei menis olleenkaan paineenpuolelle...? Eli ulospäin ei puhkuis, olis vaan ennen map-anturia toi takaisku venttiili...
kuva 2
Miten olis jos vielä lisäis toisen "herkän" takaiskun välille takaisku=> map t-haaralla ulos... pääsis ilma purkautumaan välistä pois..
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Seuraava luku tähän projektiin...Xpressenin boxiin PÄÄSTIIN SISÄÄN!! JEE! (tiedonkerjuu expertti siis pääsi) Saatiin toimimaan usb/com muutoskaapelilla mokoma boxi. Tyhjäkäynnillä näytti oikeaa rpm. tietoa, milli kaasua, ja oltiin äärikierroksilla...HMN... Sitten kierrosluku signaalin kimppuun oskiloskoopilla vai mikäseoli... Ruiskusuuttimen signaali oli vääränlaista, eikun puolan signaalia mittailemaan. Se vaikutti oikealta, ja sillä alkoi rokata lisäruisku!!! Toinen JEE!!! Ahtismittarilta saatiin painetieto tiedonkerjuuseen, josta nyt saadaan luettua siis ahtopaine (ahtoloita täällä savossa), Kaasunasento (kuasu), ja rpm, tieto... Väkisinkin alkaa projekti hyvältä näyttää. seuraavaksi ulkonäkö puolen kimppuun, ja varaamaan penkitys aikaa. Eiköhän tämä vihdoinkin ala hyvältä näyttää. SUURKIITOKSET tiedonkerjuu expertille!!!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Pyörä ekankerran näillä lumilla ulkoilmaa haistelemassa, pari kuvaakin piti tietty ottaa....
klix
Hienosti jää mustax tervattu coolerin pääty kateverkkojen alle näkymättömiin....
Kytkinkin "HEITTÄMÄLLÄ" katteiden alle....
klax
Osia puuttuu, mutta kyllä tää kasaantuu vielä...
klox
klix
Hienosti jää mustax tervattu coolerin pääty kateverkkojen alle näkymättömiin....
Kytkinkin "HEITTÄMÄLLÄ" katteiden alle....
klax
Osia puuttuu, mutta kyllä tää kasaantuu vielä...
klox
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi kirjoitti:Pyörä ekankerran näillä lumilla ulkoilmaa haistelemassa, pari kuvaakin piti tietty ottaa....
klix
Hienosti jää mustax tervattu coolerin pääty kateverkkojen alle näkymättömiin....
Kytkinkin "HEITTÄMÄLLÄ" katteiden alle....
klax
Osia puuttuu, mutta kyllä tää kasaantuu vielä...
klox
Otit ämyristä "merkki" tarran pois . . .
Mitä mieltä olet nykyään kun joku viriputkea laittaessaan toteaa:
Oli todella ahdasta . . .
Saat sen tiedonkeruu exxelin illalla.
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Jep, merkkitarra lähti vex, mutta uudet tulee tilalle...Kuka sitä ilman e-merkittyä vaimentajaa ajelis!!? Ja Yoshimura on aina ollut mun juttu, niinpä siis tälläkin kertaa... Joo, kyllä tuo ahtaus on ihan suhteellinen käsite... Joutu senverta antaa perix, et parisenttiä jää katteet leveämmälle alhaalta kuin orkkis! Onnex duunattu alakolmiomuovi, näyttää liki orkkikselta! Pitäs nyt päästä ennen penkitystä senverta kokeilee tielle, että näkis miten esim. map-anturi toimis ahtopaineilla. Ja tietty muutkin hilppeet! Paikoilllaan pyörittäessä toimii ok, mut silloin ollaankin alipaineella, ja reilusti vielä.Kekku kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:Pyörä ekankerran näillä lumilla ulkoilmaa haistelemassa, pari kuvaakin piti tietty ottaa....
klix
Hienosti jää mustax tervattu coolerin pääty kateverkkojen alle näkymättömiin....
Kytkinkin "HEITTÄMÄLLÄ" katteiden alle....
klax
Osia puuttuu, mutta kyllä tää kasaantuu vielä...
klox
Otit ämyristä "merkki" tarran pois . . .
Mitä mieltä olet nykyään kun joku viriputkea laittaessaan toteaa:
Oli todella ahdasta . . .
Saat sen tiedonkeruu exxelin illalla.
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Kertakaikkiaan onnistunut kokoonpano, hyvältä näyttääBussiJussi kirjoitti:Kekku kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:Pyörä ekankerran näillä lumilla ulkoilmaa haistelemassa, pari kuvaakin piti tietty ottaa....
klix
Hienosti jää mustax tervattu coolerin pääty kateverkkojen alle näkymättömiin....
Kytkinkin "HEITTÄMÄLLÄ" katteiden alle....
klax
Osia puuttuu, mutta kyllä tää kasaantuu vielä...
klox
Otit ämyristä "merkki" tarran pois . . .
Mitä mieltä olet nykyään kun joku viriputkea laittaessaan toteaa:
Oli todella ahdasta . . .
Saat sen tiedonkeruu exxelin illalla.
Jep, merkkitarra lähti vex, mutta uudet tulee tilalle...Kuka sitä ilman e-merkittyä vaimentajaa ajelis!!? Ja Yoshimura on aina ollut mun juttu, niinpä siis tälläkin kertaa... Joo, kyllä tuo ahtaus on ihan suhteellinen käsite... Joutu senverta antaa perix, et parisenttiä jää katteet leveämmälle alhaalta kuin orkkis! Onnex duunattu alakolmiomuovi, näyttää liki orkkikselta! Pitäs nyt päästä ennen penkitystä senverta kokeilee tielle, että näkis miten esim. map-anturi toimis ahtopaineilla. Ja tietty muutkin hilppeet! Paikoilllaan pyörittäessä toimii ok, mut silloin ollaankin alipaineella, ja reilusti vielä.
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Asialliselta näyttää sekä ennen kaikkea nopealta!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Piku edistystä tälläkin saralla. Tänään saatiin sisäänajoja ajettua penkissä, jopa hieman ahtopaineilllakin kävi. Ei antanut pikkupaineilla ainakaan FI-valoa, takaiskuvirityksen takia kenties? Penkin softa ei toiminut, ja pelkästään sisään ajoja pyrittiin tekemään...Sen kunniaksi tällaista...
Klix
Toivottavasti viikon sisään jotain muutakin edistystä?!
Klix
Toivottavasti viikon sisään jotain muutakin edistystä?!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"